Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja! De zon is er!

Was me niet opgevallen Mal, dat je weer kan praten

Leuke activiteiten voor Jonathan en wat een leuke foto's van hem en Mart op de groep.

Ik heb eerst Trileptal geslikt, toen afgebouwd en tijdens de zwangerschap van Lianne kreeg ik Lamotrigine (Lamictal).

Ik ga naar buiten, was hier boven om de was uit de wasmachine te halen (dacht: even pc opstarten).
O Lamictal daar heeft dr B het ook wel eens over gehad. Als het met Jonathan erger wordt weer dan zou dat zijn volgende medicijn worden om te proberen. Dat heeft verder weinig vervelende bijwerkingen he? (tenminste, vergeleken met andere ant-epileptica).

Haha Jinny, wat een spekkies heeft Simon. Dat heb je goed gedaan op de BV! Leuke foto's hoor!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, met Berend gaat het weer goed. Hij had vanmorgen zowaar weer een keutel in z'n luier (mamma, ik kijken keutel Berend??), dus dat zit weer helemaal goed daar vanbinnen

Ja lachen zo;n waggelloopje Kokos. Dat zei iemand opeens ook tegen mij op m;'n werk, dat ie van achter kon zien aan hoe ik waggelde dat ik zwanger was. Nou, en bedankt. Dacht nog charmant en fier door de gangen te huppelen, maar nee dus. Ik vind het wel leuk hoor, hoort er echt bij!
Compu, lekker balen van dat gehoorapparaatje zeg. Is cg er wel helemaal aan gewend? En ehm ikkeniesnappuh, wat is stoer?

Mal, dikkertje he? Echt heel veel spekjes. Maar echt een enorm lief ventje, ben er zo blij van!
Ha die Berend, dat gaat de goede kant op Amalia!

Ik moest zo lachen toen vriendin gisteren over mijn waggelloopje begon. Had het inderdaad niet in de gaten, loop altijd wel stevig door vind ik zelf. Maar blijkbaar verandert er dan iets aan je houding.

Mal, ik had meer bijwerkingen van Trileptal (o.a. rode vlekjes op mijn benen en het suffe gevoel) dan bij die Lamotrigine. Toch vind ik in het algemeen dat je zonder medicatie veel 'helderder' bent en niet zo oppervlakkig. Begrijp je wat ik bedoel?

Maar goed, als je het nodig hebt, is het niet anders.

Ik heb net nog een positietopje besteld, tientje korting bij Wehkamp :-)

Heb zo gelachen tijdens het middageten: Lianne had nog 2 stukjes brood op haar bord, 1 stukje in haar mond. Terwijl ze daar op kauwde, keek ze naar de 2 stukjes op haar bord en zei:"Ik kom jullie zo ophalen"

Jin: Prachtige foto's!
Kokos, ja ik snap wel wat je bedoeld, ik weet alleen niet hoeveel last Jonathan heeft van zijn epi-medicatie. Qua vlakheid bedoel ik dan. Omdat ze dat ook wel zeggen op het KDV dat ze hem wat vlak vinden. Ik denk achteraf dat ik hem als baby wel veel uitbundiger vond. Maar goed, de 30e een belafspraak met dr B, ik ben benieuwd wat we dan besluiten. Ik wil op zich de Frisium wel voorzichtig afbouwen (zeg ik nu heel dapper).

Ik sprak net de leidster van de groep en Jonathan had muziek'les' en die heeft 3 kwartier staan trommelen :-) dat vindt hij echt leuk! (heb hier ook al een yambee).

Ha Amalia, weer een echte drol! Daar kun je dan weer echt blij mee zijn he!
Oh wat leuk van die muziek! Doe je thuis ook veel aan muziek Mal?
Ja, Jonathan heeft zijn eigen yambee, sambaballen, kinderxylofoontje, mondharmonica en nog wat rinkel spulletjes. Muziek vindt hij echt leuk!

Als ik zing, we dansen de Samba, dan loopt hij achter me aan met zijn sambaballen te schudden, haha.
Ris: bedankt voor je kaartje, leuke foto!!!
Goeiemiddag met zijn allen!

Lekker weer zeg, as dat nou eens een paar weken zo aanhoudt, hoor je mij niet klagen!

Compu: Wat fijn dat Cg zo goed vooruit gaat. Leuk is dat he als ze je overal mee helpen. Wel balen dat het gehoor apparaatje steeds stuk is, lijkt me wel gedoe steeds

Mal: Ik was vannacht nog even bezig geweest met die link, maar op de een of andere gekke manier slaat het niet op. Vanmorgen lukte het me ook niet, dus ik ga er mijn hoofdje eens over breken waarom de group zo raar doet.

Wel hele leuke foto's van Mr J, cute!!!

Jinny: Staan heel leuk de slofjes wat een flinke vent al zeg.

Hoe bevalt je baan?

Amalia; Fijn dat het met berend zijn keutel weer goed gesteld is.
Jonathan zit vast op het KDV, normaal is hij nu al lang thuis, maar het busje is niet op komen dagen nou ja, hij zal zo wel komen.

Bridge, doe jij soms wel een beetje Sonja Bakker? Want ik zit erover te denken om zo'n boek aan te schaffen maar meer om 's avonds wat lichter te koken. Want wij eten best vaak pasta enzo en dat is niet zo goed he (veel koolhydraten). Heb je dan veel aan zo'n boek?
Is Jonathan al thuis Mal?

Bam, de meeste mensen slapen ´s nacht hoor.... (of doen een poging tot). Baantje is erg leuk, bevalt me heel goed. Nu die oppas nog ahum.
Ik val niet onder de meeste...

Schiet het niet om een goede oppas te vinden?
Hai

Mal: ja ik doe weer, althans ik doe een poging. Het valt me nu niet mee hoor... Te mooi weer en nog niet aan het werk...

Avondeten is veel aardappelen groente, maar die recepten zijn erg fijn! Er is ook een forum... Staan ook leuke recepten op. En volgens mij heb ik op andere comp nog een hoop recepten staan, zal zo eens voor je kijken... Weet niet of ik ze misschien kan mailen of op de groep kan zetten. Alleen voor de recepten zou ik het boek niet zo snel kopen denk ik...

Jin: fijn dat werk bevalt, nu de oppas nog. Hopelijk snel... Ga zo eindelijk even de foto's kijken bij jou...

Amalia: fijn dat het beter gaat met B. Toch weer een opluchting...

Kokos: leuke opmerking van Lianne!

Mamax; hoe is het gegaan eigenlijk met man zijn werk? Kan hij weer wat wennen?
Oh andere comp wordt morgen denk ik Mal...
Mooi schema weer Bam!!!
En.....JA!!! 4 op een rij!!!
quote:Maleficent schreef op 23 juli 2008 @ 14:40:

Ja, Jonathan heeft zijn eigen yambee, sambaballen, kinderxylofoontje, mondharmonica en nog wat rinkel spulletjes. Muziek vindt hij echt leuk!

Als ik zing, we dansen de Samba, dan loopt hij achter me aan met zijn sambaballen te schudden, haha.Loop jij dan ook met je sambaballen te schudden Zie het helemaal voor me!
Nieuw schema? Nou, ik zie hem nog niet, ben nog steeds 32 in het schema, dus laat maar lekker staan zo :-)
Lekkere meid die Lianne. Prachtige opmerking.
Ja maar amalia: hij is nu toch geel, en met nieuwere foto's... Misschien ff F5?
alleen de bovenste helft toch? Onderste waar ik sta nog niet.
oja, nu wel. NOu gek zeg, ik had net toch echt opnieuw opgestart. Mooi Bam!!! Ben nog steeds 32

Ik had je toch een nwe foto gestuurd?
Mijn kind roept 'Silence! I kill you!'

http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven