Napraattopic 8

06-11-2014 09:26 3170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hoezo ontheemd? Ben je uit het zaterdagtopic geflikkerd?
Nee, maar ik voel me nog steeds enigszins ontheemd bij Viva. Deze topic is mijn stabiele basis, zeg maar.
quote:Bij_Zonder schreef op 07 november 2014 @ 23:51:

Klinkt goed Istar!

Junior is inmiddels thuis, schor en half doof En met een joekel van een smile op z'n snuit, een geslaagde avond dus.

*borrel inschenkt*

proost!Klinkt alsof 'ie gezoend heeft.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 november 2014 @ 10:45:

Hoezo ontheemd? Ben je uit het zaterdagtopic geflikkerd?
Mag ik hier nog maar een keer komen roepen dat die TO's die na hun OP nooit meer terugkomen in hun eigen topic mijn onmetelijke irritatie oproepen? En dan wel janken als ze na drie weken weer eens komen kijken en de boel zwaar offtopic is gegaan .
Roep maar een eind weg.
Altijd fijn, die meelevende reacties .
Bedoel je die 'man wil mij met andere vent zien'? Die TO is allang klaargekomen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 november 2014 @ 11:48:

Mag ik hier nog maar een keer komen roepen dat die TO's die na hun OP nooit meer terugkomen in hun eigen topic mijn onmetelijke irritatie oproepen? En dan wel janken als ze na drie weken weer eens komen kijken en de boel zwaar offtopic is gegaan .

Ik herken het wel hoor. Maar dan probeer ik het toch van me af te laten glijden. Soms lukt dat beter dan andere keren, moet ik bekennen.
quote:Nouschi schreef op 08 november 2014 @ 11:55:

Bedoel je die 'man wil mij met andere vent zien'? Die TO is allang klaargekomen.Getver.

Bedoel je die 'man wil mij met andere vent zien'? Die TO is allang klaargekomen.Die bedoel ik ja. En ik heb nou niet de indruk dat dat een fappert is, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 november 2014 @ 11:48:

Mag ik hier nog maar een keer komen roepen dat die TO's die na hun OP nooit meer terugkomen in hun eigen topic mijn onmetelijke irritatie oproepen? En dan wel janken als ze na drie weken weer eens komen kijken en de boel zwaar offtopic is gegaan .Ja, dat mag je. Echter wel maar maximaal 5 keer per jaar. En volgens mij zit je nu al aan je kwotum.
Frizz, je hebt een andere ava
zucht
quote:ThunderassMan schreef op 08 november 2014 @ 12:00:

[...]

Ja, dat mag je. Echter wel maar maximaal 5 keer per jaar. En volgens mij zit je nu al aan je kwotum.Oh, jij houdt ook al uitgebreide excel-sheets bij?
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 november 2014 @ 12:01:

[...]

Oh, jij houdt ook al uitgebreide excel-sheets bij?

Ja, natuurlijk; anders wordt het zo'n chaos hier.

Stel je voor dat iedereen zomaar vanalles heel vaak kan neerplempen. Tsss, het moet niet gekker worden.
quote:Istar_ schreef op 08 november 2014 @ 12:01:

Frizz, je hebt een andere ava Ja! Wat vind je ervan?
quote:Frizz schreef op 08 november 2014 @ 12:03:

[...]

Ja! Wat vind je ervan?Wil je een eerlijk of een positief antwoord?

[...]

Ja! Wat vind je ervan?Hij is leuk Frizz. En toch nog herkenbaar.
quote:ThunderassMan schreef op 08 november 2014 @ 12:04:

[...]

Wil je een eerlijk of een positief antwoord?Jij mag kiezen.
Ik ben die oude gewoon een beetje zat. En natuurlijk houdt niemand van veranderingen enzo, maar het voelt nu toch een soort van alsof ik een nieuwe jas heb ofzo. Deze keer ga ik eens doorzetten denk ik.
quote:Frizz schreef op 08 november 2014 @ 12:05:

[...]

Jij mag kiezen.Leuke ava, Frizz.

[...]

Ja! Wat vind je ervan?Ik vond die andere leuker.

Bedoel je die 'man wil mij met andere vent zien'? Die TO is allang klaargekomen.
quote:Istar_ schreef op 08 november 2014 @ 12:06:

[...]

Ik vond die andere leuker.+1
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven