Mzsteriax VIII 3e topic

15-04-2007 18:42 373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast een topic geopend waar we verder kunnen. Succes!
quote:

en ik denk dat ik de 3 letter ook wel zien maar die 2, 4 en 5 :$

Ik heb het al flink vergroot via paint bracht mij niet veel verder :D wat heb je als eerste letter? elk streepje lijkt wel een centrum te hebben. Ik draai er wel om heen he?
Ik denk ook ,dat je verkeerd zoekt. Mzteriax schrijft letters vaak wat anders op, en dat zoek je. Gewoon "ontcijferen".

Ik ben er ook vroeg bij. Die vermaledijde puzzels ook.........
Ik zit nu bij 40. Weeral vergroten in paint en goed kijken. Ik zie nog steeds niet wat ik moet. Kan iemand een klein of groot hintje kwijt?
quote:

quote: citroentaart reageerde

Ik heb het al flink vergroot via paint bracht mij niet veel verder :D

wat heb je als eerste letter? elk streepje lijkt wel een centrum te hebben. Ik draai er wel om heen he?

[fgcolor=#0000ff]Als 1e letter heb ik een a[/fgcolor] maar die heb ik niet zelf gevonden en ik dacht in de tweede letter een p te zien
quote:

quote: carhon reageerde

wat heb je als eerste letter? elk streepje lijkt wel een centrum te hebben. Ik draai er wel om heen he?

[fgcolor=#0000ff]Als 1e letter heb ik een a[/fgcolor] maar die heb ik niet zelf gevonden en ik dacht in de tweede letter een p te zienmail me maar ff wit: hondius4@hotmail.com
quote:Ik zit nu bij 40. Weeral vergroten in paint en goed kijken. Ik zie nog steeds niet wat ik moet. Kan iemand een klein of groot hintje kwijt?dit is een dingbat
wat is de zin van het plaatje van 40 in paint te zetten? zie je dan juist iets wat je in de opgave zelf niet ziet?
quote:

quote: carhon reageerde

[fgcolor=#0000ff]Als 1e letter heb ik een a[/fgcolor] maar die heb ik niet zelf gevonden en ik dacht in de tweede letter een p te zien mail me maar ff wit: hondius4@hotmail.com

Dank je wel ik heb je gemaild

dat 40 een dingbat was wist ik ja, maar ik zie er niks dingbatterigs in.

En waarom je het in paint moest plakken snapte ik ook niet. Ik zie inderdaad geen verschil met de puzzel, maar dat stond op brein geloof ik.
@ Vergeet paint en vergeet het dingbatachtige, volgens mij zijn dat hints om mensen op dwaalsporen te brengen.

Concentreer je op de letters.

En alhoewel ik een grote hekel heb aan de hint : Goed Lezen, is dat hier wel van toepassing.

Lees wat er links op de pagina van het boek staat heel goed als je klaar bent met de letters.

Groetjes van Cat
Oke. Ik ga opnieuw kijken. Ik had je prive gemaild, maar ik heb nu hier antwoord. Ook goed.
O nee, ik had je niet gemaild, fout gekeken :-)
quote:O nee, ik had je niet gemaild, fout gekeken :-)Ja je raakt helemaal de kluts kwijt van deze puzzels LOL
Precies.

Het lijkt wel of ik aan een glazen plafond zit en niet meer kan denken. De simpelste dingen zie ik niet meer.

hier het zelfde probleem.

Wil iemand vertellen uit hoeveel woorden de oplossing van 40 bestaat ik dacht drie maar of dat goed is

Ik nam aan ook van 3, maar weet het ook niet zeker. Er zijn mij al hints gegeven tot bijna voorzeggen toe, en ik kom er niet uit.

Citroen, mag ik misschien jouw mailadres, zodat we beiden naar een oplossing kunnen zoeken?
quote:

Precies.

Het lijkt wel of ik aan een glazen plafond zit en niet meer kan denken. De simpelste dingen zie ik niet meer. Schijnt een veelvoorkomend iets te zijn bij deze M8
quote:

Ik nam aan ook van 3, maar weet het ook niet zeker. Er zijn mij al hints gegeven tot bijna voorzeggen toe, en ik kom er niet uit.

Citroen, mag ik misschien jouw mailadres, zodat we beiden naar een oplossing kunnen zoeken? citroentaart@yahoo.co.uk
quote:

quote: zotteoma reageerde

Precies.

Het lijkt wel of ik aan een glazen plafond zit en niet meer kan denken. De simpelste dingen zie ik niet meer. Schijnt een veelvoorkomend iets te zijn bij deze M8

hahhaha ik vond ze allemaal moeilijk maar M8 slaat toch werkelijk alles
Ik denk de logica gevonden te hebben bij vraag 32 (over die elementen) Maar is het nou echt de bedoeling dat ik dat overal op ga toepassen? Dan ben ik er nl nog eens 3 dagen mee bezig....

Wie mag ik mailen???
@40 één woord
Moet ik bij 40 An er bij halen?
Nou snap ik het nog minder. Ik dacht 3 woorden omdat je drie verschillende rijen met letters hebt?
@40

je moet goed kijken naar de letters. hoe vaak komen sommige voor?

en kun je daar dan wat mee.

dan lees je de tekst nog eens goed door, al het goed is valt je nu iets op.

Ja dat zie ik wel hoe vaak ze voorkomen maar er valt mij niks op

:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven