Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
w
Ik hoop het ook voor je!
w
@Just en Mo.. de vorige keren voelde ik een verandering in mijn lichaam. Nu voel ik echt heeeeleeemaaaal niets. Dus ik ga er eigenlijk al niet meer vanuit..
hmm, zou jammer zijn. Maar goed, meteen de eerste maand raak is ook wel erg mooi. Dan lukt het vast volgende maand wel!
ik ben der uit gegooit zie ik? jammer
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Zo ehb even tijd om tussendoor te lezen, jee wat is er weer veel geschreven!

Romi: Wat vervelend zo'n behandeling! Hoopd at de pijn mee gaat vallen!

T& G: nog een paar nachtjes slapen! en eerste maand raak kan wel maar is zeldzaam!

Babymerel: Grappige opmerking afdakje boven mijn muts. Ik heb jammer genoeg een holle rug en daardoor staat mijn buik altijd iets naar voren;-)

Tatje: Open sollicitaties versturen naar alle instanties wil nog welm eens werken!

Mogalie: Veel Plezier

JL: Flirten mag toch wel;-)
Als ik thuis ben zal ik eens op de groep kijken. Ik denk niet dat ik er vaak post hoor. We hebben van mijn eigen topic ook een groep dus word veel bijhouden. Maar fotootjes kijken van jullie is altijd leuk!

Mies, ik denk niet dat het lullig bedoelt is van iemand hier dat je uit de tabel gehaald bent hoor. Ik kan me de post van Justline nog herinneren en daar stond in: Mies schrijft door omstandigheden niet meer mee dus dat heeft Roadster overgenomen. Voor mij hoor je er gewoon bij hoor!
w
@ All:Heb foto's gepost op de groep.
ik vind ook dat ik er bij hoor! ik zei al vanaf het begin dat wij begin 2009 beginnen ( stond ook in het rooster ) we wilde eerder beginnen en nu is het beter door de omstandigheden toch maar te beginnen als ik wat stabieler zijn dus zijn we weer terug bij begin 2009!

toch jammer want ik schrijf zo nu en dan mee en lees bijna altijd mee.

Wat is die groep? ik snap er geen snars van.
voel me echt heel rot nog, echt ups and downs ik was ook vanaf vrijdag naar Tcjechie en gister terug heb me alle dagen prima gehouden en gister in de auto terug heb ik heel hard zitten huilen en was er geen stoppen meer aan. * diepe diepe zucht *
w
Dat is en blijft het nadeel van 2 dimensionale communicatie he. Dingen kunnen verkeerd geintepreteerd worden.
@Mies, natuurlijk hoor je er nog steeds helemaal bij. Al begin je in 2010. Het zou leuk zijn als je je ook zou aanmelden bij de groep!

We weten immers niet wat onszelf in de toekomst te wachten staat. Of bij sommigen zwanger worden wel zo makkelijk gaat als we allemaal hopen. Of alle zwangerschappen uitgroeien tot gezonde baby's en of onze eigen privésituaties stabiel genoeg blijven voor een zwangerschap!!
ik dacht meer, huh hoe ken dat nou!

was niet echt aangevallen ofzo hoor haha zo ben ik niet.

ik hoop en ga er vanuit dat we allemaal gezonde babys krijgen en heel gelukkig worden/blijven :D als ik een ding heb geleerd de afgelopen 2 maanden is het wel dat je overal volovergave en 100% positief in moet storten!
Zit aan een heerlijk cocktail van lauwwarm water met opgeloste paracetamol.... Heb de andere 2 kiezen paar maanden geleden laten trekken en kan me niet herinneren dat dat ook zo'n pijn deed. Maar hij had ook echt moeite met de kies beneden...
ahw wat een pijn zal je hebben zeg!

ik heb me trouwens aan gemeld voor 'dé groep' haha moet even ge accepteerd worden.

heb ook wat mensen als vriend uitgenodigt ik hoop dat dat allemaal goed gegaan is haha.
Het lijkt nu ineens door die paracetamol al een beetje weg te zakken.. Zit ook nog wat verdoving, maar zo snel kan dat toch niet werken??

Was vanmorgen echt tot mijn linkeroog verdoofd, mijn oog ging er gewoon van tranen.. Ben ook op half 9 verdoofd, maar voel het nog beetje in mijn wang zitten..

@Mies, gezellig dat je op de groep er bij bent. Ik had me ook voor kunnen stellen dat je juist even een beetje afstand van dit topic had willen nemen, maar leuk dat je nog mee schrijft!!!

Ik heb net als T&G niet t gevoel dat ik zwanger ben. Lijkt wel alsof ik spierpijn helemaal onderin mijn buik heb, maar heb zaterdag heel veel gezwommen in Thermae. Dus dat zal wel te verklaren zijn daardoor.

Heb verder nl ook geen zwangerschapsverschijnselen.

En toch hoop ik er stiekem wel op.... En elk pijntje/steekje analyseer ik.. Laat het maar snel 1 augustus zijn!
@Poca, die 2e foto moet groter!!!
[quote]mogalie schreef op 23 juli 2008 @ 11:50:

[...]

@babymerel, veel beautycentra hebben ook behandeling speciaal voor zwangere vrouw.

Hey, dat wist ik niet eens .

dan ga ik me maar eens verdiepen erin.

Er zijn echt geen mensen die willen gaan. voor zo een beautydag??
quote:mogalie schreef op 23 juli 2008 @ 11:50:

[...]

Heb er eentje (halfbloed) thuis zitten, en kan het wel bevestigen ja!

Als ie de helft heeft van wat ik gezien heb heb ik al medelijden met je

En mbt stappen en dat nu snel nog willen doen, daar heb ik niet echt last van.

Ik denk dat als er straks een kleine is papa heus wel een keer op wil passen als ik weg wil Nu ga ik ook met vriendinnen en zit hij alleen thuis.. En hij is goede vrienden met beide buren, dus daar kan hij ook zo naar toe..

Maar ik weet niet of je ineens zin hebt om te stappen door de achterliggende gedachte dat het straks misschien niet meer kan... (dat heb ik tussen de regels door gelezen)
quote:babymerel schreef op 23 juli 2008 @ 13:49:

[...]

Er zijn echt geen mensen die willen gaan. voor zo een beautydag?? Ik zou het terzijnertijd wel leuk vinden om iedereen te leren kennen denk ik, maar dan gewoon in een cafe (oid) en niet direct elkaars lichaam zeg maar
[quote]pocahontas14 schreef op 23 juli 2008 @ 12:28:

Babymerel: Grappige opmerking afdakje boven mijn muts. Ik heb jammer genoeg een holle rug en daardoor staat mijn buik altijd iets naar voren;-

maar dat is gelukkig niet van de zwangerschap. Ik ben benieuwd hoe het na de 2 zwangerschap eruit gaat zien. En vooral na de 3de.

dan denk ik dat ik op een stok moet oprollen

maar eerst eens zwanger worden. Niet waar, nog 7 weken. En dan stoppen met de pil. spannend.
quote:Romi82 schreef op 23 juli 2008 @ 13:53:

[...]

Ik zou het terzijnertijd wel leuk vinden om iedereen te leren kennen denk ik, maar dan gewoon in een café (oid) en niet direct elkaars lichaam zeg maar nee, dat hoeft ook niet. je kan voor een behandeling gaan. En dan zie elkaar alleen in badjas. En later weer kleding. En dan kunnen we misschien daarna in een eetcafé wat eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven