Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
donderdag 24 juli 2008 om 05:06
Ik werk zelf avonddiensten, na mijn werk ben ik dan nog een tijdje op het forum. Ik slaap hier meestal van een uur of 3 's nachts tot een uur of 10 in de ochtend.
Wat dus wil zeggen dat ik om een uur of 5 jullie tijd in de middag naar bed ga.
Kun je het nog volgen?
Kortom ik ben meestal van 2 tot 5 's middags (jullie tijd) online.
Klopt dus wel wat je zegt Rosanna.
Wat dus wil zeggen dat ik om een uur of 5 jullie tijd in de middag naar bed ga.
Kun je het nog volgen?
Kortom ik ben meestal van 2 tot 5 's middags (jullie tijd) online.
Klopt dus wel wat je zegt Rosanna.
donderdag 24 juli 2008 om 06:21
vrijdag 25 juli 2008 om 02:12
is hier iemand..?
de reden dat ik wakker ben? geen idee... zo moei, maar 34 weken zwanger slaapt niet lekker en ben nu dus bijna elke nacht tot half 4 wakker (zeker als manlief besluit te gaan snurken) en kan dan tot half 8 slapen en dan wil dochter 1 uit bed.
En 4 uur slapen is gewoon niet genoeg.
Ik ben het helemaal zat!!! Grrr....
Maar ik vind iedereen die werkt en vervelende roosters heeft ook heel zielig... (al ben ik ook jaloers, want dan had ik tenminste iets te doen...)
de reden dat ik wakker ben? geen idee... zo moei, maar 34 weken zwanger slaapt niet lekker en ben nu dus bijna elke nacht tot half 4 wakker (zeker als manlief besluit te gaan snurken) en kan dan tot half 8 slapen en dan wil dochter 1 uit bed.
En 4 uur slapen is gewoon niet genoeg.
Ik ben het helemaal zat!!! Grrr....
Maar ik vind iedereen die werkt en vervelende roosters heeft ook heel zielig... (al ben ik ook jaloers, want dan had ik tenminste iets te doen...)
zaterdag 26 juli 2008 om 01:32
quote:Boardgirl schreef op 26 juli 2008 @ 01:28:
Haha oke, dus dan moet je ook wel weer redelijk fris en fruitig zijn.... Naja je mag het er in het weekend ook wel lekker van nemen hoor! Zal je kiddie ook wel begrijpen toch!? Verder nog wat gedaan vanaaf!?Nou ja kiddie is bijna 4 en heeft dus zoiets van ik wakker, dus mama/papa ook wakker (maakt niet uit wie) en zo hoort het ook
Haha oke, dus dan moet je ook wel weer redelijk fris en fruitig zijn.... Naja je mag het er in het weekend ook wel lekker van nemen hoor! Zal je kiddie ook wel begrijpen toch!? Verder nog wat gedaan vanaaf!?Nou ja kiddie is bijna 4 en heeft dus zoiets van ik wakker, dus mama/papa ook wakker (maakt niet uit wie) en zo hoort het ook