Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Bam, weet je dat stuurtje nog? Jongste zoon heeft er ook heel veel plezier van, hij is er gek op!



En, jongste zoon is über hip. Hij heeft jullie kikkerslofjes aan, staat hem echt cool!
Alle reacties Link kopieren
Schattig, Simon met de kikkerslofjes!!! foto?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Staat op de site, heb ik er net opgezet. Een van de laatste foto´s in juli in de wipstoel.
Nee geen foto's. Was gewoon maar even naar de markt en daar liepen ze rond. Schoolvakantie natuurlijk.



Even foto's kijken.
Aaaaa die vredesbaby is lief. Geweldig onderschrift

'Onderonsje' is ook erg lief.

S. gaat steeds meer op T. lijken vind ik overigens.



Waarom gaan die Duitsers daar geen kuilen graven trouwens? Ik vind het er erg mooi uitzien daar trouwens, geweldig die ouderwetse strandstoelhutjesdingen.
Alle reacties Link kopieren
Apenheul lijkt me ook zo;'n leuk uitje. Maar je mag de apen niet meer aaien toch?

En zus is nu naar het Muiderslot. Ik wilde mee maar Berend moest ernstig slapen en aangezien hij nog ziekjes is ga ik hem niet uit zijn ritme rukken (en we waren al anderhalf uur wezen wandelen). Maar dat is ook heel leuk; kinderen kunnen zich verkleden. Je kan met de rondleiding of 'los' lopen en je kan nog naar de roofvogelshow. En natuurlijk ter afsluiting wat drinken in de sluis, leuk leuk.

Jammer dat ik naar Frankrijk ga zaterdag ha ha! Genoeg leuke dingen hier!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik kippig? Kan die slofjes niet vinden. Zie wel 2 hele schattige en leuke kindjes!
Apenheul is inderdaad niet meer zo leuk als vroeger toen doodshoofdaapjes nog op je schouders mochten zitten. Vind er nu weinig meer aan, dat was juist het leukste van de Apenheul.
Alle reacties Link kopieren
Amalia, foto heet hippe vent. Daar heeft ie ze aan.

Apenheul vond ik best leuk, ben er jaren geleden eens geweest. Leuk naar Frankrijk, met de hele family?
Alle reacties Link kopieren
Hai!



Jin: ah wat een k*t nachten. Vind die van ons ook ruk, maar jij overtreft het nog net even... Wij komen meestal van 4 tot 6 uur slaap... Tsja het gaat vanzelf beter maar nu is het gewoon naadje... Ga zo even foto's kijken...



Mal: hmmm balen van je stem en vent die je aan moet trappen 's nachts (gniffel...)



Star: wat? naar de markt? BEN JIJ NAAR DE MARKT GEWEEST? ja hoor, jij durft!!! Was het leuk?



Amalia: huh nu weer naar frankrijk? Jij bent toch juist net weer thuis van frankrijk? Of vergis ik me nu?



Net weer naar de sacraal geweest en hoofdje en nekkie zat inderdaad weer vast. Flink losgemaakt, flink gebruld door de dame, vond het vandaag echt NIET leuk, maar goed. hopelijk doet het wat! vannacht maar 1 voeding en we hebben oplossing gevonden voor het teveel aan voedingen zeg maar dus komt goed hier!



En werken: nee hoor geen gevoelig punt. Hebe r wel weer zin in, maarrrrrrr... mijn meisje hè... Moet vrijdag voor het eerst wennen bij het kdv en daar zie ik wel tegenop. Toch weer een periode die je afsluit. Dan is ze toch weer wat meer baby af, en heb ik nooohooit meer verlof en noohoooit meer zo'n heel klein lief mensje en zo... (sentimentele muts ben ik) dus daar zie ik wel tegenop, maar dat is over 2 weken weer over en dan vind ik een iets grotere wereld weer lekker!
Ja en ik vond het weer Heel Erg Erg op de markt Bridge. Ik dacht het is vakantietijd, ik durf het aan



Hoe is het herstel van Stief trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Gaat goed maar traag. Heel langzaamaan komt hij weer wat aan, maar ligt nog veel op bed. Wond herstelt goed, maar nog steeds open en dus pijnlijk. Duurt echt nog wel hele tijd voor hij goed herstelt is. Darmen doen het goed maar wel pijnlijk door buikwond. Tsja... het had allemaal veel erger gekund dus "gelukkig" is het dan zo en was darm niet al geperforeerd...



Dapper hoor van je trouwens! Je kan je wel inschrijven voor ik wed dat ik het kan; een rondje over de markt!
Pfffff lastig dat die wond zo lang open blijft! Kan hij ook niet douchen enzo zeker? Wat zal die man zich belabbert voelen.



Of ik laat Derek me genezen van mijn marktvrees. Die kan alles



Ik blijf dat sacraal trouwens een eng woord vinden. Gelukkig werkt het wel!
Koooooooooookos, waar ben je? Ik mis je rondom tien post
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 22 juli 2008 @ 14:21:

Koooooooooookos, waar ben je? Ik mis je rondom tien post Alert, zeer alert , die markt doet je goed .
Alle reacties Link kopieren
Oei wennen, lijkt me zoooooo wennen, ook voor jou! Zet em op! Arme stief, dat doet echt zeer brrr.
Alle reacties Link kopieren
Dat flmpje op de vivablog van dat babietje is echt te grappig trouwens!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren


Goedemiddag,



Ik ben er Star Wist niet dat ik zo'n trouwe poster qua tijd was, maar was bij de VK.



Vanochtend bij de vk geweest; alles in orde.



Hel, oh, lekker sauna, bubbelbad etc. Wat leuk hoe Mare reageerde op de molen. Hoe gaat het met de verkoop van appartement?

Zie hier voor buikfoto. Kan je het nu wel openen?





Star, navel is niet meer, ha, ha! Dank je voor het compliment.

Naar de markt geweest, wauw! En Ceetje wordt een echt amazone



Naatie, toch naar de logopediste dus. Hopelijk kan ze er wat mee. Kun je Tobias af en toe niet ergens laten spelen, zodat jij wat meer rust hebt? Ik vond het lekker dat Lianne gisteren bij mijn ouders terecht kon.



Bridges, , gebroken nachten zijn niet fijn.

Had nog niet gereageerd op je stiefvader; fijn dat hij thuis is! Wel vervelend dat die wond nog open is.



Ris, wauw, drie persweeën en 9 minuten later je meisje, daar teken ik voor!



Jin, hoi! Graag gedaan.



Over BV gesproken; ik zou een cursus gaan volgen maar toen was ik niet fit (astma-aanvallen), bovendien was ik te laat, de cursus zat vol. Later nog gebeld met de vrouw (toevallig ex-collega) en folders bij haar besteld. Ik heb nu 17 folders om door te lezen. De volgende cursus is in september, maar dan zijn we op vakantie. Die cursussen mis ik dus, maar goed, heb de folders nu, dat is een begin.



Goed, ik duik mijn bed in voor mijn 'schoonheidsslaapje'
Alle reacties Link kopieren
Mooie buik Kokos! Je groeit inderdaad goed!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en fijn dat alles goed was bij de vk. Het gaat nu echt opschieten!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ga je nu wel bv proberen Kokos? Bij Lianne kon het niet vw de medicijnen toch? Hoef je die nu niet te nemen?

Jinny klopt, ben net terug uit Frankrijk en we gaan nu weer. We waren eerst een week met de hele familie en nu gaan we met ons gezin. We wilden eigenlijk aansluitend, maar het kwam lief met zijn werk niet goed uit om te lang in juli weg te gaan. Wilden we in aug nog 2 weken, maar berend is de 22e jarig en we wilden niet op 4 aug rijden vw 'zwarte zaterdag' dus hadden we niet zoveel speling. Nu zit er maar 2 weken tussen de ene en de andere vakantie. Beetje suf maargoed, ook wel weer lekker hoor. Heb je net een vakantie gehad, mag je nog een keer!



Oja, zijn julie peuters ook zo met evenwicht bezig? Laurens wil steeds over evenwichtbalkjes lopen en randjes van de stoep of een muurtje ofzo. Grappig.
Alle reacties Link kopieren
Haha Derek jouw genezen, tsja wie weet! Je moet ook niet teveel willen hè, rustig aan. Met kleine markt beginnen en dan eerst eens kijken of je tot de snoepkraam kunt komen...



Kokos: mooie buik!



Jin: haha ja wennen zal vooral voor mij zijn denk ik!
Haaaa Kokos, da's toevallig dat je net kwam posten

Mooi dat alles weer goed was bij de verloskundige.

Je hebt geen cursus bv nodig joh, we hebben Cin hier



Hier in het dorp bestaat de markt bijna alleen maar uit snoepkraam
Alle reacties Link kopieren
dat past dan wel weer in jouw straatje star

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven