Gokverslaving
zaterdag 15 november 2014 om 10:10
Hi allemaal,
Misschien hebben jullie hier ervaring mee.
De vader van een vriendin van me is gokverslaafd.
Ze hebben zijn bankpas al in beheer, maar het is hem toch gelukt om geld te bemachtigen. Dit geld was binnen 2 uur weer opgegokt.
Mijn vriendin is redelijk ten einde raad en ik vind het heel moeilijk om haar hier advies in te geven.
Hebben jullie hier ervaring mee? Wat kan zij doen in deze situatie?
Misschien hebben jullie hier ervaring mee.
De vader van een vriendin van me is gokverslaafd.
Ze hebben zijn bankpas al in beheer, maar het is hem toch gelukt om geld te bemachtigen. Dit geld was binnen 2 uur weer opgegokt.
Mijn vriendin is redelijk ten einde raad en ik vind het heel moeilijk om haar hier advies in te geven.
Hebben jullie hier ervaring mee? Wat kan zij doen in deze situatie?
You only live once, if you do it right: once is enough..
zaterdag 15 november 2014 om 10:15
Kijk eens op www.jellinek.nl, ook voor ondersteuning van familie en vrienden
zaterdag 15 november 2014 om 10:25
Misschien kunnen ze professionele hulp inroepen? Symptoom bestrijding alleen werkt niet bij verslaafden. Voor je vriendin is het denk ik alleen al fijn dat je naar haar luistert.
Verder ligt het aan de situatie. Als ze minderjarig is en de thuissituatie is niet goed dan kun je misschien iemand inlichten.
Verder ligt het aan de situatie. Als ze minderjarig is en de thuissituatie is niet goed dan kun je misschien iemand inlichten.
zaterdag 15 november 2014 om 10:30
vrijdag 12 augustus 2016 om 22:44
To all,
Zelf ben ik al ruim 13 jaar gok verslaafd, het begon allemaal met een keer je geluk te proeven door een casino in te stappen met € 50,- vervolgens won ik ruim € 200,-
Zodra eenmaal binnen ben en je ziet allerlei lampjes en kleurtjes en personen die winnen wil jij dat zelf ook. Ik ben zo keer op keer de mist in gegaan. Bedragen van € 50,- werden 100,- en vervolgens werd het € 250,- en kort daarna € 500,- en dan komt het ergste € 1000,- en je wint vandaag € 2000,- op de roulette, en de dag erna pakte ik een andere casino en verloor toen dik € 2000,- en nog een flinke hap van mijn rekening. Zelf heb ik zeker al ruim 100x geroepen te stoppen, en telkens weer terug val gehad.
Nu ben ik het zo zat dat ik dus alle casino's ben afgegaan om een toegang verbod te vragen, bij de meeste zijn dat dus 3 maanden maar omdat vele medewerkers mij goed kennen (13 jaar) waar ik niet trots op ben hebben ze me een jaar verbod gegeven. Dat is allemaal voor mijn eigen veiligheid. Mijn huidige vriendin heeft helemaal niks met gokken en ze heeft ook gelijk. Gokken is een ziekte waar je simpel weg niet makkelijk van af kan komen, en dit gaat niet alleen ten koste van jezelf of je geld maar je hele omgeving.
* Je voelt je in het casino de koning: als je buiten blut ben wil je het liefste van deze wereld weg zijn.
Ik vind mij zelf gewoon erg triest doordat ik telkens vecht om niet gaan en toch ga ik weer! nu is het klaar en ga er 101% voor vechten en dat is een hele weg te gaan.
Mensen gokken is een ziekte net satan, ik hoop iedereen te behoede voor deze duivel. Hou je geld in je zak dan ben je de beste gokker OOIT!
Greets
Anonomios
Zelf ben ik al ruim 13 jaar gok verslaafd, het begon allemaal met een keer je geluk te proeven door een casino in te stappen met € 50,- vervolgens won ik ruim € 200,-
Zodra eenmaal binnen ben en je ziet allerlei lampjes en kleurtjes en personen die winnen wil jij dat zelf ook. Ik ben zo keer op keer de mist in gegaan. Bedragen van € 50,- werden 100,- en vervolgens werd het € 250,- en kort daarna € 500,- en dan komt het ergste € 1000,- en je wint vandaag € 2000,- op de roulette, en de dag erna pakte ik een andere casino en verloor toen dik € 2000,- en nog een flinke hap van mijn rekening. Zelf heb ik zeker al ruim 100x geroepen te stoppen, en telkens weer terug val gehad.
Nu ben ik het zo zat dat ik dus alle casino's ben afgegaan om een toegang verbod te vragen, bij de meeste zijn dat dus 3 maanden maar omdat vele medewerkers mij goed kennen (13 jaar) waar ik niet trots op ben hebben ze me een jaar verbod gegeven. Dat is allemaal voor mijn eigen veiligheid. Mijn huidige vriendin heeft helemaal niks met gokken en ze heeft ook gelijk. Gokken is een ziekte waar je simpel weg niet makkelijk van af kan komen, en dit gaat niet alleen ten koste van jezelf of je geld maar je hele omgeving.
* Je voelt je in het casino de koning: als je buiten blut ben wil je het liefste van deze wereld weg zijn.
Ik vind mij zelf gewoon erg triest doordat ik telkens vecht om niet gaan en toch ga ik weer! nu is het klaar en ga er 101% voor vechten en dat is een hele weg te gaan.
Mensen gokken is een ziekte net satan, ik hoop iedereen te behoede voor deze duivel. Hou je geld in je zak dan ben je de beste gokker OOIT!
Greets
Anonomios