Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg....

Ik had vandaag al enigzins moeite met me te concentreren, maar nu staat er een of ander net-de-puberteit-ontgroeide knul met ontbloot bovenlijf in een hoogwerker de ramen te zemen. Met ontbloot bovenlijf. Dus. Voor mijn neus. Voor mijn raam. Met een ontbloot bovenlijf. Heb de andere dames van kantoor er maar even bijgeroepen om gezamelijk een Coca-cola-light-break te houden. Van werken komt zo toch niets.... Met dat ontblote bovenlijf.

Wat wilde ik nou toch typen?
Oh mag ik langskomen??? Ben ook wel toe aan een lekker ontbloot bovenlijf! Of zouden 7 kabouters in mijn kielzog het lijf afschrikken?

Hier nog steeds alles lekker en eigenlijk gewoon relaxed! De oudsten spelen buiten, de jongsten slapen. tja en hier zit ik dan. Ik had me wel vergist in het "even een stapeltje pannenkoeken bakken" mán wat een vreetzakken!! Nog een! Nog een! Daar valt niet tegenop te bakken.
Ik kom alleen mijn bed uit voor blote billen.

(Doet 'ie daar ook in, Mims? )
vraag het hem!

Djiezzz alex en elyane wat een kutberichten zeg! Wat afschuwelijk , brrrr. Laten we huggen (ik heb zo`n peper en zoutstel laatst van mijn ouders gekregen toet, leuk zo`n heleboel bij elkaar!)

KK kreeg alweer een sticker vandaag, natuurtalentje , baasdochter zit nu echter al in een ander groepje helaas. Wij balen dus, daar gaat ons zorgvuldig uitgedachte plannetje!

Ga gauw dochter ophalen van kleuterknutselmiddag, ben benieuwd of ze het leuk vond, ze vond het maar niets dat ik weg ging.

Kus voor iedereen en eentje extra voor mims vandaag.
Waarschuwing; deze posting gaat nergens over en is van geen niveau of relevant ende interessant, maar ik zag dit net ergens per ongeluk en moet het even met iemand delen. Kan er ook niks aan doen dat ik dan gelijk aan jullie denk.

Kijk, als de glazenwasser zo'n buik zou hebben dan zou je je toch van schrik omdraaien en heeeeel hard aan het werk gaan!

(hahahaha, zo kan ik de vorige posting toch mooi opnemen als gewone reactie op voorgaande berichten! )
Whahaha, ik vinnum geweldig! Ik lach me rot omdat er klaarblijkelijk mensen bestaan die dit dus ECHT doen!

Toet, mocht je nog zoiets willen delen...... don't hesitate
IEUW!!!

Zou dat een écht tattoo zijn?

Zo, hier heerlijk middagje/avondje gehad. Pompel was al om 15.00 uur thuis, dus konden we er even lekker op uit. Zijn wezen fietsen door de weilanden (Levi helemaal uit zijn dak bij elk paard/ koe/schaap) om in een flinke speeltuin te belanden, daar hebben ze echt lang en lekker gespeeld. Vervolgens patatjes gehaald en die opgepicknicked bij het meertje, daarna nog wandelend een ijsje. Was allemaal erg leuk. Al is fietsen met zoveel kinderen nog best een uitdaging. Ben ook erg benieuwd wat "men" dacht.

Daarna jongensavond en Ooooh verrassing Noah, was de grote kampioen. Nu zijn ze allemaal stil, al is Leentje weer aan het pruttelen. Ik vind dat ze zich heel goed staande (nou ja, liggende dus) houdt in de drukte, maar blijkbaar moet ze het 's avonds wel verwerken. Iedereen is wel heel snotterig aan het worden (is het eindelijk mooi weer...) en Noah heeft erg ontstoken ogen, da's wel erg zielig.

En nu twijfel ik vréselijk, de zomerfeesten zijn hier begonnen (4 woensdagen op rij) en dat is echt erg leuk, veel bandjes in de stad... en ik werd net gebeld door een vriendin of ik kom... Zó moeilijk. Ik ben wel ernstig toe aan een pilsje (of twee..) maar ben ook erg moe en morgen natuurlijk nog een druk dagje... moeilijk moeilijk moeilijk!

Wat gaaf van KK, Bentetje! Gaat ze de hele zomervakantie zwemmen? Wij konden daar ook voor kiezen, maar ik heb er écht geen zin in! (Erg he?) Ik wil eigenlijk gewoon een paar weken nix moeten.

Mims, hoe is het nu? Ik heb begrepen dat je in goed gezelschap verkeert: fijn!
Aargh, nou belde Zus ook nog: "Het is echt supergezellig... bladiebladiebla.."

Verstand.. gevoel... verstand... gevoel... aargh!
Mims Fijn dat er in ieder geval afleiding aanwezig was.

Toet, waar haal je dit soot plaatjes in hemelsnaam vandaan?

Vandaag de derde megahaktische werkdag op rij. Ik heb er deze week alweer meer dan 30 uur opzitten en mag op de valreep morgen nog een keertje komen. O joy!
Alex en Ely, wat een akelig nieuws zeg. En kindjes met leukemie dat moet gewoon niet mogen
Béétje lippenstift, haren los: ik ga 1 (!!) biertje drinken.
Nou, vooruit 4 dan...

Was wel erg lekker! (En ik ben blij dat ik het heb gedaan en zowaar ook nog netjes op tijd terug.)

Maar wat is het hier toch rustig!
Mogguh!

C/P:

Ik was gisterenavond naar een oud-collega die dit weekend gaat emigreren met gezin naar Engeland. Was ontzettend gezellig en ze waren allemaal heel relaxed. Bizar gewoon; je pakt je hele leven op, inclusief dat van je kindjes (6 en 8) en zet dat in een idyllisch huisje in Engeland neer. En ze heeft alles zo georganiseerd dat ze deze week alleen nog wat spullen weg hoeft te geven en weg te gooien, ze nog fijn kunnen spelen en kleppen en volgend weekend zijn ze al geemigreerd. Gaaf om te zien, ik was behoorlijk onder de indruk.

Daarna heb ik Lil opgehaald van het perron en hebben we een sessie ArmenomMims gedaan. Was ook al helemaal fijn. Lief mooi sterk mens, dat is het. En op de terugweg kon ik maar niet stoppen met denken aan Hero (die ogen, die ogen...) en de liefde en vriendschap en hoe mooi en tragisch dat tegelijk is.

Thuisgekomen vond ik een bezwete MM (Suup; ik heb um omgedoopt naar Mijn Meneer ), druk in de weer met het Ikeakastje op de kamer van Oudste Bloesje. Daar moest ik even om slikken. Wat ontzettend lief! En wat fijn dat hij aanvoelt dat ik dat heel erg fijn vind en het gewoon voor me doet! Vond de aanblik van die driftig klussende man op de kamer van mijn meisje ook zo aandoenlijk. He, ben er blij van.

Nu weer verder met het werk. Vanavond hopelijk alles af en klaar en vakantie! Nog één avond en nacht met MM, morgen is hij ook vrij en zou hij nog helpen met dingen in orde maken voor de thuiskomst van mijn meisjes. Wel een gek idee, dat we dan niet meer zowat elke ochtend in elkaars armen wakker worden.
Je bent een kroegtijger of je bent het niet, Pim.
Zo is dat!

Zo: weer 7 kindertjes aangekleed, tanden gepoetst, 6 vlechten, 3 gelkoppies, 1 knipje, ontstoken ogen schoongemaakt, twee lekkere baggerluiers verschoond, boterhammen gesmeerd, bekers drinken gevuld, ruzietjes gesusd. Ehm ehm... geen idee eigenlijk wat ik verder heb gedaan...

Die MM klinkt goed, Bloes!
Zo, Levi heeft zojuist stofgezogen en Loentje & Noah zijn een boodschap doen: Dit had ik eerder moeten bedenken: 7 huisslaafjes.
zo, misschien nog een weekje verlengen?

Gisterenavond een leuke bbq gehad, was echter te veel wijn bij en we gingen vervolgens te laat naar bed, waarna we ook nog te lang sex hebben gehad en ik nu dus te moe ben. Moet echter zo naar aanstellingsgeprek (waar overigens geen geld meer uit te slepen valt, ben al op mijn max.), moet dus een iets frissere blik op de wereld zien te krijgen.

Pim, KK gaat 2 weken meedoen met de zomercursus. 10 keer zwemmen dus in 2 weken, daarna gaan we op vakantie en daarna gaat ze op de reguliere zwemles. Ze vind het enig, maar is er wel moe van, ziet witjes en is wat kribbig soms. Verder ben ik blij dat we dit maar 2 weken doen, want ben het toch wel iets gehaast `s ochtends nu al weer zat. Ze moet er om 10 uur zijn en dat blijkt dus niets te laat. Het kind zit trouwens grotendeels onder de rode plekjes zie ik net, lijkt eczeem maar voelt niet zo aan. Hoop niet dat ze ziek wordt!

Wel fijn dat het zulk mooi weer is nu pimpel, kunnen ze lekker buiten spelen, want van 7 kinderen binnen de hele dag wordt je wel iets overprikkelt gok ik!

Tsssk, ga mezelf bij elkaar rapen en voorbereiden weg te gaan en pittig op gesprek te verschijnen. Tot later, kus!!!
Pittig en gruizig op gesprek: you GO girl!

Zoooo, goed ochtendje gewerkt, ik heb wel een lekkere lunch in de zon verdiend vinnik. Snot zit nog steeds muurvast, hoe kan dat nou toch? Nou ja, zal er op Grieks Eiland (morgen, morgen!!!) wel uitweken dan.

Pimpel, het klinkt echt goed. En 7 koters bestieren, en het nog leuk hebben ook, en nog stappen ook.
quote:bentetje73 schreef op 24 juli 2008 @ 11:54:

Gisterenavond een leuke bbq gehad, was echter te veel wijn bij en we gingen vervolgens te laat naar bed, waarna we ook nog te lang sex hebben gehad en ik nu dus te moe ben. Er was toch iets met alles waar "te" voor staat? Succes, kick ass!
quote:lilian02 schreef op 24 juli 2008 @ 12:31:

Snot zit nog steeds muurvast, hoe kan dat nou toch?

Hoe kan het nou toch dat wij iedere keer dezelfde virussen schijnen op te lopen terwijl we zover van elkaar wonen? Is me wel vaker opgevallen, dat we qua ziektes gelijk lopen. Neusspray was hier een keyword trouwens - niet vergeten mee te nemen naar Grieks eiland! En alvast een heel fijne vakantie, Lil!

Bam een beetje bijgekomen nu? En Pimpel kan nog steeds alles na vertellen?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
quote:Bloesem schreef op 24 juli 2008 @ 13:22:

[...]

Er was toch iets met alles waar "te" voor staat? Succes, kick ass!

oja??

Het is gelukt, ik zit weliswaar aan mijn maximum, maar heb meer dan zij gedacht hadden èn een vast contract. Heb mezelf getrakteerd op een prachtig kookboek, vomnd dat ik dat wel verdiend had. Bogendien heb ik het slempweekend vrij (sterker nog: dat valt in 10 dagen vrij, lang leve de wisseldiensten!!)

Ben nu werkelijk helemaal uitgeteld en ga gewoon naar bed zo heb ik bedacht.

Lieve lil, bedankt voor je lieve kaartje. Hele fijne vakantie als ik je niet meer spreek!!! HAd jij toevallig nog nagekeken of ik nou al betaald had?
Lieve Lil, hele fijne vakantie gewenst!

Vandaag een redelijk rustig dagje. Vanmorgen eerst voor groot onderhoud naar de psycholoog, heftig altijd, en daarna eigenlijk bijna niks gedaan. Beetje lezen op loungebank in de tuin, even naar de kampeerspullenwinkel om nog wat luchtbedjes te kopen zodat Mootje in eigen tentje kan. (Vorig jaar sliepen er twee op een tweepersoons luchtbed in onze tent).

Goed zo Bent! Gefeliciteerd!!
Lieve jullie; dank en ook veel plezier hier de komende 2 weken!

Bentetje: je hebt betaald, wees gerust . En heeeeelveel plezier

zaterdag, ik hoop dat je zulk weer hebt als vandaag en dat het helemaal heerlijk is!

Meave: stoer van groot onderhoud. En nou niet piepen van dat het meevalt of zo (als je dat toevalig van plan was) want ik vind het toch stoer. En goed idee om zoveel mogelijk van je mannen onder de 30 in een eigen tent te leggen. Ik hoop dat jullie een mooie, warme, rustige, ononderbroken vakantue hebben (en daarna misschien dan eindelijk toch eens minimeeten...? Het is bizar zo weinig als wij elkaar zien terwijl we zo dichtbij elkaar wonen!)

Alex: ik zet op de bar nog even een neusspray voor jou klaar, ik heb zelf genoeg mee voor onderweg & daar (checkcheckdubbelcheck). Natuurlijk doen we dingen hetzelfde, what's in a name! (Dit is alleen logisch voor de al hele lange meelezers onder ons, maar da's maar jammer dan...)

Kreeg vanmiddag een mini-hartstilstandje toen mijn telefoon piepte en ik een smsje zag dat begon met "Oma overleden". Maar het ging over de stokoude oma van de Griekse kennissen waar we een huisje gehuurd hebben, en niet over oma van Dochter. Morgenmiddag is ook meteen de begrafenis, ze winden er geen doekjes om daar, en 's avonds staan wij er meteen; beetje gekke binnenkomst, maar 't is niet anders. Oma van Dochter lijkt het nog even vol te houden.

Eerste vakantie-stress-inpak-ruzie al achter de rug met GG, ondanks alle voorbereidingen zondag. Hij is nu aan het afkoelen in zijn hok. Ik kan er niet zo mee zitten, zo is ie gewoon en als we daar eenmaal zijn is hij weer zijn totaal rielekste zelf, da's beter dan andersom.

Ik ga nog 1x op werk inloggen, want afwezigheidsmelder vergeten aan te zetten, dan is het echt over & sluiten en ga ik nog slechts leesboeken uitzoeken (wik, wik, weeg, weeg) en later deze avond G platneuken (uiterst effectief in tijden van reiskoorts en aanverwante stressigheid). En morgen om deze tijd zit ik daar. Aan hét baaitje. Met die wijn. Met mijn liefste mensen. In de zwoele Griekse avondlucht, met zee-geklots dichtbij en duizend sterren boven mijn hoofd. Met een complete maaltijd die om elf uur 's avonds opeens nog uit die keuken komt en die rare Griekse tongval die na veel zomers toch bekend is.

~Zet Dries op, draait de volumeknop open en galmt mee~

Ja, ja, ik kóóóóóóm!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven