De Parodiëttes Remake (deel IV)
zondag 9 november 2014 om 23:55
Meiden, ik ben echt een beetje in paniek, ik overweeg de HAP te bellen.
Ik voel me al weken gek, en toen ik ging opletten viel het kwartje: ik heb gewoon geen allergieën en tekorten! Dat kan toch niet? Ik at een boterham, en gewoon nérgens last van. S avonds aardappelen, weer nergens last van. De volgende morgen was ik echt ongerust, glas melk gedronken, ik bereidde me voor op heftige allergische reacties op alle aanwezige pus, op z'n minst diarree ofzo, maar níets. Boterham met hagelslag, weer niets, prima dag gehad. Dus de week erna heb ik mijn vitamine b12 en d laten testen en mijn waardes zijn normaal. Ik snap er niets van.... Dat kán toch niet goed zijn?
Wat moet ik doen?!?!?
Ik voel me al weken gek, en toen ik ging opletten viel het kwartje: ik heb gewoon geen allergieën en tekorten! Dat kan toch niet? Ik at een boterham, en gewoon nérgens last van. S avonds aardappelen, weer nergens last van. De volgende morgen was ik echt ongerust, glas melk gedronken, ik bereidde me voor op heftige allergische reacties op alle aanwezige pus, op z'n minst diarree ofzo, maar níets. Boterham met hagelslag, weer niets, prima dag gehad. Dus de week erna heb ik mijn vitamine b12 en d laten testen en mijn waardes zijn normaal. Ik snap er niets van.... Dat kán toch niet goed zijn?
Wat moet ik doen?!?!?
maandag 10 november 2014 om 02:36
Wat eng Stoornis! Ik kan me voorstellen dat je doodongerust bent. Heb ik geen advies voor je, alleen een
Ik had trouwens ook een vraag. Sinds een half jaar heb ik een vriend waar ik ook meestal bij slaap. Nu heb ik de laatste tijd het idee dat hij af en toe een kind in huis heeft en dat ze dat voor mij verborgen houden. Ik snap dat mijn vriend niets wil overhaasten, maar vraag me nu af wanneer ik eraan toe ben om te horen dat ik een pleegkind heb?
Ik had trouwens ook een vraag. Sinds een half jaar heb ik een vriend waar ik ook meestal bij slaap. Nu heb ik de laatste tijd het idee dat hij af en toe een kind in huis heeft en dat ze dat voor mij verborgen houden. Ik snap dat mijn vriend niets wil overhaasten, maar vraag me nu af wanneer ik eraan toe ben om te horen dat ik een pleegkind heb?
maandag 10 november 2014 om 18:40
Yeti, een goede indicatie is het checken van schoenen de komende periode. Zit er iets van snoep of een speeltje in een kleiner formaat schoen, dan is Sint langsgeweest en die komt alleen bij kinderen langs.
Aan het soort speeltje of snoep kun je dan weer aflezen wat de leeftijdscategorie is en bij de Bart Smit alvast speelgoed aanschaffen om de liefde van het kind mee te kopen. Succes!
Aan het soort speeltje of snoep kun je dan weer aflezen wat de leeftijdscategorie is en bij de Bart Smit alvast speelgoed aanschaffen om de liefde van het kind mee te kopen. Succes!
maandag 10 november 2014 om 22:49
Ja, logisch, je bent al 20 Jetski.
Je moet wel. En snel ook. Anders blijf je over.
Ik ben 22 intussen en ben bezig met mijn derde gezin, als stief.
Gewoon meteen in de eerste week van de relatie de kinderen ontmoet.
Kinderen zijn hartstikke flexibel heb ik gemerkt.
Ik liet ze me ook vanaf het begin mama noemen.
Je moet wel. En snel ook. Anders blijf je over.
Ik ben 22 intussen en ben bezig met mijn derde gezin, als stief.
Gewoon meteen in de eerste week van de relatie de kinderen ontmoet.
Kinderen zijn hartstikke flexibel heb ik gemerkt.
Ik liet ze me ook vanaf het begin mama noemen.
maandag 10 november 2014 om 23:14
Hoe zit dat dan, Loeria, heb je dan nog co-stiefouderschap van die vorige stiefjes? Hoeveel heb je er dan in totaal, moet je stiefkinderbijslag aangeven bij overige inkomsten, wat kosten de stapelbedden bij de Ikea en hoe vaak ben je stiefluizenmoeder? Het lijkt mij ook wel wat, maar ik wil me eerst goed oriënteren. Ik twijfel nog tussen stiefkinderen en een webshop.
maandag 10 november 2014 om 23:25
Volkorenwolf, ik kan je stiefkinderen echt aanraden.
Uit met de vader? bye bye voor de kinderen.
Ben je in één keer klaar.
Niet moeilijk gaan doen met webshops en zo. Volwassenen willen waar voor hun geld en sturen klachtenbrieven. Ex stiefkinderen hooguit nog eens een verdrietig appje als je met de noorderzon verdwijnt.
En dan blokker je ze gewoon.
Uit met de vader? bye bye voor de kinderen.
Ben je in één keer klaar.
Niet moeilijk gaan doen met webshops en zo. Volwassenen willen waar voor hun geld en sturen klachtenbrieven. Ex stiefkinderen hooguit nog eens een verdrietig appje als je met de noorderzon verdwijnt.
En dan blokker je ze gewoon.
maandag 10 november 2014 om 23:31
maandag 10 november 2014 om 23:44
Walvis en Geiledosonora jullie hebben al zeker 5 PB's!
In de eerste schreef ik iets vuigs over Korenknaap, in de tweede staan alle privéfoto's van BennyLaxeerWeer, in de derde nodig ik jullie uit voor een workshop Boter Karnen met de swaffel van je man (of minnaar), in de vierde treffen jullie een scheldmail die persoonlijk alleen bedoeld is voor Yeti en in de laatste nodig ik jullie uit voor project X in het kader van de verjaardag van Hulkje.
WAAROM REAGEREN JULLIE NIET?
In de eerste schreef ik iets vuigs over Korenknaap, in de tweede staan alle privéfoto's van BennyLaxeerWeer, in de derde nodig ik jullie uit voor een workshop Boter Karnen met de swaffel van je man (of minnaar), in de vierde treffen jullie een scheldmail die persoonlijk alleen bedoeld is voor Yeti en in de laatste nodig ik jullie uit voor project X in het kader van de verjaardag van Hulkje.
WAAROM REAGEREN JULLIE NIET?
maandag 10 november 2014 om 23:56
quote:korenwolf schreef op 10 november 2014 @ 23:34:
Kun je ze een andere naam geven? Ik geneer me namelijk kapot als ik buiten moet roepen: "Sem en Mees, eten!"
Welke naam past leuk bij Korenwolf?
Job of Spyker, Boet, Binck, Roemer.....
Als het jongens zijn dan.
Voor meisjes zijn namen als Jolle-Mijs, Kiki-Nanje of Rehab-Rose natuurlijk erg leuk.
Kun je ze een andere naam geven? Ik geneer me namelijk kapot als ik buiten moet roepen: "Sem en Mees, eten!"
Welke naam past leuk bij Korenwolf?
Job of Spyker, Boet, Binck, Roemer.....
Als het jongens zijn dan.
Voor meisjes zijn namen als Jolle-Mijs, Kiki-Nanje of Rehab-Rose natuurlijk erg leuk.