Gezondheid alle pijlers

Leven met pijn gaat verder, met uitleg over de salamiworst.

03-07-2014 19:02 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we over ons leven met pijn, wat dat met ons doet en waar we in het dagelijks leven tegenaan lopen. Iedereen is welkom, om mee te lezen, mee te schrijven of af en toe binnen te vallen.

De klachten van de dames, die hier tot nu toe schreven, lopen uiteen. De oorzaken ook. Toch hebben we voor een deel te maken met dezelfde frustraties, valkuilen en zo zoeken we vangnetten. Vaak schrijven we ook gewoon onze frustraties van ons af en steunen we elkaar.

Zo kwam iemand met het voorbeeld: Leven met pijn en vooral gebrek aan energie, is als het eten van een salamiworst: eet je de worst in één keer op, dan word je naar alle waarschijnlijkheid misselijk. Maar eet je de worst plakje voor plakje over verschillende dagen, dan geniet je ervan.

Zo is het met ons leven ook. We delen onze activiteiten in in 'plakjes', niet teveel ineens, zodat we niet teveel teruggefloten worden door ons lichaam. Zodat we niet de ene dag genieten van een overheerlijke salamiworst, om de volgende dagen misselijk in bed of op de bank te liggen.

Hier een link naar het vorige topic
Later is nu
Een addblocker is op de pc trouwens makkelijk te regelen, dat leest vast makkelijker
Later is nu
Ik kan nu pas weer inloggen. Wat een zooitje is het.

Leuk Lien, die kip. Een voordeel van het niet werken van het forum, er wordt meer gepoetst

Zelfs de koelkasten zijn schoon, en de oprit is ook bladervrij.

Succes morgen bij de arts Dreamer.
Werken de smileys nu weer wel? Jullie hebben wel smileys Dreamer en Aso. Ik wil ook smileys... huil huil, bij mij doen ze niks!!!!

Hopelijk kan de dokter morgen iets voor je doen Dreamer!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Adblocker heb ik er net opgezet, maar werkt niet optimaal, bij een andere site heb ik nog steeds advertenties. En hier blijf ik maar die bananenbladermeisjes zien, die vind ik wel behoorlijk irritant worden, hoe zielig het ook voor ze is....
Sommige smiley's doen het omdat ik de codes nog weet. Deze zal het niet doen (denk ik)

Dus wel
Smileys van de codes, anders doen ze het niet.

En echt niet dat ik ga poetsen, dan moet het forum er veel langer uitliggen

Heb net wel was gevouwen. Ná het werk! Geen idee waarom, maar het ruimde even lekker op. Misschien moet ik ongesteld worden, ben ik tenslotte al 3 dagen niet ..
Later is nu
Codes???? Ik weet echt nog niet veel zeg....

Alleen deze geloof ik

Ooit ergens gelezen, en ja hoor, dat is de enige die ik ken...

FF wat proberen: (1) (2) (3)

Vroegah, je weet wel in the good old times, kon je eerst je reactie bekijken voor je hem plaatste, maar die functie is ook even verdwenen....
Dacht, als het bij zes werkt, zijn de andere codes misschien ook zo simpel, haha. Niet dus.
Kwoten lukt mij niet, vind ik wel jammer.

Ach, komt vanzelf
Later is nu
; - ) zonder spatie is

: hug : is

: ) is

: rose :

X - D

: jump :

@ - (

: facepalm :
Voorlopig heb je er een paar Lien
Das mooi Aso, ik miste de nogal. En dat lachende rollende mannetje, maar daar weet Dreamer zo te zien wel de code van.

Zit nu vol te grijnzen hier achter de computer, wat zo'n viva verandering niet al teweeg brengt.
: rofl : Deze?
zo jeetje nou seg wat een gedoe

dreamer in ieder geval nog gefeliciteerd met je dochters verjaardag! Ik heb het gisteren al een paar keer geprobeerd, maar elke keer verdween mijn verhaal weer!
O, ships, hoorde nog bij de vorige post Ambra. Denk nu niet dat ik je uitlach
nou dat staat er in ieder geval..

ga nou eerst maar eens verder op onderzoek uit hoe dat hier allemaal werkt..

tot later
See you later
Ben even van de wap. Mijn moeder heeft vanmorgen een hersenbloeding gehad dus ik heb de hele dag in het ziekenhuis door gebracht.

De prognose is niet goed en we kunnen alleen maar afwachten.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Wat vreselijk Koffieprut. Veel sterkte voor jou en je naasten.
Goedemorgen dames! Vandaag weer een dagje werken voor de boeg. En vanavond nog een feest. Ik denk niet dat ik bij dat laatste lang ga blijven. Werd wakker met een mega buikpijn, want weer eens ongesteld. En dit keer behoorlijk heftig. Was die overgamg maar alvast voorbij, dit zal ik niet echt missen. Iedereen een fijne dag gewenst!
Ja die bedoelde ik Aso.

Ach koffieprut, wat erg voor je. Lees t nu pas want zit mobiel. En dat werkt niet goed nog want je moet eerst 25 keer volgende drukken voor je op laatste blz bent. Dus ik dacht ik schrijf reactie en plaats die dan ben ik gelijk op laatste bladzijde. Maar daardoor had ik je bericht nog niet gelezen. Voor jou is het dus geen goedemorgen helaas.

Heel veel sterkte voor je vandaag! : rose:
Goedemorgen!

Wat een schrik Koffieprut, heel veel sterkte!

Altijd weer angstig ook, dat zoiets zó kan gebeuren.

Raar met forum: ik kon gisteren op het werk niet inloggen, vandaag sta ik automatisch ingelogd

Dat is eigenlijk ook niet mijn bedoeling, maar goed.. hij doet ut.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven