Mzsteriax VIII 3e topic
vrijdag 20 april 2007 om 20:55
quote:Even iets verhelderen: Ik wil dit spel voor mijn plezier doen, dus op het moment dat ik teveel moet vragen, en het ondanks alle hulp niet vat, wil ik niet ten koste van wat dan ook mee doorgaan. Ik vind dat niet een gebrek aan spirit, maar gewoon kijken wat ik met mijn tijd wil doen. Het is geen strijd. Ik wil er voornamelijjk plezier aan beleven.je hebt gelijk. het moet leuk blijven en deze serie mzsteriax maakt het wel lastig met het plezier. aan de andere kant, opgeven kan altijd nog......
vrijdag 20 april 2007 om 23:09
Net met megaveel hulp en hints 45 opgelost, meteen besloten: dit is mijn laatste Mzsteriax serie die ik maak... Sommige opgaven zijn zo vergezocht, daar kun je normaal gesproken niet zomaar op komen.
Ik kan dan ook echt niet geloven dat Jan de koplopers niet extra heeft gehint.
Jan als je dit leest en ik heb het mis, bij deze dan sorry. (maar geloven doe ik het niet)
Ik kan dan ook echt niet geloven dat Jan de koplopers niet extra heeft gehint.
Jan als je dit leest en ik heb het mis, bij deze dan sorry. (maar geloven doe ik het niet)
vrijdag 20 april 2007 om 23:17
En Carhon en ik sluiten ons er ook bij aan.
Wij puzzelen al een tijdje met ons vieren, maar zo moeilijk, nee, en zo vergezocht, nee.
Jan, als je dit leest, je hebt zelf aangegeven, dat het puzzelen plezier moet brengen.
Maar als jouw gedachtenkronkels zo ver gaan, dat bijna niemand die meer
kan volgen, dan schiet je als puzzelmaker naar mijn idee door.
Dan is het plezier op een gegeven ogenblik ook zoek.
Wij puzzelen al een tijdje met ons vieren, maar zo moeilijk, nee, en zo vergezocht, nee.
Jan, als je dit leest, je hebt zelf aangegeven, dat het puzzelen plezier moet brengen.
Maar als jouw gedachtenkronkels zo ver gaan, dat bijna niemand die meer
kan volgen, dan schiet je als puzzelmaker naar mijn idee door.
Dan is het plezier op een gegeven ogenblik ook zoek.
vrijdag 20 april 2007 om 23:29
quote:
het mag duidelijk zijn dat ik me bij deze wijze woorden aansluit. Dit is geen puzzelen maar een zoektocht naar niks
jammer vorige waren stukken beter
Mocht iemand hulp willen wij helpen....... Ook ik sluit me bij deze (wijze) woorden aan. doordat de vorige beter waren, waren ze daardoor ook stukken leuker
het mag duidelijk zijn dat ik me bij deze wijze woorden aansluit. Dit is geen puzzelen maar een zoektocht naar niks
jammer vorige waren stukken beter
Mocht iemand hulp willen wij helpen....... Ook ik sluit me bij deze (wijze) woorden aan. doordat de vorige beter waren, waren ze daardoor ook stukken leuker
vrijdag 20 april 2007 om 23:40
Ik sluit mij ook aan het is gewoon te moeilijk. Ik heb heel veel aan jullie hints gehad. Wat ik jammer vind is dat er op sommige forums(ik ga geen namen noemen) weinig hints worden achtergelaten. Groepjes(gelukkig is dit bij Viva niet zo en helpt men elkaar) willen zo snel mogelijk als eerste de eindstreep halen en brengen andere puzzelaars soms op een dwaalspoor. Natuurlijk is het leuk om als eerste de eindstreep te halen als groep maar wees dan zo sportief en geef anderen hints. Dat vind ik jammer want ik puzzel voor mij plezier en natuurlijk wil ik de eindstreep halen. Maar als iemand mij om hulp vraagt dan ben ik bereid diegene verder te helpen.
En helaas denk ik ook dat Jan sommige puzzelgroepen hints heeft gegeven want sommige puzzels zijn zo ver gezocht.
En ik zit ook vast bij 41 maar de superpuzzelaars op dit forum waren er ook niet zo 1,2,3 uit dus ik puzzel lekker verder.
zaterdag 21 april 2007 om 01:21
quote:
Heeee mensen zit zelf nog vast bij 45. Mocht iemand zich geroepen voelen me te helpen ,ik kom morgenochtend graag een hint bij jullie pikken.
Liefs Martje
Ps, heb de personen al, alleen nog een beetje hulp bij het morsen. Nou Martje ik hoop dat het zal lukken met een beetje hulp
wit: het getal geeft aan uit hoeveel tekens de (gemorste) letter moet bestaan
Heeee mensen zit zelf nog vast bij 45. Mocht iemand zich geroepen voelen me te helpen ,ik kom morgenochtend graag een hint bij jullie pikken.
Liefs Martje
Ps, heb de personen al, alleen nog een beetje hulp bij het morsen. Nou Martje ik hoop dat het zal lukken met een beetje hulp

wit: het getal geeft aan uit hoeveel tekens de (gemorste) letter moet bestaan
zaterdag 21 april 2007 om 10:36
quote:Goedemorgen allemaal. Ik ben eer weer vroeg bij maar die stomme puzzels laten mij niet los.
Catlady ik snap jouw hint ik kan er ook iets mee het antwoord heb ik nog niet maar dat komt vast wel ook hele goedemorgen.... ik ben lekker aan de poets en zal af en toe ff dit forum checken om te zien of er iemand hints nodig heeft. Zelf ben ik nu bij 47, dus bijna bij het eind. Succes allemaal
Catlady ik snap jouw hint ik kan er ook iets mee het antwoord heb ik nog niet maar dat komt vast wel ook hele goedemorgen.... ik ben lekker aan de poets en zal af en toe ff dit forum checken om te zien of er iemand hints nodig heeft. Zelf ben ik nu bij 47, dus bijna bij het eind. Succes allemaal
zaterdag 21 april 2007 om 10:45
zaterdag 21 april 2007 om 13:35
Hallo, ik ben nieuw hier en ook aan het puzzelen geslagen.
Alleen vraag 3-17 houdt me nu al anderhalve week bezig.
Ik kom er maar niet uit met die stomme rotvogels. Volgens mij heb ik de soorten wel goed, ik ben al bezig geweest met de stand van de koppies maar niks werkt.
Iemand hier die me op de goede weg wil helpen?
Alleen vraag 3-17 houdt me nu al anderhalve week bezig.
Ik kom er maar niet uit met die stomme rotvogels. Volgens mij heb ik de soorten wel goed, ik ben al bezig geweest met de stand van de koppies maar niks werkt.
Iemand hier die me op de goede weg wil helpen?