25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
dinsdag 4 november 2014 om 23:46
woensdag 5 november 2014 om 01:07
Ienepeen: ja 45 euro zou ik ook niet betalen. Wel ooit gedaan. Zat er 2 jaar aan vast en heb Max en half jaar gesport. Dit keer maar een jaar abonnement en veel minder en tot nu toe gaat het goed. Heb vaak geen zin maarja ik doe het voor een goed doel. Volgend jaar strak in bikini . Hopelijk lukt je dat voor mijn 40e.
woensdag 5 november 2014 om 09:00
Ik sport voor 30 euro geloof ik maar dat is wel in een kleine sportschool. Stimuleert me veel meer omdat je een persoon bent en niet gewoon een nummer dat op 1 van de tientallen apparaten gaat staan.
Ik doe ook niet echt aan fitness omdat ik dat heel erg saai vind maar probeer wel minimaal 1x per week te Zumba-en en en 1x Bodypump.
Iedereen om me heen begint het op te vallen dat er best wat vanaf is. Ik zie het zelf soms wel maar dan kijk ik in de spiegel en zie ik mn buik en moet ik echt mezelf weer motiveren. Intussen ben ik wel bijna 2 kledingmaten kleiner en 1 cupmaat kleiner gegaan. maar heb het idee dat het rond mn buik maar heeeeeeel langzaam gaat
Ik doe ook niet echt aan fitness omdat ik dat heel erg saai vind maar probeer wel minimaal 1x per week te Zumba-en en en 1x Bodypump.
Iedereen om me heen begint het op te vallen dat er best wat vanaf is. Ik zie het zelf soms wel maar dan kijk ik in de spiegel en zie ik mn buik en moet ik echt mezelf weer motiveren. Intussen ben ik wel bijna 2 kledingmaten kleiner en 1 cupmaat kleiner gegaan. maar heb het idee dat het rond mn buik maar heeeeeeel langzaam gaat
woensdag 5 november 2014 om 10:31
Hier ook een buik probleem ! Ondanks dat ik meet en weet dat het ook daar minder is geworden merk ik het meer aan broeken.
De sportschool waar ik zit is ook kleinschaliger. Ik doe groepslessen en wat me hier opvalt dat nie iedereen op zichzelf is en zelf de instructrice zich voorstelt . Bij andere sportscholen heb ik dat nooit gehad. Fitness vind ik ook saai maar doe na de loopband altijd wel half uurtje. Vooral buikspieren.
Iemand probeert me ook over te halen mee te doen met obsicle ren iets. Dit is buiten. Misschien dat ik dat een keer doe maar heb geen conditie voor rennen.
De sportschool waar ik zit is ook kleinschaliger. Ik doe groepslessen en wat me hier opvalt dat nie iedereen op zichzelf is en zelf de instructrice zich voorstelt . Bij andere sportscholen heb ik dat nooit gehad. Fitness vind ik ook saai maar doe na de loopband altijd wel half uurtje. Vooral buikspieren.
Iemand probeert me ook over te halen mee te doen met obsicle ren iets. Dit is buiten. Misschien dat ik dat een keer doe maar heb geen conditie voor rennen.
woensdag 5 november 2014 om 14:19
Fijn he Curly, dat mensen het gaan zien? Ik kreeg vandaag ook van iemand een opmerking, toch leuk ondanks dat het maar 5 kilo is. Komt ook omdat ik wat minder opgeblazen ben dan een jaar geleden, want toen ik net ziek werd kon je dat ook wel zien. (zegt iedereen nu achteraf haha).
Vandaag gaat het hier goed, moet nog lunchen maar lekker aan het fruit en groente gezeten. Gisteren een beetje ontspoord met pizza en chocolademousse erna (man wat lekker ) dus vandaag weer keurig. Ik wil nou toch echt eens mijn eerste streefdoel halen want ik kom al een maand niet veel verder dan ik al was.
Oja, en ik kom helemaal niet in een sportschool, al kreeg ik geld toe Hoop wel weer ooit te kunnen gaan hardlopen, dat heb ik wel een tijd met plezier gedaan.
Vandaag gaat het hier goed, moet nog lunchen maar lekker aan het fruit en groente gezeten. Gisteren een beetje ontspoord met pizza en chocolademousse erna (man wat lekker ) dus vandaag weer keurig. Ik wil nou toch echt eens mijn eerste streefdoel halen want ik kom al een maand niet veel verder dan ik al was.
Oja, en ik kom helemaal niet in een sportschool, al kreeg ik geld toe Hoop wel weer ooit te kunnen gaan hardlopen, dat heb ik wel een tijd met plezier gedaan.
Tjezus, wat vals
woensdag 5 november 2014 om 16:13
Ik heb mijn verjaardagskado vervroegd gekregen: een juicer! Net een Sap gemaakt van 3 appels, 3 penen, 1 rode biet, stukje bleek selderij en gember. Moet alleen ff uitzoeken welke appel ik beste kan nemen voor meeste sap. En dan gewoon groentes proberen. Als ze in aanbieding zijn want anders word het wel een dure hobby
woensdag 5 november 2014 om 18:31
donderdag 6 november 2014 om 15:51
donderdag 6 november 2014 om 17:28
Mevrouwjack: 1 strook maar dus niet de hele bos.
Kan ook nog door periode van de maand hoor maar was vannochtend wel heel veel. Maarja was vannochtend ook kilo zwaarder dus hopelijk was et veel vocht .
Moet nu nog avondeten maar heb teveel vanmiddag als lunch gegeten. 4 rijstewafel met kaas en halve avocado en 3 gekookte eieren. We gaan zo pasta eten.
Kan ook nog door periode van de maand hoor maar was vannochtend wel heel veel. Maarja was vannochtend ook kilo zwaarder dus hopelijk was et veel vocht .
Moet nu nog avondeten maar heb teveel vanmiddag als lunch gegeten. 4 rijstewafel met kaas en halve avocado en 3 gekookte eieren. We gaan zo pasta eten.
donderdag 6 november 2014 om 21:23
Sterkte IBI. Mmmm, lekker: draadjesvlees. Ook weer eens maken.
Bevalt de juicer schorpioen? Behalve dat je heel vaak naar de wc moet dan
Zo heel erg slecht is je lijstje nou toch ook weer niet mevrJack?
Mijn lijstje vandaag:
O: tosti
L: 2 boterhammen met lever
T: 2 boterhammen met appelstroop
D: salade en karbonaadje
Ook niet zo'n heel best lijstje.
Bevalt de juicer schorpioen? Behalve dat je heel vaak naar de wc moet dan
Zo heel erg slecht is je lijstje nou toch ook weer niet mevrJack?
Mijn lijstje vandaag:
O: tosti
L: 2 boterhammen met lever
T: 2 boterhammen met appelstroop
D: salade en karbonaadje
Ook niet zo'n heel best lijstje.
donderdag 6 november 2014 om 21:32
donderdag 6 november 2014 om 22:22
Mwaaahh ik eet liever geen dingen als vlokken (heb het ook niet in huis normaal, maar nu gekocht voor een vriendin die bleef slapen en er dol op is) en er was geen fruit en vrijwel geen groente te vinden op mijn lijstje, maar wel een berg kaas. Dus ben er niet echt blij mee. Morgen werken, dat is altijd wat makkelijker.
Tjezus, wat vals