Bezoek, bedankt!
zondag 26 oktober 2014 om 19:51
Mijn schoonouders komen regelmatig bij ons op bezoek. Nu heb ik niks met deze mensen, maar probeer wel altijd normaal tegen ze te doen ondanks dat ik mij erger aan sommige dingen van hen. Ik hou er bijvoorbeeld niet van als mensen bij mij op de wc gaan zitten schijten. Ik geef dit ook altijd aan wanneer ik bezoek krijg om misverstanden te voorkomen maar toch presteert mijn schoonvader het om elke keer bij ons op de wc te belanden en blijft dan soms een halfuur lang erop zitten. Ik heb het tot nu toe gedoogd, maar vandaag had hij echt vreselijk vies lopen schijten met remsporen en alles erop en eraan. Ik vind dat je dit niet kan maken als je bij iemand op bezoek bent en het stonk ook nog eens vreselijk. Ik schoot hierdoor enorm uit mijn slof en heb heel hard gevraagd wat hij me nou flikt met zijn viezigheid en wie dat dan moet schoonmaken volgens hem. Nu is mijn vriend boos op me omdat ik volgens hem bot ben geweest, maar dit is toch te zot voor woorden. Sorry voor de smerige topic trouwens maar ben echt nog witheet van woede en moest het even ergens kwijt.
zondag 26 oktober 2014 om 21:59
quote:fashionvictim schreef op 26 oktober 2014 @ 21:16:
[...]
Ik heb dus serieus 1 vriendin die al bij binnenkomst aankondigde dat ze even lekker ging poepen. De eerste keer zei ik voorzichtig dat ik dat altijd een beetje gênant en onprettig vind, en toen legde ze doodleuk uit dat ze zichzelf geen rust gunde gedurende de dag om te gaan, en nu ze toch zo relaxed op bezoek was, ja, dan had ze eindelijk even de rust om dat te doen.
Dat vind ik dus aso.
Ik heb ook een familielid die ook iets soortgelijks deed. Die gebruikte "even een bakkie doen" als een pitstop om bij mij uitgebreid te gaan zitten kakken, compleet met iets te lezen mee.
Ook dat vind ik aso.
Bij beiden heb ik uiteindelijk gezegd dat ik het niet meer wou hebben.Wat ongelooflijk asociaal van je vriendin. Mischien een idee om alle wc rollen te verstoppen wanneer je dit soort mensen over de vloer hebt.
[...]
Ik heb dus serieus 1 vriendin die al bij binnenkomst aankondigde dat ze even lekker ging poepen. De eerste keer zei ik voorzichtig dat ik dat altijd een beetje gênant en onprettig vind, en toen legde ze doodleuk uit dat ze zichzelf geen rust gunde gedurende de dag om te gaan, en nu ze toch zo relaxed op bezoek was, ja, dan had ze eindelijk even de rust om dat te doen.
Dat vind ik dus aso.
Ik heb ook een familielid die ook iets soortgelijks deed. Die gebruikte "even een bakkie doen" als een pitstop om bij mij uitgebreid te gaan zitten kakken, compleet met iets te lezen mee.
Ook dat vind ik aso.
Bij beiden heb ik uiteindelijk gezegd dat ik het niet meer wou hebben.Wat ongelooflijk asociaal van je vriendin. Mischien een idee om alle wc rollen te verstoppen wanneer je dit soort mensen over de vloer hebt.
zondag 26 oktober 2014 om 22:02

zondag 26 oktober 2014 om 22:03
quote:meidtie schreef op 26 oktober 2014 @ 21:59:
[...]
Wat ongelooflijk asociaal van je vriendin. Mischien een idee om alle wc rollen te verstoppen wanneer je dit soort mensen over de vloer hebt. En dan heb je ook gelijk geen vriendinnen meer. Opgeruimd staat netjes.
[...]
Wat ongelooflijk asociaal van je vriendin. Mischien een idee om alle wc rollen te verstoppen wanneer je dit soort mensen over de vloer hebt. En dan heb je ook gelijk geen vriendinnen meer. Opgeruimd staat netjes.
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
zondag 26 oktober 2014 om 22:05
zondag 26 oktober 2014 om 22:05
zondag 26 oktober 2014 om 22:06
zondag 26 oktober 2014 om 22:08

zondag 26 oktober 2014 om 22:09
zondag 26 oktober 2014 om 22:09
quote:meidtie schreef op zondag 26 oktober 2014 21:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="fashionvictim in "Bezoek, bedankt!"" class="messagelink">fashionvictim schreef op 26 oktober 2014 @ 21:16</a>:</b>
[...]
Dat vind ik dus aso.
Ook dat vind ik aso.
Bij beiden heb ik uiteindelijk gezegd dat ik het niet meer wou hebben.</div></blockquote>Wat ongelooflijk asociaal van je vriendin. Mischien een idee om alle wc rollen te verstoppen wanneer je dit soort mensen over de vloer hebt. Nee lekker dan, dan pakken ze je gastendoekjes..
[...]
Dat vind ik dus aso.
Ook dat vind ik aso.
Bij beiden heb ik uiteindelijk gezegd dat ik het niet meer wou hebben.</div></blockquote>Wat ongelooflijk asociaal van je vriendin. Mischien een idee om alle wc rollen te verstoppen wanneer je dit soort mensen over de vloer hebt. Nee lekker dan, dan pakken ze je gastendoekjes..

zondag 26 oktober 2014 om 22:10
quote:Starshine schreef op 26 oktober 2014 @ 21:57:
[...]
ja zij is het...
kind moet ondertussen al geboren zijn..Hopelijk mag die wel poepen van TO.
Ik zie TO al aan de commode staan, een luier openklappend, schept haar de verbazing dat dat kind wéér heeft gepoept: 'HEB JE NOU POTVERDOMME ALWEER ZITTEN SCHIJTEN?!??'
Arm kind.
[...]
ja zij is het...
kind moet ondertussen al geboren zijn..Hopelijk mag die wel poepen van TO.
Ik zie TO al aan de commode staan, een luier openklappend, schept haar de verbazing dat dat kind wéér heeft gepoept: 'HEB JE NOU POTVERDOMME ALWEER ZITTEN SCHIJTEN?!??'
Arm kind.
zondag 26 oktober 2014 om 22:11
quote:meidtie schreef op 26 oktober 2014 @ 22:02:
Ik zie dat de pestkoppen deze topic inmiddels ook al gevonden hebben. Jammer weer die persoonlijke aanvallen en ik blijf het raar vinden dat een aantal hier de tijd ervoor nemen om mensen te loepen en vervolgens de persoon op zijn/haar verleden af te rekenen. Maar goed.Je doet het erom.
Ik zie dat de pestkoppen deze topic inmiddels ook al gevonden hebben. Jammer weer die persoonlijke aanvallen en ik blijf het raar vinden dat een aantal hier de tijd ervoor nemen om mensen te loepen en vervolgens de persoon op zijn/haar verleden af te rekenen. Maar goed.Je doet het erom.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

zondag 26 oktober 2014 om 22:11
Ach ik las laatst hier ergens een aantal mensen die het ontzettend aso vonden dat mensen op het werk weleens moesten poepen. Dat was echt stom, dat kon je toch wel beter plannen en een beetje rekening houden met je collega's?
Als je moet, dan moet je. Uitgebreid een kwartier op iemands plee zitten als je op bezoek bent vind ik wat onbeleefd, maar je zult maar een darmaandoening hebben waardoor dat zo moet....
En een vriendin die een eeuw geleden op de hotelkamer tijdens het poepen de deur opengooide onder het motto 'moet toch kunnen, lekker meiden onder elkaar en kunnen we kletsen' heb ik ook gemeld dat die deur weer dicht mocht, maar verder?
Als je moet, dan moet je. Uitgebreid een kwartier op iemands plee zitten als je op bezoek bent vind ik wat onbeleefd, maar je zult maar een darmaandoening hebben waardoor dat zo moet....
En een vriendin die een eeuw geleden op de hotelkamer tijdens het poepen de deur opengooide onder het motto 'moet toch kunnen, lekker meiden onder elkaar en kunnen we kletsen' heb ik ook gemeld dat die deur weer dicht mocht, maar verder?