Vraag over oplader HP Compaq
maandag 27 oktober 2014 om 22:36
Misschien kan iemand mij helpen, ik heb een Hp compaq notebook type cq61-220ED waarvan de oplader stuk is.Nu heb ik een nieuwe gekocht en met advies van de verkoper heb ik er 1 van hama, hiermee kun je het volt instellen. Het minimale volt is 15v en max 24v. Op mijn accu staat 10,8 volt.
Ik heb de oplader gebruikt en mijn accu is sindsdien stuk. Kan de laptop niet meer gebruiken zonder dat hij in de oplader zit.Kan ik de oplader blijven gebruiken of gaat mijn laptop hier uiteindelijk helemaal stuk van?
Ik heb de oplader gebruikt en mijn accu is sindsdien stuk. Kan de laptop niet meer gebruiken zonder dat hij in de oplader zit.Kan ik de oplader blijven gebruiken of gaat mijn laptop hier uiteindelijk helemaal stuk van?
maandag 27 oktober 2014 om 23:12
Of de accu daardoor stuk is gegaan kan ik niet met zekerheid zeggen, maar is wel heel toevallig. Heb de oplader al een aantal maanden geleden gekocht ben bang dat ik hem niet meer ruilen kan. De verkopen bleef volhouden dat het verschil in volt niks zou uitmaken. Zal terug gaan en kjjken wat ermee gedaan word. Heb de laptop in de tussentijd kunnen opladen met een originele oplader maar dat kan nu helaas niet meer.
maandag 27 oktober 2014 om 23:12
maandag 27 oktober 2014 om 23:48
zaterdag 13 februari 2016 om 17:45
quote:tupasy schreef op 27 oktober 2014 @ 23:14:
Ik heb er geen verstand van zoals jullie merken
maar de juiste stand is dus echt 19v? Dan kan ik hem met een gerust hart weer gaan gebruiken!
Staat er (onder) op je laptop geen spanning vermeld? Vaak staat dat ook in de buurt van de stekker. En op je originele lader staat natuurlijk ook wat de uitgangsspanning is.
Als je niet genoeg spanning instelt kan de Electronica in je laptop de accu niet bijladen, waarschijnlijk is die nu dus leeg en werkt de computer daarom alleen nog maar aan het snoer.
Ik heb er geen verstand van zoals jullie merken
Staat er (onder) op je laptop geen spanning vermeld? Vaak staat dat ook in de buurt van de stekker. En op je originele lader staat natuurlijk ook wat de uitgangsspanning is.
Als je niet genoeg spanning instelt kan de Electronica in je laptop de accu niet bijladen, waarschijnlijk is die nu dus leeg en werkt de computer daarom alleen nog maar aan het snoer.