Even voorstellen

03-11-2014 21:18 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik me, ontzettende boerenpummelin als ik ben, nog nooit heb voorgesteld op het forum, grijp ik de gelegenheid van een nieuwe nick aan om het dan maar eens goed te doen

Heel interessant ben ik niet, dus voel je vrij nu te stoppen met lezen (echt! Je mist niks!).

Ik woon samen met vriend en heb een zoon. Verder hebben we geen huisdieren, al zijn zoon en ik druk bezig met het overtuigen van vriend, de dwarsliggert.

Op mijn 17e ben ik begonnen met werken in de gehandicaptenzorg (duale opleiding HBO-V), ik werk momenteel (lekker saai) nog steeds voor dezelfde stichting!

Ik ben ooit van plan ooit een aan de pre-master gezondheidswetenschappen te gaan beginnen (waar natuurlijk een nog nader te bepalen master op gaat volgen). Daar horen jullie over een jaar of 10 meer over!

Ik ben een beetje klaagziek (past hier wel heb ik de afgelopen maanden gemerkt) en vind het heerlijk hier topics te lezen waar iedereen lekker langs elkaar heen klaagt (voel ik me weer beter door, als andere mensen het ook niet zo goed hebben).

Ik heb een hekel aan de herfst. Doe mij maar -1 op een zonnige, windstille winterdag. Te warm is ook niet goed trouwens. Alles wat te winderig, nat of warm is, is niet goed.

Ik maak me wel eens schuldig aan het drinken van een blikje energie.

Op het reistopic zal ik me melden als zoon de leeftijd bereikt heeft waarop ik het niet meer vervelend vindt lange reizen te moeten maken met hem (tot die tijd: centerparcs & campings it is... misschien waag ik me nog wel aan Frankrijk). Maar even zonder dolletjes, dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg hoor!

Ben nu al een uur bezig met deze OP, dus meer dan dit zit er niet in denk ik...

Vragen staat vrij!
Leuk motto
Hoi! Hoeveelste nick is dit? Dit is mijn tweede.

Ik ben ook niet interessant hoor. Ik woon voor de derde keer samen, ondertussen verloofd. Heb een hond dat mijn kind is. Werk inmiddels 13 jaar. Zit in de verzekeringen. (Gaap)

En ben niet altijd even lief op t VF.
Hi Merisi
Hallo,

Newbie hier. Ben een vrouw van 35 jaar en heb geen relatie. (Af en toe een speeltje ;) )
Hi Gate (sorry smileys gaan niet) *waves*

Ik heb me ook nog nooit voorgesteld. Maar dat komt nog wel een keer.

Fijn dat je er nog bent amaqanda.
Hier ook tweede nick gatekeeper. Ben niet zo anoniem hoor. Mijn ava is hetzelfde en mijn motto hint naar mijn oude nick
quote:newbie hier. Ben een vrouw van 35 jaar en heb geen relatie. (Af en toe een speeltje ;)

Mag ik vragen welk deel van mijn verhaal jou er toe aanzette om deze informatie te delen?

Merisi: Ik kan het hier niet missen hoor. Wat zou ik moeten doen met die tijd?
Je ava herken ik, je nick ligt op t puntje van mijn tong
quote:bellehoog schreef op 03 november 2014 @ 21:33:

Hallo,

Newbie hier. Ben een vrouw van 35 jaar en heb geen relatie. (Af en toe een speeltje ;) )Uhh okay. Boeiende info.
quote:Uhh okay. Boeiende info.

Heb ik zo mijn best gedaan op de OP, gaat iemand anders mijn aandacht stelen met zulke opmerkingen.

Ik vind het niet kunnen hoor...

Ik ben ook helemaal in het nieuw sinds vandaag! Van Rasa naar Rasa*
Hė TO, mag ik Ama zeggen? Mag jij Stora zeggen.
quote:amaqanda schreef op 03 november 2014 @ 21:47:

[...]

Heb ik zo mijn best gedaan op de OP, gaat iemand anders mijn aandacht stelen met zulke opmerkingen.

Ik vind het niet kunnen hoor...

Tsja, je zou de cm's van je partner nog kunnen noemen.
Mag ik ook Stora zeggen? Pretty please??
Eigenlijk hou ik er niet zo van Stora, maar vooruit dan maar weer...

Rasa, het is dat je het zegt hoor, nooit verwacht! Is bij jou ook het forum veel sneller met je nieuwe nick?

Istar, daar maak ik echt geen indruk mee helaas
Welkom. Kun je ook koken?
quote:Rasa, het is dat je het zegt hoor, nooit verwacht! Is bij jou ook het forum veel sneller met je nieuwe nick?Same, same. En nog steeds... no quotes, no smileys...
Amand, ik kan alleen koken als er een dienst/product tegenover staat waar ik beter van word.

Rasa ook hier geen quote en handmatig smileys invoeren.
Ik moet je niet. Er is iets mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een voorsteltopic voor niet-je-eerste-nick?

Wat zou de DSM IV hier van maken, vraag ik me dan af.
quote:Ik moet je niet. Er is iets mee.En dat zeg jij ouwe tang? en iets met een graftak.
quote:amaqanda schreef op 03 november 2014 @ 22:00:

Istar, daar maak ik echt geen indruk mee helaas Hey, het is internet, je kan er van maken wat je wil.
Nu heb ik het al verpest Istar..... Had je dat niet even eerder kunnen melden?
quote:Nouschi schreef op 03 november 2014 @ 22:34:

Ik moet je niet. Er is iets mee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven