Iran/Saudi en VS
zondag 9 november 2014 om 17:21
zondag 9 november 2014 om 18:40
Ik weet niet hoe het die kant op zit, maar ik had het andersom; ik kreeg geen visum voor Saudi door een stempel van de VS. Nog wat; die reis naar Saudi, zou dat een zakenreis zijn? Want op vakantie gaan kan sowieso niet, bij gebrek aan toeristenvisum. Tenzij je moslim bent (en dat hier in NL gaat laten bewijzen), dan mag je uiteraard naar Mekka.
zondag 9 november 2014 om 19:01
als niet moslim mag je inderdaad niet in mekka komen. De rest van saoudi arabie is niet zo`n probleem.
SA is trouwens een bondgenoot van USA dus daar zou geen probleem mogen zijn.
Iran daarvan begint het ijs een beetje te breken maar echt happy zijn ze daar nog niet mee.
Je kunt misschien wat vragen krijgen maar verder verwacht ik geen problemen.
SA is trouwens een bondgenoot van USA dus daar zou geen probleem mogen zijn.
Iran daarvan begint het ijs een beetje te breken maar echt happy zijn ze daar nog niet mee.
Je kunt misschien wat vragen krijgen maar verder verwacht ik geen problemen.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
maandag 10 november 2014 om 06:08
quote:Madame_Sophie schreef op 09 november 2014 @ 18:40:
Ik weet niet hoe het die kant op zit, maar ik had het andersom; ik kreeg geen visum voor Saudi door een stempel van de VS. Nog wat; die reis naar Saudi, zou dat een zakenreis zijn? Want op vakantie gaan kan sowieso niet, bij gebrek aan toeristenvisum. Tenzij je moslim bent (en dat hier in NL gaat laten bewijzen), dan mag je uiteraard naar Mekka.Dank je wel. Nee, het is een transit tussen twee landen in de buurt. Ik heb 3 dagen om door Saudi te gaan. De enige manier voor mij om naar Saudi te komen en een stukje fantastische natuur te zien aangezien touristen visums inderdaad niet bestaan. En natuurlijk moet en wil mijn man mee als wij het echt gaan doen.
Ik weet niet hoe het die kant op zit, maar ik had het andersom; ik kreeg geen visum voor Saudi door een stempel van de VS. Nog wat; die reis naar Saudi, zou dat een zakenreis zijn? Want op vakantie gaan kan sowieso niet, bij gebrek aan toeristenvisum. Tenzij je moslim bent (en dat hier in NL gaat laten bewijzen), dan mag je uiteraard naar Mekka.Dank je wel. Nee, het is een transit tussen twee landen in de buurt. Ik heb 3 dagen om door Saudi te gaan. De enige manier voor mij om naar Saudi te komen en een stukje fantastische natuur te zien aangezien touristen visums inderdaad niet bestaan. En natuurlijk moet en wil mijn man mee als wij het echt gaan doen.
maandag 10 november 2014 om 06:10