Leven met pijn gaat verder, met uitleg over de salamiworst.
donderdag 3 juli 2014 om 19:02
In dit topic praten we over ons leven met pijn, wat dat met ons doet en waar we in het dagelijks leven tegenaan lopen. Iedereen is welkom, om mee te lezen, mee te schrijven of af en toe binnen te vallen.
De klachten van de dames, die hier tot nu toe schreven, lopen uiteen. De oorzaken ook. Toch hebben we voor een deel te maken met dezelfde frustraties, valkuilen en zo zoeken we vangnetten. Vaak schrijven we ook gewoon onze frustraties van ons af en steunen we elkaar.
Zo kwam iemand met het voorbeeld: Leven met pijn en vooral gebrek aan energie, is als het eten van een salamiworst: eet je de worst in één keer op, dan word je naar alle waarschijnlijkheid misselijk. Maar eet je de worst plakje voor plakje over verschillende dagen, dan geniet je ervan.
Zo is het met ons leven ook. We delen onze activiteiten in in 'plakjes', niet teveel ineens, zodat we niet teveel teruggefloten worden door ons lichaam. Zodat we niet de ene dag genieten van een overheerlijke salamiworst, om de volgende dagen misselijk in bed of op de bank te liggen.
Hier een link naar het vorige topic
De klachten van de dames, die hier tot nu toe schreven, lopen uiteen. De oorzaken ook. Toch hebben we voor een deel te maken met dezelfde frustraties, valkuilen en zo zoeken we vangnetten. Vaak schrijven we ook gewoon onze frustraties van ons af en steunen we elkaar.
Zo kwam iemand met het voorbeeld: Leven met pijn en vooral gebrek aan energie, is als het eten van een salamiworst: eet je de worst in één keer op, dan word je naar alle waarschijnlijkheid misselijk. Maar eet je de worst plakje voor plakje over verschillende dagen, dan geniet je ervan.
Zo is het met ons leven ook. We delen onze activiteiten in in 'plakjes', niet teveel ineens, zodat we niet teveel teruggefloten worden door ons lichaam. Zodat we niet de ene dag genieten van een overheerlijke salamiworst, om de volgende dagen misselijk in bed of op de bank te liggen.
Hier een link naar het vorige topic
Later is nu

donderdag 30 oktober 2014 om 18:41
donderdag 30 oktober 2014 om 18:43

donderdag 30 oktober 2014 om 18:53
donderdag 30 oktober 2014 om 19:00
Codes???? Ik weet echt nog niet veel zeg....
Alleen deze geloof ik
Ooit ergens gelezen, en ja hoor, dat is de enige die ik ken...
FF wat proberen: (1) (2) (3)
Vroegah, je weet wel in the good old times, kon je eerst je reactie bekijken voor je hem plaatste, maar die functie is ook even verdwenen....
Alleen deze geloof ik
Ooit ergens gelezen, en ja hoor, dat is de enige die ik ken...
FF wat proberen: (1) (2) (3)
Vroegah, je weet wel in the good old times, kon je eerst je reactie bekijken voor je hem plaatste, maar die functie is ook even verdwenen....
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

donderdag 30 oktober 2014 om 19:21

donderdag 30 oktober 2014 om 21:31
vrijdag 31 oktober 2014 om 07:04
Goedemorgen dames! Vandaag weer een dagje werken voor de boeg. En vanavond nog een feest. Ik denk niet dat ik bij dat laatste lang ga blijven. Werd wakker met een mega buikpijn, want weer eens ongesteld. En dit keer behoorlijk heftig. Was die overgamg maar alvast voorbij, dit zal ik niet echt missen. Iedereen een fijne dag gewenst!
vrijdag 31 oktober 2014 om 07:08
Ja die bedoelde ik Aso.
Ach koffieprut, wat erg voor je. Lees t nu pas want zit mobiel. En dat werkt niet goed nog want je moet eerst 25 keer volgende drukken voor je op laatste blz bent. Dus ik dacht ik schrijf reactie en plaats die dan ben ik gelijk op laatste bladzijde. Maar daardoor had ik je bericht nog niet gelezen. Voor jou is het dus geen goedemorgen helaas.
Heel veel sterkte voor je vandaag! : rose:
Ach koffieprut, wat erg voor je. Lees t nu pas want zit mobiel. En dat werkt niet goed nog want je moet eerst 25 keer volgende drukken voor je op laatste blz bent. Dus ik dacht ik schrijf reactie en plaats die dan ben ik gelijk op laatste bladzijde. Maar daardoor had ik je bericht nog niet gelezen. Voor jou is het dus geen goedemorgen helaas.
Heel veel sterkte voor je vandaag! : rose:
vrijdag 31 oktober 2014 om 07:53