De Parodiëttes Remake (deel IV)

16-09-2014 22:22 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom!

Na ruim 3500 zinnige mededelingen in deel drie is het tijd voor een uitzinnig deel vier.
quote:haakje schreef op 08 november 2014 @ 21:13:

van dat haar vlechten ze ivm het tepeltaboe daar keiharde bh's. blond haar is zeer in trek ivm de schooluniform bloesjes daar, of ben ik in de war met iets anders?Met Madonna.
Meiden, ik ben echt een beetje in paniek, ik overweeg de HAP te bellen.

Ik voel me al weken gek, en toen ik ging opletten viel het kwartje: ik heb gewoon geen allergieën en tekorten! Dat kan toch niet? Ik at een boterham, en gewoon nérgens last van. S avonds aardappelen, weer nergens last van. De volgende morgen was ik echt ongerust, glas melk gedronken, ik bereidde me voor op heftige allergische reacties op alle aanwezige pus, op z'n minst diarree ofzo, maar níets. Boterham met hagelslag, weer niets, prima dag gehad. Dus de week erna heb ik mijn vitamine b12 en d laten testen en mijn waardes zijn normaal. Ik snap er niets van.... Dat kán toch niet goed zijn?

Wat moet ik doen?!?!?
Wat eng Stoornis! Ik kan me voorstellen dat je doodongerust bent. Heb ik geen advies voor je, alleen een

Ik had trouwens ook een vraag. Sinds een half jaar heb ik een vriend waar ik ook meestal bij slaap. Nu heb ik de laatste tijd het idee dat hij af en toe een kind in huis heeft en dat ze dat voor mij verborgen houden. Ik snap dat mijn vriend niets wil overhaasten, maar vraag me nu af wanneer ik eraan toe ben om te horen dat ik een pleegkind heb?
Dat lijkt me niet goed, Distorsie. Dat kwartje dat valt: ben je al gecheckt op een gat in je hand? Anders zou ik voor de zekerheid een tijdje alleen dingen van de Lidl eten.
Oei, Vette, moeilijkmoeilijkmoeilijk! Dat zal vooral afhangen van jouw vriend zijn cultuur! Heb je die al wel gezien?
Is zijn vrouw ook in de buurt als jij langskomt? Of stuurt hij die ook nog weg? Je zou eens op zoek kunnen gaan, navraag bij de buren gaan doen en onverwacht zijn huis ingaan als hij werkt.
Of je belt het AMK. Hoeft niet direct voor aangifte, je kunt ook vrijblijvend informeren of je een stiefkind hebt.
Yeti, een goede indicatie is het checken van schoenen de komende periode. Zit er iets van snoep of een speeltje in een kleiner formaat schoen, dan is Sint langsgeweest en die komt alleen bij kinderen langs.

Aan het soort speeltje of snoep kun je dan weer aflezen wat de leeftijdscategorie is en bij de Bart Smit alvast speelgoed aanschaffen om de liefde van het kind mee te kopen. Succes!
Dat van die cadeautjes is zóóó'n goed idee!!! Ik snap best dat mijn mannetje niks wil overhaasten, hij is erg voorzichtig met me, maar ik ben echt helemaal klaar voor een gezinnetje!
Ja, logisch, je bent al 20 Jetski.

Je moet wel. En snel ook. Anders blijf je over.

Ik ben 22 intussen en ben bezig met mijn derde gezin, als stief.

Gewoon meteen in de eerste week van de relatie de kinderen ontmoet.

Kinderen zijn hartstikke flexibel heb ik gemerkt.

Ik liet ze me ook vanaf het begin mama noemen.
Scheelt ook een berg aambeien als je in een kant en klaar gezin stapt, ammenooitnie.
Ye ken.
Hoe zit dat dan, Loeria, heb je dan nog co-stiefouderschap van die vorige stiefjes? Hoeveel heb je er dan in totaal, moet je stiefkinderbijslag aangeven bij overige inkomsten, wat kosten de stapelbedden bij de Ikea en hoe vaak ben je stiefluizenmoeder? Het lijkt mij ook wel wat, maar ik wil me eerst goed oriënteren. Ik twijfel nog tussen stiefkinderen en een webshop.
My point exactly GrannyZegtmaarwat.

Aan mijn lijf geen zwangerschapsstriemen en lekkende/hangende bombonettes.

Het kan zó veel makkelijker.

Nóg een voordeel: ben je de vader zat, kun je ook meteen die kinderen weer inleveren.

Vrijheid blijheid!
Volkorenwolf, ik kan je stiefkinderen echt aanraden.

Uit met de vader? bye bye voor de kinderen.

Ben je in één keer klaar.

Niet moeilijk gaan doen met webshops en zo. Volwassenen willen waar voor hun geld en sturen klachtenbrieven. Ex stiefkinderen hooguit nog eens een verdrietig appje als je met de noorderzon verdwijnt.

En dan blokker je ze gewoon.
Mij lijkt dat ook meest natuurlijke, Erweervandoorma, wij kunnen zo ontzettend veel bieden en die kindjes hebben gewoon een mamma nodig!

En Habbekrats, die opmerking van die aambeien snap ik niet helemaal? Dat risico neem je toch sowieso als je een serieuze relatie hebt?
Kun je ze een andere naam geven? Ik geneer me namelijk kapot als ik buiten moet roepen: "Sem en Mees, eten!"

Welke naam past leuk bij Korenwolf?
Ik bedoel de kinderen. Niet de aambeien.
Walvis en Geiledosonora jullie hebben al zeker 5 PB's!

In de eerste schreef ik iets vuigs over Korenknaap, in de tweede staan alle privéfoto's van BennyLaxeerWeer, in de derde nodig ik jullie uit voor een workshop Boter Karnen met de swaffel van je man (of minnaar), in de vierde treffen jullie een scheldmail die persoonlijk alleen bedoeld is voor Yeti en in de laatste nodig ik jullie uit voor project X in het kader van de verjaardag van Hulkje.

WAAROM REAGEREN JULLIE NIET?
Kyarah of Camilla?
Ik heb al die mailjes meteen weggepleurd Sladeplankmis, alleen die scheldmail heb ik niet gezien.
niet gezien? misschien heb ik hem dan per ongeluk niet naar jou gestuurd. vraag maar even aan de anderen wat er in staat. hij ging tenslotte over jou.
wat vinden jullie van K3, racistisch of niet?
Je haalt rascisme en leeftijdsdiscriminatie door elkaar.

Ging die scheldmail over je gastvrijheid op die boerderij van je in Umbrië?
quote:korenwolf schreef op 10 november 2014 @ 23:34:

Kun je ze een andere naam geven? Ik geneer me namelijk kapot als ik buiten moet roepen: "Sem en Mees, eten!"

Welke naam past leuk bij Korenwolf?

Job of Spyker, Boet, Binck, Roemer.....

Als het jongens zijn dan.

Voor meisjes zijn namen als Jolle-Mijs, Kiki-Nanje of Rehab-Rose natuurlijk erg leuk.
Geen idee waar je heen gemaild hebt Saladebuffet, ik had alleen een paar hengelberichten. Voor seks dus.

Zat wel wat lekkers tussen trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven