Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Lenepeen: ik sluit me aan bij liara. Ik ben begonnen op 106,8 en wilde toen onder de 100 eerst komen. Nu ben ik bezig naar 2e streef 93 en daarna ga ik naar 89 dan naar 82 en dan naar 79. Ik ben 1.82 trouwens. Als ik direct aan 79 denk dan denk ik alleen maar pffff maar door in stukjes te hakken heb ik dat minder . En alles is haalbaar als je maar wil en doorzetten natuurlijk. Dot forum helpt daar zeker bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik het nu echt moeilijker ga krijgen met afvallen .

Ik ben al zo ontzettend veel afgevallen en krijg zo veel complimenten dat daardoor de motivatie iets minder wordt.

Ik moet nu officieel nog dik 7 kilo voor mijn Streefgewicht en dat stelt natuurlijk niks voor als je bedenkt dat ik al dik 32 kilo ben afgevallen ,maar pfff echt moeilijk nu!
Tweety: ik herken dat ook een beetje. Ben wel geen 30 kilo afgevallen maar heb nu weer een figuur dat in normale kleding past en lijf ziet er ook beter uit. Maarja slank ben ik nog niet dus ik zet door.

Je zegt dat je geen zin meer erin hebt. Waarin zie je dit? Je zou ook voor een week iets losser kunnen doen en dan weer verder gaan. Ik heb ook stopweek gehad en dit heeft goed gewerkt
Ik probeer sowieso wel een beetje losser te doen met eten hoor, afgelopen week ook chips gehad en pepernoten met chocolade er om heen, voel me dan wel een beetje schuldig maar kan er wel van genieten ! Was vanochtend 92,6 en kom van 92,9 en eergisteren zelfs 93,3 dus val nog steeds wel af! Ik ga ook gewoon door hoor en blijf sporten maar even iets minder streng voor mezelf zijn!😉
Als je lichter word dan gaat het ook vaak minder snel het afvallen volgens mij. En af en toe wat lekkers moet kunnen helemaal als je op gewicht wil blijven.

Ik heb gister een mars ijsjes genomen. Is minder kcal dan normale mars en vind ik lekkerder
Tweety, ik snap het wel, maar je bent in 2 dagen nog bijna een kilo afgevallen, dat is echt wel veel hoor. Het lijkt me dat je dan nog steeds op de goede weg bent, ondanks een keer chips en pepernoten.
Iedereen het nieuwe forum overleefd?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hatse: dat wel maar is wel wennen.

Net maar strand geweest . Was lekker uitwaaien 😝

Vandaag rommelige dag qua eten. Netjes begonnen met 3 speltboterhammen met muisjes en appelstroop en 2 eitjes. Daarna 1 koekje, halve tosti en half softijsje. Zit wel vol hoe raar dit ook klinkt.
Nee, ben nog niet gewend aan t nieuwe forum.

Heb net op de Weegschaal gestaan ( doe ik normaal nooit s avonds) ben nu even zwaar als vorige week maandag.

Dus alles wat er vannacht nog af gaat is winst ;) hihi.

Tweety: ik kan me het wel voorstellen dat je er even klaar mee bent. Hoe lang ben je al bezig.

Ik merk wel dat ik steeds minder moeite heb met boodschappen doen. In bepaalde gangpaden kom ik gewoon niet meer. Het doet me ook niet zoveel.
Volgende week zondag naar all you can eat dus deze week rustig aan doen. En dat gaat moeilijk week worden. Het is weer die tijd van de maand en krijg dan trek in zoete dingen. Net in spekjes opeens terwijl ik die bijna nooit dat eet. Dat word dus veel gezonde tussendoortjes eten. Morgen weer wegen. Ben benieuwd
He meiden

Heb jullie verwaarloosd he maar heb het zo achterlijk druk. Kom vanavond even bijkleppen.

Huidig gewicht 77

Afgevallen 0.3 kilo

Totaal afgevallen 8.7

Staat nu 8 in de tabel maar dat klopt niet

Ga snel werken. tot vanavond!
Ik leef nog Sorry voor mijn afwezigheid de afgelopen week, hoop deze week meer tijd te hebben.

Vanmiddag een kennismakingsgesprek bij een gezin waar ik misschien ga oppassen heb er echt zin in.

alles gelijk gebleven dit mag een wonder heten! want heb van de week alleen maar gesnoept.

Deze week -0,5

Gewicht 83.0

Totaal afgevallen 7,0

Goedemorgen dames,

Weekje vakantie gehad, niet echt opgelet wel 3x flink gesport. Bij mijn vriend nog geen weegschaal maar aangezien ik hele week niet echt iets ben veranderd laat ik voor deze week alles gelijk
Goedemorgen

Huidig gewicht :93,9

Afgevallen: 1,2

Dus gaat lekker. Bijna 2e streef gewicht behaald. Ik weeg volgende week zondag ipv maandag want als ik zondag naar zo'n all you can eat ga dan is de maandag vast weinig motiverend😝
Goedemorgen,

Deze week: -1,5

Huidig gewicht: 89

Totaal afgevallen: -14

Ik ben blij, eindelijk onder de 90
Gefeliciteerd liara! Ik hoop dat ik je over 5 weken kan volgen
Deze week: -0,4

Huidig gewicht: 97

Totaal afgevallen: -5

Yes! Eindelijk de eerste 5 kilo eraf!

Ik ben er super blij mee en ga nu voor de volgende 7 die mij onder de 90 gaat brengen....

Hier ziet nog niemand dat ik ben afgevallen maar meestal begint het pas bij de -10 kilo te tonen dat ik afgevallen ben.

Mijn bh's zitten in ieder geval weer normaal, en mijn broek zakt steeds af, zelfs met riem om.

Binnenkort maar eens gaan kijken voor een maat 44.

Iedereen veel succes komende week.
Zie weer een hele boel positieve berichten, top meiden!
afgevallen deze week 0,5

huidige gewicht 92,4

totaal afgevallen 32,6
Wow je let even een week niet op en er is een heel ander forum! Wel even wennen!

Ik heb net even bijgelezen, had het afgelopen week te druk om echt te reageren. Ik wissel momenteel tussen drie huizen omdat ik steeds voor mijn werk op verschillende plekken in het land moet zijn, en dat komt mijn eetpatroon niet ten goede. Nu ga ik komende maand verhuizen en ik hoop dat het daarna weer wat rustiger wordt en ik me ook echt weer goed kan concentreren op mijn eetpatroon.

Omdat ik merk dat ik nu met hele andere dingen bezig ben mogen jullie me uit de tabel halen. Ik ben van plan over een maand weer terug te komen en weer actief mee te gaan schrijven, maar de komende weken zie ik dat niet zo gebeuren.

Succes allemaal en tot snel!
Succes met verhuizen Lizzie! Je kan ook op pauze gezet worden in de tabel, als je dat wil?

Positieve resultaten zie ik, dat is mooi.
Na de goede tips, wil ik ook graag in de tabel

gegevens:

lengte: 1.79

startgewicht: 118,5

streef: <100

En dan hopelijk na de eerste streef weer een nieuwe streef!
Vergeten te wegen, morgen beter! Ik kan de tabel wel doen deze keer
Tjezus, wat vals
Deze week niks veranderd en dat mag een godswonder heten haha.

Toch i.o.m. de huisarts gestopt met de pil en van de week een afspraak voor informatie over een koperspiraal.

Hopelijk ben ik het extra vocht snel weer kwijt en mijn goede humeur weer snel terug.

@Lenepeen; misschien is het meer te behappen eerst onder de 110 te komen? 18,5 kilo ineens is best een eind. Hoe meer positieve doelen, hoe beter je er bij voelt, vind ik. Dan heb je eerst de 5 kg marker, dan de onder 110, dan je 10kg marker, dan onder de 100 etc.

@rest weer top bezig allemaal!
Don't know, don't care

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven