vakantiebestemming

09-11-2014 15:40 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva'ers

Ik ben me alvast aan het orienteren voor de vakantie van volgend jaar. Afgelopen zomer zijn mijn vriend en ik (beiden in de 20) met eigen auto in Italie geweest op een camping aan het gardameer. Dit is ons erg goed bevallen maar ik wil wel graag wisselende vakantiebestemmingen. Daarom ben ik benieuwd of iemand de gouden tip voor ons heeft

Als accomodatie willen we graag een stacaravon o.i.d. en het is voor ons belangenrijk om in de buurt van een levendig centrum te zitten, we vinden t leuk om lekker op op een terrasje/barrtje/cafe tezitten. Strand is voor mij niet erg belangenrijk maar een fatsoenlijk zwembad wel. En natuurlijk moet het er lekker warm zijn haha!

Ik ben erg benieuwd naar jullie tips en ideeën.
live en enjoy!
USA rondreis met huurauto?
Kroatie is een aanrader
Met het vliegtuig naar Malaga en dan in Andalusie rondrijden? Of een leuke accommodatie daar ergens zoeken.

Lanzarote vond ik ook leuk/mooi. Wij zaten een week in Puerto del Carmen.

Of wil je perse met de auto naar een stacaravan ergens in plaats van vliegen?
quote:dolfje schreef op 09 november 2014 @ 15:46:

Met het vliegtuig naar Malaga en dan in Andalusie rondrijden? Of een leuke accommodatie daar ergens zoeken.

Lanzarote vond ik ook leuk/mooi. Wij zaten een week in Puerto del Carmen.

Of wil je perse met de auto naar een stacaravan ergens in plaats van vliegen?Dit!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:elninjoo schreef op 09 november 2014 @ 15:43:

USA rondreis met huurauto?Heb jij de OP überhaupt gelezen? Of heb jij voorgeprogrammeerde antwoorden?
quote:StoraHuntur schreef op 09 november 2014 @ 15:51:

[...]

Heb jij de OP überhaupt gelezen? Of heb jij voorgeprogrammeerde antwoorden?Ze wil graag wisselende vakantiebestemmingen, dus vandaar mijn tip. In de USA kun je van drukke toeristencentra (Vegas bijv) naar de natuur en bij alle motels of rv-campings heb je zwembaden en het is er in de zomer warm genoeg.
Sicillie! Lijkt me prachtig. al die leuke dorpjes en gezellige cafetjes!
Kroatië Porec!!!

Portugal Albufeira bij oud stadscentrum.. erg mooi
je denkt er niet snel aan maar ga eens naar polen.

met de auto makkelijk te doen. eten en drinken niet duur. prachtige natuur . ook zijn er veel campings waar nederlanders de eigenaar zijn. aan de zuidelijke kant waar veel toerisme is spreekt men wel engels of duits.

vooral krakau. zakopane. maar ook in het noorden aan de baltische zee is het zeer goed te doen b.v sopot gdansk.

langs de zee kant zijn veel stacaravans te huur of kleine huisjes.

kijk eens op youtube mooi poland. ben er vaak geweest echt super daar.

veel plezier
sorry het is poland is beautiful op youtube. kijk maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven