Napraattopic 8

06-11-2014 09:26 3170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:StoraHuntur schreef op 13 november 2014 @ 20:24:

[...]

Lees anders even terug

Goed idee! Tot zaterdag dan maar hè?

Oh ja, Chantal vanavond met PJ Rens. Ik snap niet dat iemand het daar op kan doen. Die vrouw/vriendin van hem is toch heel jong?
quote:Istar_ schreef op 13 november 2014 @ 20:27:

[...]

Ah, ik begreep dat je je niet in Nederlands kon uitdrukken. Dat valt dan weer mee

Harry
LZ ik ook van jou.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:LadyZiva schreef op 13 november 2014 @ 20:30:

[...]

Harry Ik heb een vriendin die alleen maar dialect kan spreken, tenzij ze heel bewust spreekt.
Per ongeluk laatst een stukje met die Peter JR gezien. Hij is er echt van overtuigd dat hij nu op het hoogtepunt van zijn carrière zit en dat alle Nederlanders hem een geweldige vent vinden. En die paar die dat niet vinden, die snappen het niet. Ik noem hem tv-vervuiling!
Doet die man nog wat op tv dan?
PJ Rens is een sneuerd. Ik kruip altijd onder de bank van plaatsvervangende schaamte als ik hem op TV zie.
quote:Istar_ schreef op 13 november 2014 @ 20:33:

Doet die man nog wat op tv dan?Ja huilie-huilie.
Ik ga even naar het trashtopic.
quote:Istar_ schreef op 13 november 2014 @ 20:33:

Doet die man nog wat op tv dan?Nee niks, behalve vertellen hoe geweldig hij wel niet is en dat hij binnenkort weer heulemaal terug is en dat we dan met zijn allen steil achterover zullen vallen. En pronken met zijn dinnetje natuurlijk .
quote:Istar_ schreef op 13 november 2014 @ 20:32:

[...]

Ik heb een vriendin die alleen maar dialect kan spreken, tenzij ze heel bewust spreekt.Dialect vind ik dan wel mooi, vooral dat ouderwetse, met vreemde woorden. Als iemand gewoon plat praat dat je niet eens verstaat wat er gezegd wordt vind ik dan weer minder
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Istar, dat is wel herkenbaar bij de oudere generatie. Dat lijkt me heel lastig.

Harry, weet je het zeker?
quote:HelgaV schreef op 13 november 2014 @ 20:34:

Ik ga even naar het trashtopic.*rent met hoge staart achter je aan*
Ik mis dus niets aan die man begrijp ik

Dialect is leuk, maar erg lastig als je het niet spreekt en je een gesprek probeert te voeren
quote:LadyZiva schreef op 13 november 2014 @ 20:35:

Harry, weet je het zeker?

Welke?

Maar ja hoor allebei.
Gezellig Stoor. Maar ik kan het trashtopic niet vinden. Wel trashwaardig, die Furshinia en PJ
quote:LadyZiva schreef op 13 november 2014 @ 20:35:

Harry, weet je het zeker?Ze is van mijn leeftijd. Gelukkig komen we er altijd wel uit
Ze wonen in een chalet. Ja, noem het maar zo. Ze wonen op een woonwagenkamp hoor. Wel met een mooi uitzicht,.
quote:Istar_ schreef op 13 november 2014 @ 20:32:

[...]

Ik heb een vriendin die alleen maar dialect kan spreken, tenzij ze heel bewust spreekt.je kan ook het dialect gaan leren.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 november 2014 @ 20:33:

PJ Rens is een sneuerd. Ik kruip altijd onder de bank van plaatsvervangende schaamte als ik hem op TV zie.Tip voor de volgende keer: (geleerd van Doe Maar) je kunt hem uitzetten!
quote:HelgaV schreef op 13 november 2014 @ 20:37:

Maar ik kan het trashtopic niet vindenIk ook niet.
Wauw, hij is in de jaren wel achteruitgegaan qua creativiteit, uiterlijk en ehhh... oh alles.
Pffft. Plaatsvervangende schaamte, inderdaad.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:HelgaV schreef op 13 november 2014 @ 20:39:

Wauw, hij is in de jaren wel achteruitgegaan qua creativiteit, uiterlijk en ehhh... oh alles.Ja vooral financieel. En velen die met hem in zee zijn gegaan.
quote:harry13 schreef op 13 november 2014 @ 20:38:

[...]

je kan ook het dialect gaan leren.Zou zomaar kunnen, maar ik doe het miet Zo vaak kom ik niet in haar streek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven