Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goeie reis Yasmijn!

Even huis-tuin-keukenpraat: wij hebben onze hond opgehaald, met glans door de ballotage Ze moet duidelijk nog even wennen, maar we hebben vanochtend al heerlijk door het bos gestruind. Had ik toch wel gemist zeg.
Oh en ik ben morgen jarig dus ik vraag van viva een werkend nieuw forum. Zo niet, dan moeten jullie maar taart komen eten, doen we reallife forum.
quote:*Ginger* schreef op 28 oktober 2014 @ 10:51:

Oh en ik ben morgen jarig dus ik vraag van viva een werkend nieuw forum. Zo niet, dan moeten jullie maar taart komen eten, doen we reallife forum.

Ik stem voor!

Bye Yasmijn
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Hm, daar was het mobiele forum al even offline.
quote:*Ginger* schreef op 28 oktober 2014 @ 13:07:

Hm, daar was het mobiele forum al even offline.Niet alleen mobiel.
quote:*Ginger* schreef op 28 oktober 2014 @ 13:07:

Hm, daar was het mobiele forum al even offline.

Niet alleen mobiel.

En wat is het forum traaaaaaag zo nu en dan.
Kijk dat bedoel ik, gewoon eerst niet plaatsen en na die toevoeging toch geplaatst, lekker puh
Nou dat belooft wat!
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 oktober 2014 @ 09:43:

[...]

Nog één dag!

Vreemde ticker...gisteren stond er nog 3 dagen en vandaag staat er nog 1 dag.

Typisch Viva Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik opeens een dag kwijt was.
Yas, fijne vakantie!

Graag veel foto's

Doom & gloom morgen?

Ik zie jullie wel weer een keer
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Is er al een afscheidstopic voor het 'oude' forum?
quote:yasmijn schreef op 28 oktober 2014 @ 10:33:

Ik ben op Schiphol.

O god, als ik terugben is alles anders

Goede reis!

Mss heb je je nick niet meer als je terugkomt.

Mss is alles helemaal veranderd.

O jee, zou je wel vertrekken?
Life is short. Eat dessert first.
Ik was net gewend aan het roze forum.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 oktober 2014 @ 09:51:

Kan iemand me aan het werk schoppen? Ik ben aan het woggen.Als het net zo gaat als de vorige keer dan heb je de komende drie dagen zat tijd om te werken.
Ik zie op elke pagina twee keer de OP

De originele OP en dan als eerste reactie op elke nieuwe pagina nog een keer de OP.

Gezellig!
quote:bloes schreef op 28 oktober 2014 @ 13:41:

[...]

Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik opeens een dag kwijt was. Hahaha, dan gaat het niet zo goed met je
Jippie, sta eindelijk onder de negeer bij iemand. Hoor ik er nu ook bij?
quote:ikeaverslaafde schreef op 28 oktober 2014 @ 15:49:

Jippie, sta eindelijk onder de negeer bij iemand. Hoor ik er nu ook bij? Bij wie, bij wie?
[zeik modus aan]

Even over het beleid/forum/mods.

Een paar mensen melden iets bij de mod.

Zij geeft aan het niet te kunnen zien onder het mod account en vraagt aan Noushi om een print screen te mailen.

Waarom logt de mod zelf niet even in onder een normaal account?

Ik vind het zo enorm lui van ze.

[/zeik modus uit]
quote:O.L.L.A schreef op 28 oktober 2014 @ 15:54:

[...]

Bij wie, bij wie? Huurhuis-topic. En ik was er niet eens op uit om te rellen
quote:O.L.L.A schreef op 28 oktober 2014 @ 15:56:

[zeik modus aan]

Zij geeft aan het niet te kunnen zien onder het mod account en vraagt aan Noushi om een print screen te mailen.

[/zeik modus uit]Ja, maar de mods hebben het al zo druk met van alles. Ergens verwacht ik dat ze alle bugs die vandaag gemeld worden gaan negeren, want misschien worden die wel vanzelf opgelost als morgen het nieuwe forum is ingevoerd.
quote:O.L.L.A schreef op 28 oktober 2014 @ 15:56:

[zeik modus aan]

[/zeik modus uit]Misschien maak je een denkfout; van de Juniors is bekend dat zij ook zelf meeforummen onder een eigen account. Maar is dat bij de CM ook zo? Of heeft die wellicht geen forumaccount maar alleen een moderatoraccount?
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 oktober 2014 @ 16:06:

[...]

Misschien maak je een denkfout; van de Juniors is bekend dat zij ook zelf meeforummen onder een eigen account. Maar is dat bij de CM ook zo? Of heeft die wellicht geen forumaccount maar alleen een moderatoraccount? Altijd een testaccount maken die gelijk is aan een gewone gebruiker
Je bent zelf een theepot
Is er al ergens een afscheidstopic voor het geval het forum na vannacht op zwart gaat en alle accounts verdwijnen?

Zo niet, dan groet ik jullie hier maar vast. Dames, het waren mooie jaren. Het ga jullie goed.

Hope to see y'all tomorrow.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Er staat volgens mij ook nergens of het forum tijdelijk offline gaat en hoe lang ze verwachten dat dat gaat duren. Toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven