Bezoek, bedankt!
zondag 26 oktober 2014 om 19:51
Mijn schoonouders komen regelmatig bij ons op bezoek. Nu heb ik niks met deze mensen, maar probeer wel altijd normaal tegen ze te doen ondanks dat ik mij erger aan sommige dingen van hen. Ik hou er bijvoorbeeld niet van als mensen bij mij op de wc gaan zitten schijten. Ik geef dit ook altijd aan wanneer ik bezoek krijg om misverstanden te voorkomen maar toch presteert mijn schoonvader het om elke keer bij ons op de wc te belanden en blijft dan soms een halfuur lang erop zitten. Ik heb het tot nu toe gedoogd, maar vandaag had hij echt vreselijk vies lopen schijten met remsporen en alles erop en eraan. Ik vind dat je dit niet kan maken als je bij iemand op bezoek bent en het stonk ook nog eens vreselijk. Ik schoot hierdoor enorm uit mijn slof en heb heel hard gevraagd wat hij me nou flikt met zijn viezigheid en wie dat dan moet schoonmaken volgens hem. Nu is mijn vriend boos op me omdat ik volgens hem bot ben geweest, maar dit is toch te zot voor woorden. Sorry voor de smerige topic trouwens maar ben echt nog witheet van woede en moest het even ergens kwijt.

maandag 27 oktober 2014 om 00:22
Hier
maken we grapjes over poepen, zo van: ik ga even een bruine trui
breien. Of ik ga even bruintje op stal zetten. Als er geen visite is,
laat ik de deur openstaan. Kunnen we gezellig verder babbelen.
Okee, poep is vies. Het stinkt ook. Maar ik laat poep nooit tussen mij
en andere mensen komen. Je kunt het elkaar wel kwalijk nemen maar poepen
doen we allemaal.
De een doet er dertig seconden over, de ander leest een heel boek
tijdens het beren. Ik ben zelf meestal wel tien minuten bezig. Maar niet
alleen met poepen hoor. Met nadenken. Ik vind dat heel goed samen gaan
met poepen. Mensen zouden meer na moeten denken, naar mijn mening.
In een perfecte wereld zouden mensen niet poepen, neem ik aan. Maar daar
zijn we niet he. Het is trouwens uit onderzoek gebleken dat we geuren
vinden stinken omdat het ons is aangeleerd. Helaas kun je dat niet meer
ont-leren.
Praten over poep, kan alleen bij de dokter, fluisterend of als je er
grappen over maakt, vind ik. Laat poep niet tussen jouw en je naasten
komen. Dat is poep niet waard.
maken we grapjes over poepen, zo van: ik ga even een bruine trui
breien. Of ik ga even bruintje op stal zetten. Als er geen visite is,
laat ik de deur openstaan. Kunnen we gezellig verder babbelen.
Okee, poep is vies. Het stinkt ook. Maar ik laat poep nooit tussen mij
en andere mensen komen. Je kunt het elkaar wel kwalijk nemen maar poepen
doen we allemaal.
De een doet er dertig seconden over, de ander leest een heel boek
tijdens het beren. Ik ben zelf meestal wel tien minuten bezig. Maar niet
alleen met poepen hoor. Met nadenken. Ik vind dat heel goed samen gaan
met poepen. Mensen zouden meer na moeten denken, naar mijn mening.
In een perfecte wereld zouden mensen niet poepen, neem ik aan. Maar daar
zijn we niet he. Het is trouwens uit onderzoek gebleken dat we geuren
vinden stinken omdat het ons is aangeleerd. Helaas kun je dat niet meer
ont-leren.
Praten over poep, kan alleen bij de dokter, fluisterend of als je er
grappen over maakt, vind ik. Laat poep niet tussen jouw en je naasten
komen. Dat is poep niet waard.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.

maandag 27 oktober 2014 om 00:43
maandag 27 oktober 2014 om 01:02
quote:meidtie schreef op 26 oktober 2014 @ 21:37:
[...]
Helemaal eens met jou. Ik heb sowiso een beetje smetvrees wat dat betreft en dat weet mijn vriend ook. Nu vind ik het niet erg als hij naar de wc gaat, maar in het begin was dat wel anders. Elke keer als hij een grote boodschap had gedaan ging ik erachter aan om de boel schoon te schrobben en kon er heel pissig om worden als hij kort daarna weer moest. Een keer was hij aan de diaree en werd daar zo gek van op een gegeven moment dat ik heel hard riep : HEB JE NOU POTVERDOMME ALWEER ZITTEN SCHIJTEN?!?? Hij weet dus hoe ik in elkaar zit en daarom ben ik er ook zo verdrietig van dat hij geen begrip voor mij toont. Ik vind het al heel wat van mezelf dat ik het uberhaupt heb toegelaten dat zijn vader bij ons op de wc schijt maar nu is het echt over met de pret. Ik zal een stokje steken voor dit soort walgelijke mensen die hun vieze schijt bij een ander thuis komen deponeren alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Pissig worden, wegens het poepen van een ander?
En heb je het toen naast of in de pot gedaan?
En wie ruimde het op?
[...]
Helemaal eens met jou. Ik heb sowiso een beetje smetvrees wat dat betreft en dat weet mijn vriend ook. Nu vind ik het niet erg als hij naar de wc gaat, maar in het begin was dat wel anders. Elke keer als hij een grote boodschap had gedaan ging ik erachter aan om de boel schoon te schrobben en kon er heel pissig om worden als hij kort daarna weer moest. Een keer was hij aan de diaree en werd daar zo gek van op een gegeven moment dat ik heel hard riep : HEB JE NOU POTVERDOMME ALWEER ZITTEN SCHIJTEN?!?? Hij weet dus hoe ik in elkaar zit en daarom ben ik er ook zo verdrietig van dat hij geen begrip voor mij toont. Ik vind het al heel wat van mezelf dat ik het uberhaupt heb toegelaten dat zijn vader bij ons op de wc schijt maar nu is het echt over met de pret. Ik zal een stokje steken voor dit soort walgelijke mensen die hun vieze schijt bij een ander thuis komen deponeren alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Pissig worden, wegens het poepen van een ander?
En heb je het toen naast of in de pot gedaan?
En wie ruimde het op?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

maandag 27 oktober 2014 om 09:11
Dit is echt een topic waarover ik me naderhand nog zat te verbazen. In een groot deel van de wereld moeten mensen nog in de bosjes poepen, of op smerige, smerige (hurk) wc's die ze delen met de halve wijk. Wij hebben hier in Nederland zo'n beetje de beste sanitaire voorzieningen ter wereld. We hoeven er de deur niet voor uit, kunnen in een schone, afgesloten ruimte ons gang gaan. En dan nog zien mensen kans om er een probleem van te maken. Onbegrijpelijk.

maandag 27 oktober 2014 om 09:40
Ik zou het de volgende keer zo aanpakken TO, dat zal hem leren!
http://www.youtube.com/watch?v=LyMiNY17AIA
http://www.youtube.com/watch?v=LyMiNY17AIA
maandag 27 oktober 2014 om 09:43
Een walgelijke uitvreter omdat hij bij jullie thuis moet poepen? Misschien moet die man wel drie keer per dag, kan hij nergens meer heen! En soms kun je het toch niet ophouden? Maar goed, jij mag je schoonouders toch al niet, dus dan is alles dat ze doen erg.
Dat jouw eigen man in zijn eigen huis commentaar krijgt als hij een keer diarree heeft vind ik nog veel triester...
Je hebt een kind. Ben je daar ook zo vies van? Als die poept?
Naja, ik vind je maar een raar mens. Met je loepje word je er niet veel normaler op trouwens. Als ik jouw man was, was ik al bij je weg geweest. Hij kan vast wel bij zijn moeder terecht...
Dat jouw eigen man in zijn eigen huis commentaar krijgt als hij een keer diarree heeft vind ik nog veel triester...
Je hebt een kind. Ben je daar ook zo vies van? Als die poept?
Naja, ik vind je maar een raar mens. Met je loepje word je er niet veel normaler op trouwens. Als ik jouw man was, was ik al bij je weg geweest. Hij kan vast wel bij zijn moeder terecht...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
maandag 27 oktober 2014 om 10:00
quote:muzemeisje schreef op 27 oktober 2014 @ 09:52:
Ik wil je even bedanken. Tranen over mijn wangen hier! Dit is echt hilarisch.+1
Ik wil je even bedanken. Tranen over mijn wangen hier! Dit is echt hilarisch.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 27 oktober 2014 om 10:23
Ik word er wel triestig van, als ik bedenk dat haar kind over een paar jaar eens ziek zal zijn en door z'n moeder uitgescholden wordt, omdat ie alwéér gepoept heeft. Lijkt me niet zo goed voor een kind
Daarom TO, werk hieraan. Zo ga je niet met mensen om, verrot schelden omdat ze hun behoefte doen.
Daarom TO, werk hieraan. Zo ga je niet met mensen om, verrot schelden omdat ze hun behoefte doen.
Later is nu
maandag 27 oktober 2014 om 10:23
Niet het hele topic gelezen, maar ik moet toch even lachen. Kan me zeker wel voorstellen dat je je groen en geel ergert als iemand je wc zo achterlaat. Ik vind ook dat je alleen in het uiterste geval ( dus in geval van ernstige diarree) bij een ander hoeft te gaan zitten schijten. Anders houd je het maar gewoon lekker op tot je thuis bent hoor. Ik zou me kapot schamen als ik bij een ander een half uur op kijn gemak op de wc ging zitten, het hele huis ernaar stinkt er en remsporen in de pot zitten. Dan spoor je toch niet.
Volgende keer zeg je gewoon dat ie maar buiten op de groenbak moet gaan zitten.
Volgende keer zeg je gewoon dat ie maar buiten op de groenbak moet gaan zitten.
maandag 27 oktober 2014 om 10:32
quote:Galileo schreef op 26 oktober 2014 @ 20:09:
TO, als jij ergens op bezoek bent, poep je dan helemaal nooit?Is dat zo gek dan? Ik doe dat ook nooit bij andere mensen thuis. Ik heb er totaal geen moeite mee om dat uit te stellen tot ik thuis ben. Op mijn werk doe ik het ook niet. Iedereen moet het zelf weten, en ik snap dat niet ieder lichaam hetzelfde werkt en er dus mensen zijn die het niet kunnen ophouden, maar persoonlijk poep ik liefst op mijn eigen plee en heb ik het liefst dat andere mensen dat niet bij mij thuis doen, al zal ik dat nooit zeggen of laten blijken. Dat kun je gewoon niet maken.
TO, als jij ergens op bezoek bent, poep je dan helemaal nooit?Is dat zo gek dan? Ik doe dat ook nooit bij andere mensen thuis. Ik heb er totaal geen moeite mee om dat uit te stellen tot ik thuis ben. Op mijn werk doe ik het ook niet. Iedereen moet het zelf weten, en ik snap dat niet ieder lichaam hetzelfde werkt en er dus mensen zijn die het niet kunnen ophouden, maar persoonlijk poep ik liefst op mijn eigen plee en heb ik het liefst dat andere mensen dat niet bij mij thuis doen, al zal ik dat nooit zeggen of laten blijken. Dat kun je gewoon niet maken.
maandag 27 oktober 2014 om 10:36
quote:quattro35 schreef op 26 oktober 2014 @ 20:51:
[...]
TO moet haar WC afsluiten en zo'n ding in de tuin laten zetten, zo weet ze zeker dat Schijtvader zich netjes gedraagt:
www.trotsvanhetnoorden.nl/2002/opendag0203a19.jpg
Ja, zet een dixie in je achtertuin en je bent van alles af!
[...]
TO moet haar WC afsluiten en zo'n ding in de tuin laten zetten, zo weet ze zeker dat Schijtvader zich netjes gedraagt:
www.trotsvanhetnoorden.nl/2002/opendag0203a19.jpg
Ja, zet een dixie in je achtertuin en je bent van alles af!
maandag 27 oktober 2014 om 10:37