Napraattopic 9

14-11-2014 09:22 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik bedoelde jou in ieder geval niet hoor, dus je kunt weer ontspannen.

Ik ben altijd ontspannen als ik forum. Het moest er nog eens bijkomen dat ik gespannen forum
quote:fluim schreef op 14 november 2014 @ 18:14:

Is Marianne ook al vaker vertrokken?Wie?
quote:yasmijn schreef op 14 november 2014 @ 18:13:

Maar wat boeit dat?

Je kunt zeggen dat je weggaat en toch weer omdraaien.

Weet je hoe vaak mij dat op feestjes gebeurt? Jas al aan, helemaal in de startblokken.

En dan zegt iemand: ah nog ééntje dan!

Hoppa, jas weer uit, glas weer gevuld.

Dit is hetzelfde.

Dat kan inderdaad.

Alleen vind ik het dan een beetje raar dat het groots aangekondigd wordt, iedereen uitgebreid gaan zitten uitzwaaien, bedankt voor dingen, complimenten geeft over dat ze alsjeblieft niet weg moet gaan omdat ze zo waardevol is en dan vervolgens tot twee keer toe aan toe niet gaan.

Begrijp me goed hoor, ik mag Doreia graag. Maar dit begrijp ik dan weer niet.

En tuurlijk mag ze zich bedenken. Ik hoop alleen dat ze dan niet voor de 3e keer komt zeggen dat ze een forumpauze neemt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:cochise schreef op 14 november 2014 @ 18:14:

[...]

Omdat je zo vaak pot verwijt de ketel doet. En dat zo jammer en voorspelbaar is.

Het zal wel.

Misschien moet je je vergrootglas lekker even opzij leggen

Weet je, ik heb ook zát forummers waaraan ik me stoor.

En waarbij ik ervoor kies om er niets van te zeggen.

Ook een optie.
DAVIDS, zusje van weetjewel
Ja hoor Miss, ga voor je gemak maar die opmerking over je gemauw over het Sintgedicht uit de weg. I rest my case.
Waar lees je dat Fluimpie?
Denk dat Doreia veel pm's heeft gehad en dan wil je je nog weleens bedenken

(pm's haha vat je um)
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 november 2014 @ 18:14:

Weet je wat ik nou zo jammer vind?

Dat je hier blijkbaar voor 'een kamp' moet zijn.

Als ik blijkbaar 'voor de een ben', dan ben ik blijkbaar tegen de ander.

Schoolpleingedrag waar ik niet aan mee doe.

Jammer dat ik veroordeeld word omdat ik het soms opneem voor mensen waar jullie blijkbaar 'tegen' zijn.

Dat zie je helemaal verkeerd.

Wat jij hierboven zégt is juist schoolpleingedrag. Over kampen en 'voor de één en tegen de ander',

Dat zul je de meeste forummers niet zien doen.

Ik kan bv in het ene topic totaal tegen forummer A zijn, met hevige discussies en in een ander topic lig ik met forummer A blauw van het lachen.

Dat is de kunst van het forummen, je moet dingen kunnen scheiden. In perspectief zien.
quote:cochise schreef op 14 november 2014 @ 18:18:

Ja hoor Miss, ga voor je gemak maar die opmerking over je gemauw over het Sintgedicht uit de weg. I rest my case.

Blijkbaar heb ik ergens een opmerking gemist?

Te makkelijk om me gelijk maar weer te veroordelen omdat ik 'iets uit de weg zou gaan'.

Maar zoals de waard is....
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 november 2014 @ 18:20Maar zoals de waard is....Kun je nagaan hoe onbetrouwbaar ik ben ;)
quote:yasmijn schreef op 14 november 2014 @ 18:19:

[...]

Dat zie je helemaal verkeerd.

Wat jij hierboven zégt is juist schoolpleingedrag. Over kampen en 'voor de één en tegen de ander',

Dat zul je de meeste forummers niet zien doen.

Ik kan bv in het ene topic totaal tegen forummer A zijn, met hevige discussies en in een ander topic lig ik met forummer A blauw van het lachen.

Dat is de kunst van het forummen, je moet dingen kunnen scheiden. In perspectief zien.

Ach Yasmijn, wat een hypocriete opmerking.

Jij weet heel goed dat wij op goede voet waren, tótdat ik mezelf heb uitgesproken tegen een aantal forummers.

En sinds ik iemand bij de buren heb verdedigd en jou op jouw moderatorgedrag heb aangesproken daar ben je ineens op 'jacht'.

En dat abdicatie-topic is één groot schoolplein.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 november 2014 @ 18:20:

[...]

Blijkbaar heb ik ergens een opmerking gemist?

Te makkelijk om me gelijk maar weer te veroordelen omdat ik 'iets uit de weg zou gaan'.

Maar zoals de waard is....

Je bent best wel vermoeiend met dit gesneer.

En over het sintgedicht had je inderdaad een opmerking. Vergeten?
Kunnen dat en dit forum niet fuseren?
quote:fluim schreef op 14 november 2014 @ 18:17:

DAVIDS, zusje van weetjewel
quote:yasmijn schreef op 14 november 2014 @ 18:21:

[...]

Je bent best wel vermoeiend met dit gesneer.

En over het sintgedicht had je inderdaad een opmerking. Vergeten?

Nou, eigenlijk wel. Ik zou moeten terugzoeken wat ik daar gezegd heb.

Zó belangrijk was het nou.

Maar dit forum is ook niet mijn leven. Ik heb meer dingen aan mijn hoofd.
Maar Fluim, waar las je dat van Marianne?
Ik ga nog wat langer doen over het eten koken.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 november 2014 @ 18:21:

[...]

Ach Yasmijn, wat een hypocriete opmerking.

Jij weet heel goed dat wij op goede voet waren, tótdat ik mezelf heb uitgesproken tegen een aantal forummers.

En sinds ik iemand bij de buren heb verdedigd en jou op jouw moderatorgedrag heb aangesproken daar ben je ineens op 'jacht'.

En daar gáán we weer!

Dit heeft niets met de buren te maken, hoe idioot om dat erbij te halen.

Ik zie wat je hier post, ik ben hier en niet daar. Dus wat je aanhaalt is totaal niet relevant.

Wat ik wel relevant vind (voor mijzelf, jij mag daar schijt aan hebben uiteraard) is dat ik zie hoe je hier post. Je sneert volop.
quote:Istar_ schreef op 14 november 2014 @ 18:24:

Ik ga nog wat langer doen over het eten koken.

Ik hou al op.
quote:fluim schreef op 14 november 2014 @ 18:22:

Kunnen dat en dit forum niet fuseren?Dan moeten we het gaan hebben over de pecunia met Sanoma
@Miss.I

Sint moest wat sneren uitdelen in zijn gedicht

En daar werd jij ook in beticht.

Veren in de reet waren ook daarbij

Helaas kwam mijn naam niet voorbij.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2014 @ 18:24:

[...]

En daar gáán we weer!

Dit heeft niets met de buren te maken, hoe idioot om dat erbij te halen.

Ik zie wat je hier post, ik ben hier en niet daar. Dus wat je aanhaalt is totaal niet relevant.

Wat ik wel relevant vind (voor mijzelf, jij mag daar schijt aan hebben uiteraard) is dat ik zie hoe je hier post. Je sneert volop.

Prima, dan bevalt het je niet wat ik hier post. Moet dat dan altijd afgezeken worden?

Doe ik dat andersom ook?

Sorry, maar ik had je echt hoog zitten en dat is niet meer zo.

Jij bent niet objectief, onpartijdig en neutraal, wat je wel altijd pretendeerde te zijn.
quote:cochise schreef op 14 november 2014 @ 18:23:

Maar Fluim, waar las je dat van Marianne?In haar naam.
Ik zeik je niet af. Ik zeg wat ik constateer en de laatste tijd zijn dat veel sneren.

Van die onderhuidse.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven