Verslaafd
dinsdag 11 november 2014 om 21:11
quote:rosanna08 schreef op 11 november 2014 @ 21:09:
allang Tick, hij is al gedetoxed, kliniek en savehouse geweest Oh, dat heeft niet echt geholpen dan. Sommge zijn ook niet te helpen, of willen niet. Zien geen reden om verder te leven in volle bewustzijn.
allang Tick, hij is al gedetoxed, kliniek en savehouse geweest Oh, dat heeft niet echt geholpen dan. Sommge zijn ook niet te helpen, of willen niet. Zien geen reden om verder te leven in volle bewustzijn.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 11 november 2014 om 21:13
dinsdag 11 november 2014 om 21:19
Ze brengen zichzelf helemaal in de vernieling, en ik kan mij dat van die vader goed voorstellen dat die er niet zo even een week eruti stapt. Omdat die bij zijn kind in de buurt wil zijn. Zo'n familie therapeut heeft makkelijk praten. van dat je op een gegeven ogenblik moet loslaten. Maar als dat je kind is wat er zo aan toe is praat je wel anders.
ik heb er een hrd hoofd in of het weer goed komt met Francois want hij is er behoorlijk aan toe.
ik heb er een hrd hoofd in of het weer goed komt met Francois want hij is er behoorlijk aan toe.
dinsdag 11 november 2014 om 21:21
quote:_nut_ schreef op 11 november 2014 @ 21:07:
Vind het heel heftig om te zien, alchohol maakt zoveel kapot.
1 van m'n ouders hebben we afgelopen zomer ook zo naar de dokter gebracht, kanariegeel en lichamelijk helemaal kapot.
Zo'n medelijden met die vader Wat erg Nut.
Vind het heel heftig om te zien, alchohol maakt zoveel kapot.
1 van m'n ouders hebben we afgelopen zomer ook zo naar de dokter gebracht, kanariegeel en lichamelijk helemaal kapot.
Zo'n medelijden met die vader Wat erg Nut.
Les temps sont durs pour les rêveurs...