Good Luck!
dinsdag 22 juli 2008 om 13:38
dinsdag 22 juli 2008 om 13:40
Apenheul lijkt me ook zo;'n leuk uitje. Maar je mag de apen niet meer aaien toch?
En zus is nu naar het Muiderslot. Ik wilde mee maar Berend moest ernstig slapen en aangezien hij nog ziekjes is ga ik hem niet uit zijn ritme rukken (en we waren al anderhalf uur wezen wandelen). Maar dat is ook heel leuk; kinderen kunnen zich verkleden. Je kan met de rondleiding of 'los' lopen en je kan nog naar de roofvogelshow. En natuurlijk ter afsluiting wat drinken in de sluis, leuk leuk.
Jammer dat ik naar Frankrijk ga zaterdag ha ha! Genoeg leuke dingen hier!
En zus is nu naar het Muiderslot. Ik wilde mee maar Berend moest ernstig slapen en aangezien hij nog ziekjes is ga ik hem niet uit zijn ritme rukken (en we waren al anderhalf uur wezen wandelen). Maar dat is ook heel leuk; kinderen kunnen zich verkleden. Je kan met de rondleiding of 'los' lopen en je kan nog naar de roofvogelshow. En natuurlijk ter afsluiting wat drinken in de sluis, leuk leuk.
Jammer dat ik naar Frankrijk ga zaterdag ha ha! Genoeg leuke dingen hier!
dinsdag 22 juli 2008 om 14:09
Hai!
Jin: ah wat een k*t nachten. Vind die van ons ook ruk, maar jij overtreft het nog net even... Wij komen meestal van 4 tot 6 uur slaap... Tsja het gaat vanzelf beter maar nu is het gewoon naadje... Ga zo even foto's kijken...
Mal: hmmm balen van je stem en vent die je aan moet trappen 's nachts (gniffel...)
Star: wat? naar de markt? BEN JIJ NAAR DE MARKT GEWEEST? ja hoor, jij durft!!! Was het leuk?
Amalia: huh nu weer naar frankrijk? Jij bent toch juist net weer thuis van frankrijk? Of vergis ik me nu?
Net weer naar de sacraal geweest en hoofdje en nekkie zat inderdaad weer vast. Flink losgemaakt, flink gebruld door de dame, vond het vandaag echt NIET leuk, maar goed. hopelijk doet het wat! vannacht maar 1 voeding en we hebben oplossing gevonden voor het teveel aan voedingen zeg maar dus komt goed hier!
En werken: nee hoor geen gevoelig punt. Hebe r wel weer zin in, maarrrrrrr... mijn meisje hè... Moet vrijdag voor het eerst wennen bij het kdv en daar zie ik wel tegenop. Toch weer een periode die je afsluit. Dan is ze toch weer wat meer baby af, en heb ik nooohooit meer verlof en noohoooit meer zo'n heel klein lief mensje en zo... (sentimentele muts ben ik) dus daar zie ik wel tegenop, maar dat is over 2 weken weer over en dan vind ik een iets grotere wereld weer lekker!
Jin: ah wat een k*t nachten. Vind die van ons ook ruk, maar jij overtreft het nog net even... Wij komen meestal van 4 tot 6 uur slaap... Tsja het gaat vanzelf beter maar nu is het gewoon naadje... Ga zo even foto's kijken...
Mal: hmmm balen van je stem en vent die je aan moet trappen 's nachts (gniffel...)
Star: wat? naar de markt? BEN JIJ NAAR DE MARKT GEWEEST? ja hoor, jij durft!!! Was het leuk?
Amalia: huh nu weer naar frankrijk? Jij bent toch juist net weer thuis van frankrijk? Of vergis ik me nu?
Net weer naar de sacraal geweest en hoofdje en nekkie zat inderdaad weer vast. Flink losgemaakt, flink gebruld door de dame, vond het vandaag echt NIET leuk, maar goed. hopelijk doet het wat! vannacht maar 1 voeding en we hebben oplossing gevonden voor het teveel aan voedingen zeg maar dus komt goed hier!
En werken: nee hoor geen gevoelig punt. Hebe r wel weer zin in, maarrrrrrr... mijn meisje hè... Moet vrijdag voor het eerst wennen bij het kdv en daar zie ik wel tegenop. Toch weer een periode die je afsluit. Dan is ze toch weer wat meer baby af, en heb ik nooohooit meer verlof en noohoooit meer zo'n heel klein lief mensje en zo... (sentimentele muts ben ik) dus daar zie ik wel tegenop, maar dat is over 2 weken weer over en dan vind ik een iets grotere wereld weer lekker!
dinsdag 22 juli 2008 om 14:18
Gaat goed maar traag. Heel langzaamaan komt hij weer wat aan, maar ligt nog veel op bed. Wond herstelt goed, maar nog steeds open en dus pijnlijk. Duurt echt nog wel hele tijd voor hij goed herstelt is. Darmen doen het goed maar wel pijnlijk door buikwond. Tsja... het had allemaal veel erger gekund dus "gelukkig" is het dan zo en was darm niet al geperforeerd...
Dapper hoor van je trouwens! Je kan je wel inschrijven voor ik wed dat ik het kan; een rondje over de markt!
Dapper hoor van je trouwens! Je kan je wel inschrijven voor ik wed dat ik het kan; een rondje over de markt!
dinsdag 22 juli 2008 om 14:29
Goedemiddag,
Ik ben er Star Wist niet dat ik zo'n trouwe poster qua tijd was, maar was bij de VK.
Vanochtend bij de vk geweest; alles in orde.
Hel, oh, lekker sauna, bubbelbad etc. Wat leuk hoe Mare reageerde op de molen. Hoe gaat het met de verkoop van appartement?
Zie hier voor buikfoto. Kan je het nu wel openen?
Star, navel is niet meer, ha, ha! Dank je voor het compliment.
Naar de markt geweest, wauw! En Ceetje wordt een echt amazone
Naatie, toch naar de logopediste dus. Hopelijk kan ze er wat mee. Kun je Tobias af en toe niet ergens laten spelen, zodat jij wat meer rust hebt? Ik vond het lekker dat Lianne gisteren bij mijn ouders terecht kon.
Bridges, , gebroken nachten zijn niet fijn.
Had nog niet gereageerd op je stiefvader; fijn dat hij thuis is! Wel vervelend dat die wond nog open is.
Ris, wauw, drie persweeën en 9 minuten later je meisje, daar teken ik voor!
Jin, hoi! Graag gedaan.
Over BV gesproken; ik zou een cursus gaan volgen maar toen was ik niet fit (astma-aanvallen), bovendien was ik te laat, de cursus zat vol. Later nog gebeld met de vrouw (toevallig ex-collega) en folders bij haar besteld. Ik heb nu 17 folders om door te lezen. De volgende cursus is in september, maar dan zijn we op vakantie. Die cursussen mis ik dus, maar goed, heb de folders nu, dat is een begin.
Goed, ik duik mijn bed in voor mijn 'schoonheidsslaapje'
dinsdag 22 juli 2008 om 14:36
Ga je nu wel bv proberen Kokos? Bij Lianne kon het niet vw de medicijnen toch? Hoef je die nu niet te nemen?
Jinny klopt, ben net terug uit Frankrijk en we gaan nu weer. We waren eerst een week met de hele familie en nu gaan we met ons gezin. We wilden eigenlijk aansluitend, maar het kwam lief met zijn werk niet goed uit om te lang in juli weg te gaan. Wilden we in aug nog 2 weken, maar berend is de 22e jarig en we wilden niet op 4 aug rijden vw 'zwarte zaterdag' dus hadden we niet zoveel speling. Nu zit er maar 2 weken tussen de ene en de andere vakantie. Beetje suf maargoed, ook wel weer lekker hoor. Heb je net een vakantie gehad, mag je nog een keer!
Oja, zijn julie peuters ook zo met evenwicht bezig? Laurens wil steeds over evenwichtbalkjes lopen en randjes van de stoep of een muurtje ofzo. Grappig.
Jinny klopt, ben net terug uit Frankrijk en we gaan nu weer. We waren eerst een week met de hele familie en nu gaan we met ons gezin. We wilden eigenlijk aansluitend, maar het kwam lief met zijn werk niet goed uit om te lang in juli weg te gaan. Wilden we in aug nog 2 weken, maar berend is de 22e jarig en we wilden niet op 4 aug rijden vw 'zwarte zaterdag' dus hadden we niet zoveel speling. Nu zit er maar 2 weken tussen de ene en de andere vakantie. Beetje suf maargoed, ook wel weer lekker hoor. Heb je net een vakantie gehad, mag je nog een keer!
Oja, zijn julie peuters ook zo met evenwicht bezig? Laurens wil steeds over evenwichtbalkjes lopen en randjes van de stoep of een muurtje ofzo. Grappig.
dinsdag 22 juli 2008 om 14:39