oxazepam en verkeer

03-11-2014 13:39 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een halve oxazepam genomen want ik ben zo gespannen als een boog,maar nu durf ik het verkeer niet in want ik word er een beetje dronken van.Iemand ervaring ermee?
als jij je er dronken van voelt zou ik thuis op de bank blijven
Ik zou het niet doen.
Niet rijden. Wat staat er op de verpakking en in de bijsluiter?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mag je daar uberhaupt wel mee rijden dan?
het is een gele sticker, daarbij moet je het middel eerst proberen en kijken of het invloed heeft

er mee rijden is niet verboden maar TO geeft al aan dat het ws een slecht plan is
In de tijd dat ik het ooit kreeg voorgeschreven werd het afgeraden om te gaan rijden/fietsen. Het beïnvloed immers je reactievermogen.

Niet doen dus. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen.
Niet doen dus. Lijkt me logisch.
Goede vraag, Anyco. Ik kreeg een tijdje terug Temazepam en daar hoort een advies bij van 8 uur niet rijden na inname.
Wat een rare vraag TO als je jezelf niet goed genoeg voelt om te rijden ga je toch nietjezelf en nog erger anderen in gevaar brengen door het wel te doen. Ongeacht wat er dan op een bijsluiter staat
oh google vertelt mij dat er verschillende bijsluiters met verschillende adviezen in omloop zijn
Ik durf zelfs niet opde fiets,auto heb ik niet.Gelukkig zijn de dekindern vlak bij op school.
Waarom neem je oxazepam als je nog het verkeer in moet?

Na 4 uur is het uitgewerkt, had het dan eerder genomen.
je mag er niet mee rijden, heel gevaarlijk , ik slik soms lorazepam
Wees jezelf....
Met oxazepam (en andere vergelijkbare middelen) mag je niet rijden.

Maar in de praktijk gebeurt dat natuurlijk wel, miljoenen mensen slikken deze middelen chronisch en laten de auto echt niet de rest van hun leven staan.
Met sommige pammetjes mag je wel weer autorijden na een bepaalde gewenningstijd, volgens mijn apotheek. Ik weet niet of dat voor oxazepam geldt trouwens.
Maar goed, als je je er dronken door voelt zou ik vooral niet aan het verkeer gaan deelnemen.
quote:Istar_ schreef op 03 november 2014 @ 13:49:

Waarom neem je oxazepam als je nog het verkeer in moet?

Na 4 uur is het uitgewerkt, had het dan eerder genomen.Omdat ik eigenlijk zo weinig mogelijk wil gebruiken.
http://www.rijveiligmetme ... edicijnen/detail/oxazepam
Liara, ik zou niet afgaan op het advies van je apotheek.
Ik zou er niet mee rijden!
Handige site bootje. Met mijn pammetje mag ik wel autorijden zag ik, had mijn apotheek toch gelijk gelukkig. Je moet er toch ook wel vanuit kunnen gaan dat zij weten waar ze het over hebben.
Ik ga lopend mijn kinderen ophalen bedankt voor de reacties.
Goed dat je gaat lopen, als jij je dronken voelt moet je gewoon niet rijden, of dat nu 'mag' volgens de bijsluiter of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven