zwanger van vriend

24-10-2014 13:06 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
zoals tittel, zegt zwanger van ,vriend ik ben nu 19 weken 3 dagen zwanger van 1 ei tweeling nu ,volgde hij wit er volledig , afstand van ,doen met, contract en ik zie niet zitten om ,contract onderteken hij heeft wel al betaalt voor D prik die nodig was wel paar weken. telaat ,naar. paar sms. watsapp heeft hij eindelijk betaal maar nu wilt. hij dus dat contract, ondertekend dat hij kind niet herkend en, volledig afstand. er. vanaf doet nu volgde probleem ik .weet heel weinig van hem alleen zijn. voornaam.en dat werkt bij taxi bedrijf gezien, hij vaak afsprak in pauze

maar nu wilt hij bewijs hebben dat hij de vader is van tweeling ik weet gewoon niet meer wat hij wilt afstand tekenen maar toch bevesting dat hij herkend maar toch niks mee temaken wil tehebben
quote:elfquest24 schreef op 24 oktober 2014 @ 18:00:

[...]

Dat denk ik ook ja.. Bizarre situatie natuurlijk.. maar dat het een kindje van een hoer is, betekent nog niet dat het kind niet hoeft te eten of dat de staat er dan maar voor hoeft te betalen..

@ TO:

Je moet zeker niets tekenen, maar zelfs al zou je het wel tekenen.. Een vrouw mag geen afstand doen van het recht op alimentatie.. dus het zou niet eens rechtsgeldig zijn. Het belang van het kind wordt door de wet beschermd..

Ik zou hem inderdaad het documentje op laten sturen.. en al zijn gegevens erin laten zetten. Dit bewijst namelijk meteen dat hij de vader is.oke bedankt
quote:elfquest24 schreef op 24 oktober 2014 @ 17:37:

en dekt vaak de helft van de kosten niet eens.

Wanneer man en vrouw ongeveer een gelijk inkomen hebben is dit ook zoals het berekend wordt.

Het is namelijk normaal dat ook de moeder een financiële bijdrage doet aan de opvoeding en dat niet alle kosten voor de vader zijn.
Niet geschoten is altijd mis
@ pony paars:

Graag gedaan!

@ Bitje93:

Natuurlijk moeten niet alle kosten voor de vader zijn, maar als de vader zijn helft van de zorgtaak niet op zich neemt, moet de moeder ook minder gaan werken of daar helemaal mee stoppen.. Dan heeft ze dus niet alleen de helft van de kosten voor het kind, maar kan ze dus ook minder verdienen om uit te geven aan het kind.. Om echt zijn deel te doen, zou de vader dan in de helft van de kosten bij moeten dragen.. en compenseren voor een deel van de inkomsten die moeder misloopt, door zijn zorgtaak over te nemen. Alimentatie dekt alleen de helft van de kosten, en in de praktijk vaak nog niet eens.. als de man een te laag inkomen heeft.. Vaak komt de man dus nog best goed weg met alleen een financiele bijdrage..
quote:elfquest24 schreef op 24 oktober 2014 @ 21:02:

@ pony paars:

Graag gedaan!

@ Bitje93:

Natuurlijk moeten niet alle kosten voor de vader zijn, maar als de vader zijn helft van de zorgtaak niet op zich neemt, moet de moeder ook minder gaan werken of daar helemaal mee stoppen.. Dan heeft ze dus niet alleen de helft van de kosten voor het kind, maar kan ze dus ook minder verdienen om uit te geven aan het kind.. Om echt zijn deel te doen, zou de vader dan in de helft van de kosten bij moeten dragen.. en compenseren voor een deel van de inkomsten die moeder misloopt, door zijn zorgtaak over te nemen. Alimentatie dekt alleen de helft van de kosten, en in de praktijk vaak nog niet eens.. als de man een te laag inkomen heeft.. Vaak komt de man dus nog best goed weg met alleen een financiele bijdrage..finceel aan zijn kant kan nog heel verhaal worden gezien hij in zomer maaanden meer verdient dan wintermaanden en soms bijna niks en ik laat me kind niet bij vader die verbaal agressief gedrag vertoon en soms niet verbaal alleen heb 2 keer mee gemaakt en en werkgever van hem heeft ook bevestig dat hij kwa gedrag soms agressief gedrag vertoon en daarom vaak nacht rijd of vaak rit krijg naar schiphol en 2 zijn nieuwe vriendin mag er niet achter komen want hij riep gister al via telefoon dat zijn nieuwe relatie wil stuk maken omdat ik zo hoog nodig zwangerschap moet door zetten
Zou je niet zonder zijn alimentatie kunnen?

Ik zou zo'n agressieve man niet in de buurt van mijn kind willen hebben, ook al is hij de vader.
quote:milna schreef op 24 oktober 2014 @ 22:36:

Zou je niet zonder zijn alimentatie kunnen?

Ik zou zo'n agressieve man niet in de buurt van mijn kind willen hebben, ook al is hij de vader.helaas kan ik als mee zit 1 kind onderhouden dus heb zijn alimentatie echt nodig om klok rond krijg al zou graag willen dat ik in me eentje red
Tja, als jij wilt bewijzen dat hij de vader is en je alimentatie wilt, dan moet je je realiseren dat hij ook rechten heeft als vader. Het recht op omgang met zijn kinderen bijvoorbeeld. Het is niet zo dat je geld kunt vangen en verder geen last van hem zult hebben.

Dus dan is het kiezen of delen. Als je deze blijkbaar onaardige agressieve man in jou leven en dat van die kinderen wilt, dan kun je alimentatie vragen. Wil je hem niet in jullie leven, dan zou ik me even heel erg gaan afvragen of het slim is om hem als vader aan te wijzen.

Waarbij ik me dan weer heel sterk afvraag waarom je in vredesnaam een seksrelatie had met een nare agressieve man en waarom je dan een zwangerschap van zo'n sujet gewoon doorzet.

Arme, arme kinderen.
Welnee dat staat los van elkaar. Alimentatie is geen kijkgeld.
Zeg maar Spijker.
Ga naar je huisarts en vraag om begeleiding (of ga naar Stichting MEE of dergelijke instantie)
quote:Spijk-er schreef op 25 oktober 2014 @ 09:16:

Welnee dat staat los van elkaar. Alimentatie is geen kijkgeld.

Alimentatie mag dan geen kijkgeld zijn, maar met plichten komen ook rechten. Mocht die man omgang willen, dan kan hij dat regelen. Een rechter kijkt naar het belang van het kind en dat is gebaat bij omgang met beide ouders.

TO loopt dus wel degelijk het risico dat deze man omgang met de kinderen kan afdwingen.

Hoeveel topics hier op Viva gaan niet over vrouwen die hun kind(eren) mee moeten geven aan een man die drinkt, blowt of gewoon een onaangenaam heerschap is.
Ik denk dat deze man alleen geen omgang zou willen aangezien hij niet wil dat zijn nieuwe vriendin erachter komt. Maar wanneer er alimentatie gevraagd zal worden zal ze er vanzelf achter komen waarschijnlijk.
.
quote:isa__88 schreef op 25 oktober 2014 @ 10:37:

Ik denk dat deze man alleen geen omgang zou willen aangezien hij niet wil dat zijn nieuwe vriendin erachter komt. Maar wanneer er alimentatie gevraagd zal worden zal ze er vanzelf achter komen waarschijnlijk.ja dat vermoed ik wel dat zij er dan achterkomt maar dan wordt hij zo buiten gezet volgens zijn woorden daarom dat volledige afstand met contract wil afdwingen gezien hoe nu is wel best vindt hij toont helemaal geen intresse of alles goed is zelf de vragen die ik heb gestuurt via watsapp van familie ziektes die bekend zijn zoals hart broblemen suiker geen enkel antwoord van zijn kant helaas
Een kind is geen consumptiegoed, dus kan geen relatie bestaan tussen alimentatie en het kind zien.

Je kunt via een vaderschapsactie kinderalimentatie aanvragen.

Er wordt dan een DNA test afgenomen bij hem en bij de baby en als blijkt dat hij de vader is, dan wordt er een bedrag vastgesteld.

Een vaderschapsactie wil zeggen dat de vader het kind niet erkend, dat hij ook geen wettelijke vader word maar alleen financiele plicht heeft.

Dit is iets anders dan een gerechtelijke vasttelling vaderschap, dan krijgt vader tevens ook rechten. Bij een vaderschapsactie krijgt hij deze rechten dus niet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven