Napraattopic 9

14-11-2014 09:22 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Elninjoo een ban? Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom zij alles maar mocht zeggen terwijl anderen wel een ban kregen. Zal wel een hele erge druppel geweest zijn dan.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 17 november 2014 @ 01:03:

Elninjoo een ban? Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom zij alles maar mocht zeggen terwijl anderen wel een ban kregen. Zal wel een hele erge druppel geweest zijn dan.Nee hoor, als ze nu een weekban heeft dan heeft ze al een waarschuwing en wat andere bannen gehad in de afgelopen 3 maanden..
quote:ketller schreef op 17 november 2014 @ 07:29:

[...]

Nee hoor, als ze nu een weekban heeft dan heeft ze al een waarschuwing en wat andere bannen gehad in de afgelopen 3 maanden..Blijft dat ze vaak op het randje post, vind ik, en daar mee weg komt.
Je bent zelf een theepot
Jammer voor Elninjoo.

Goedemorgen ladies!
quote:cochise schreef op 17 november 2014 @ 08:25:

Jammer voor Elninjoo.

Ach joh, maak je geen zorgen. Die zit zich nu prima te vermaken op Babybrabbel.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 november 2014 @ 08:37:

[...]

Ach joh, maak je geen zorgen. Die zit zich nu prima te vermaken op Babybrabbel.Ik maak me geen zorgen eerlijk gezegd.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 november 2014 @ 08:37:

[...]

Ach joh, maak je geen zorgen. Die zit zich nu prima te vermaken op Babybrabbel.Om de Mirena te promoten
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 17 november 2014 @ 08:55:

[...]

Om de Mirena te promoten
quote:SuzanneSuus schreef op 17 november 2014 @ 08:55:

[...]

Om de Mirena te promotenIk hoop dat het een geslaagde missie wordt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik kende die site als een opeenhoping van emoticons en van die kalenderdingen onderaan de posts ( hoe lang nog tot uitgerekende datum).

Volgens mij hebben zij ook een nieuw forum 😊
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 17 november 2014 @ 09:03:

Ik kende die site als een opeenhoping van emoticons en van die kalenderdingen onderaan de posts ( hoe lang nog tot uitgerekende datum).

Van die tickers ja. Ik denk dat rawfoodje daar in de leer is geweest.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 november 2014 @ 09:06:

[...]

Van die tickers ja. Ik denk dat rawfoodje daar in de leer is geweest.Haha, zou dat het zijn? Ik herinner me van die zeer kortstondige keer dat ik op BB was alleen maar die tickers en alle zoete emoticons. Dat was genoeg...
Tickers! Is nu de tweede keer dat ik van jou een woord leer. Dat andere woord had met quoten te maken geloof ik.
Je bent zelf een theepot
Hier idem: ik wist ook niet van het bestaan van het woord tickers voor onze alwetende Volsnot het zojuist schreef.
Ik ben blij dat ik wat van mijn reuze nuttige kennis op jullie kan overdragen .
Wat een mooi motto Vort!
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 november 2014 @ 09:17:

Ik ben blij dat ik wat van mijn reuze nuttige kennis op jullie kan overdragen .Queenwaardig
Je bent zelf een theepot
Goedemorgen! Wij waren een heerlijk weekend weg én we hebben een huis gekocht!

Zo te zien loop ik maar 53 pagina's achter. Vindt iemand het erg als ik die niet allemaal terug ga lezen? Heb ik nog wat gemist?
quote:cochise schreef op 17 november 2014 @ 09:20:

Wat een mooi motto Vort! Ja goed he . Weer eens wat anders dan die slijmsporen en zo.
He Bloes, gefeliciteerd met je nieuwe huis. Je hebt vlgs mij niks wetenswaardigs gemist. En nee, van mij hoef je niet terug te lezen.
Gefeliciteerd Bloes! Spannend joh.

Ik heb even een weekend-overzichtje gejat van Noes (de cursieven zijn aanvullingen van mij):

Shaniqua is terug

Merisi is weg (en weer terug)

TAM heeft de hond uitgelaten want lady had geen zin omdat het regende

Bijna iedereen komt in nrc-next

Stora heeft een spuugtopic geopend

LV discussieert alleen op niveau

Er was voetbal op TV

Elninjoo is een weekje op vakantie naar Babybrabbel
LV....
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 november 2014 @ 09:45:

Gefeliciteerd Bloes! Spannend joh.

Elninjoo is een weekje op vakantie naar Babybrabbel

En heeft Merisi haar naam veranderd of is ze gewoon even weggeweest?

Thx! Enorm spannend ja, nu de financiering rond krijgen. Maar dat zou geen probleem moeten zijn, we hebben al een paar gesprekken gehad voordat we een bod deden.
quote:Bloes schreef op 17 november 2014 @ 09:52:

[...]

Thx! Enorm spannend ja, nu de financiering rond krijgen. Maar dat zou geen probleem moeten zijn, we hebben al een paar gesprekken gehad voordat we een bod deden.Gefeliciteerd!
quote:Bloes schreef op 17 november 2014 @ 09:52:

[...]

Thx! Enorm spannend ja, nu de financiering rond krijgen. Maar dat zou geen probleem moeten zijn, we hebben al een paar gesprekken gehad voordat we een bod deden.Ze heeft een nieuwe nick. Maar volgens mag ik daar niet naar verwijzen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven