Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@ Florence: spannend wordt de trouwdag nu wel omdat het echt dichtbij komt.Mijn vriend heeft zelfs in zijn aanzoek verwerkt dat ik de mama van zijn kindjes moet worden dus erg lief!

@ Babymerel: ook ik heb het gevolgd!
@ Romi. Wat vervelend van je verstandkies, zeker nu de verdoving langzaam uit begint te werken. Groot gelijk dat je niet meer naar je werk bent gegaan. Ik hoop dat je vandaag niet al te veel pijn hebt.

Ik volg trouwens de studie kunstgeschiedenis en loop op dit moment stage bij een museum. Het is echt een hele leuke studie (heb nl. ook eerst nog iets anders gedaan wat niet zo beviel), maar moeilijk om een passende baan in te vinden zodirect. Mijn afstudeerrichting is ook heel erg specifiek. Dat kan zometeen in mijn voordeel maar ook in mijn nadeel werken. Jij werkt toch als accountant (als ik het mij goed herinner?).
@ Pocahontas: Wat superromantisch dat je vriend jullie kinderwens heeft verwerkt in zijn aanzoek. Jullie zijn volgens mij ook al bijna klaar metal het geregel he? Dat lijkt me wel fijn, dat je daar in ieder geval niet meer over hoeft te gaan stressen.
@Florence, goed onthouden idd

Ik moet dan ook nog even studeren, maar daar ben ik niet zo bang voor. Leer nu ook vooral savonds en een kindje ligt dan toch op bed. En dan doe ik er maar wat langer over...
ik heb wat blogjes gelezen, wat leuk zeg dit! en leuke foto. wat een beleving zal dat geweest zijn allemaal.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
@ Romi: Ja, goed he? Een mooi bewijs van dat ik braaf met jullie heb meegelezen, haha. Ben je nu de post-doc voor RA aan het volgen? Een vriendinnetje van me doet dat nl ook. En je hebt gelijk hoor, studeren gaat prima 's avonds als je kindje al slaapt. En het maakt idd niet uit als het allemaal wat langer duurt. Voor mezelf wil ik echter wel al afgestudeerd zijn als er een kindje komt, maar dat komt voornamelijk omdat ik - doordat ik twee studies heb gedaan - al behoorlijk lang heb gestudeerd. Ik ben er nu ook echt wel klaar mee!
@Florence, dat snap ik.

Ik ben nu met de Master bezig. Moet daarna nog Post Master (nieuwe naam voor Post doc)

Nog 2 en half jaar nominaal geloof ik.

Ach het eerste halfjaar verwacht ik dat ik weinig aan mijn studie doe als ik net een kindje heb. Dan ben je blij dat je een keer rustig zit denk ik.

Maar ik ben pas afgestudeerd rond mijn 30e, ik wil graag wat eerder kindje(s)...

Stel dat het niet lukt, dan heb ik nu nog wat meer speling ook dan over een paar jaar.
Ja Romi, ik snap ook heel goed dat je niet wilt wachten tot je afgestudeerd bent. Nog drie jaar wachten lijkt mij ook veel te veel.
w
w
w
@Justline, aangezien wij voorlopig toch nog niet gaan trouwen heb je nog even om hard te leren Dan zal ik je wel vragen, haha..

Ik studeer ook alleen op vrijdag hoor.. Andere dagen werk ik gewoon. Studeer al 5 jaar deeltijd en bevalt me nog steeds.

Bij mijn verjaardag zat ik paar keer met kindje van vriendin op schoot. Hij was toen 2 maanden. Schoonouders riepen toen hard dat ik een Baby Born voor mijn 27e verjaardag zou krijgen, omdat ik zo met kindjes bezig was. Hoop maar dat ze een echte baby ook bij mij vertrouwen...
@ Justline: Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en succes met werken! Lijkt me een erg leuk beroep trouwens, fotograaf. Moet je nog 2,5 jaar fulltime studeren of doe je het 'erbij'?
Hé dames! Gisteren niet bijgelezen vandaag ook geen tijd. Gisteren hebben we ons huis voor een superprijs verkocht!!!!

Ciao
Roadster, gefeliciteerd!!!!

Dat is lekker zeg om zeker te weten dat je het kwijt bent en dan ook nog voor een mooie prijs!
quote:Romi82 schreef op 23 juli 2008 @ 16:56:

Schoonouders riepen toen hard dat ik een Baby Born voor mijn 27e verjaardag zou krijgen, omdat ik zo met kindjes bezig was.

Als het aan mijn schoonmoeder lag hadden vriend en ik al 5 kinderen. Ieder jaar met Sinterklaas staan er wel weer subtiele hints in de Sinterklaasgedichten

Tof Roadster! Gefeliciteerd
@Tatje, mijn schoonouders gaan denk ik schrikken als we zwanger zijn..

Schoonzus was 29 toen ze zwanger was en mijn vriend is net 24 geworden.

Ze zien ons niet echt als volwassenen heb ik wel eens t idee.

Schoonzus was maar half jaar samen met haar vriend en wij 3 jaar, maar op 1 of andere manier heb ik heel sterk t gevoel dat ze haar veel volwassener vinden...

Ze legde mij ook altijd uit hoe ik het huis moest schoonmaken, terwijl ik al 6 jaar op mezelf woon!

Mijn ouders vinden het zeker weten geweldig! Moeder pikte kindje van vriendin bijna af paar weken geleden. Ze zat maar te kijken en vroeg of ze hem ook eens mocht vasthouden.
ZOW HÉ!!

Ik ga ff shoppen, en hup, twee pagina's erbij!!!

@ Florance, heel hartelijk welkom op ons forum. Fijn dat je al een tijdje meeleest, dan ken je ons tenminste al een beetje

@Merel, elkaar over een tijd eens met baby's ontmoeten lijkt me leuk, maar dat beauty gedoe is niet zo mijn ding. Durf niet eens alleen, laat staan met jullie

@Romi, graag die aanbieding. Wil er al een tijdje heen, weet niet of ik er gebruik van ga maken hoor, is natuurlijk wel kort dag.

Ik ben met de oudste vanmiddag even wezen shoppen. In de opruiming alvast najaar/winter kleding gehaald voor de meiden. Dat scheelt echt veeeel te veel. Hele leuke skinnyjeans gehaald voor de jongste en nog veeeeel meer (5 tassen vol) haha
@T&G, heb de mail naar je hotmail gestuurd!

Is altijd hè, dat tijdens de sale alles veeeel goedkoper is. Nadeel vind ik de rotzooi in de winkels, dan ben ik gewoon bereid meer te betalen.. Verwend nest wat ik ben..

En meestal is er alleen nog maar maat megagroot en megaklein..
@ mies

Leuk datje mijn blog heb gelezen op de babyboom site. Het was een grote hebbenging. maar ik ben blij dat ik eraan mee heb gedaan.

@ jusstline Van harte

@roadster jammer dat je niet even kan mee kijken

Erg goed dat het voor een mooi prijs je weg is.

jeetje, wat schrijven jullie snel. Ik hoop dat ik iedereen een beetje heb kunnen antwoorden.

Onze nieuwe auto stoel is binnen gekomen. Want Merel kan en mag niet meer in de maxi-cosi.

Het eten ging eindelijk vandaag weer een keertje goed.

Verder zijn we heerlijk naar de kinderboerij geweest vandaag. Samen met opa en oma.

De vriendin die ik geknip heb wil ook heel graag in sept stoppen met de pil. Dus ik heb eindelijk iemand. Misschien zijn tergelijke tijd zwanger. Na je 30ste wordt het gewoon steeds moeilijker zwanger worden. Vandaar dat ik zoiets had van de 1ste voor mijn 30ste. Ik heb altijd gezegt op me 27 ste de eerste. dat is niet helemaal gelukt. Ik was wel zwanger op mijn 27ste. En ik werd net 28 . Toen was 3,5 maand zwanger. Verder hebben wij wel plannen om te trouwen.

Maar ik wil heel graag zwanger trouwen. Dus marco weet wanneer hij mij moet vragen.

Verder vandaag wassen gedraaid en de badkamer gesopt. Morgen allen nog de 1 ste verdieping doen.

@t &g

Met de kinder is ook goed hoor! Niet iedereen zit te wachten op gepiel aan hun lijf
...
@Tammie: Jij ook heel hartelijk bedankt voor je welkomstwoorden. Ik had jullie discussie gevolgd over nieuwkomers en dat jullie het fijn zouden vinden als die een beetje teruglezen. Voor mij hoeft dat gelukkig niet, ik 'ken' jullie inderdaad al een klein beetje door al dat meelezen.
@Lisa: Ja, ik kan me voorstellen dat dat misschien een beetje een raar idee is, dat ik vertel dat ik al een tijdje meelees. Ik weet dus al een beetje wat er allemaal gaande is bij jullie, terwijl jullie mij nog helemaal niet kennen. Dit forum is inderdaad behoorlijk openbaar als je het zo bekijkt. Maar goed, lang leve de schuil- en nicknames zou ik zeggen. En ik zag ook dat jullie al een msn-groep hadden geopend voor de echt persoonlijke dingen. Goed idee!
...
IK KAN HET NIET MEER BIJHOUDEN!!!

@Florence, welkom! Fijn dat je al ingelezen bent. Had je al aangegeven in welke provincie je woont? En ben wel benieuwd naar bij welk museum je stage loopt, maar kan me voorstellen dat je dat liever voor je houdt.

@Romi, Arme jij met je pijn! En dan alleen paracetamol mogen...

@Roadster, gefeliciteerd met de verkoop!!! hoop dat je snel weer wat meer tijd hebt, anders krijg je het nooit bijgelezen!

@allemaal, ook ik heb een baby gevraagd voor mijn verjaardag. Heb nog altijd niks gekregen (juni), dus ik denk dat dat wel zijn kadootje wordt

Ik ga maar eens koken. Niet teveel schrijven hè!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven