Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Hairextensions?

22-04-2010 09:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag zou ik ervaringen horen over hairextensions. Mijn haar is nu halflang met een pony, (zwart) en ik heb het al jaren ongeveer hetzelfde. Ik knip het altijd weer anders, dan weer pony, dan weer lok, dan weer langer en dan weer korter, maar uiteindelijk heb ik altijd ongeveeeer hetzelfde. Nu wil ik het weer lang, maar die tussenlengte is irritant en het lijkt me ook zo leuk om een keer opeens lang haar te hebben, dmv extensions. Ik heb al een keer een hele berg vlechtjes gehad, dat stond superleuk, maar daar ben ik nu te oud voor vind ik haha.

Ik ga altijd naar de Kinki kapper en de vorige keer dat ik daar was, heeft zo'n meisje daar mij gezegd, dat extensions misschien een leuk idee was, vandaar dat ik erop kwam. Volgens haar kon ik strengen haar kopen ergens in Amsterdam en ze dan bij de Kinki erin laten vlechten. En dat blijft dan 3 maanden zitten en zijn dan nog een keer her te gebruiken.

Klopt dit? Is het leuk en mooi? Kan ik mijn haar dan nog wel verven ook? (Ben grijs anders ) Of heeft iemand een ander idee, voor een kapper die het doet, (Haarlem/Amsterdam) ofzo?

Mijn haar groeit trouwens onwijs snel.
Ik heb mijn clip-in extentions in Den Bosch bij een Indisch (geloof ik) winkeltje gehaald, je hebt ze echt bija overal en in allerlei kleuren, lengtes en structuren.

Idd ook, zoals eerder gelezen, een streng echt haar, draad een naald en klipjes gekocht. Ze kunnen het ook in die winkel voor je op maat maken, maar ik wou het natuurlijk weer meteen hebben

Ben een uurtje of 2 bezig geweest met 3 losse strengen haar. Eerst afmeten op je hoofd, dubbel vouwen, dicht naaien, klipjes erop naaien, en dan naar eigen smaak 2, 3 of 4 strengen.

Je ziet er echt niets van als ik ze in heb, ziet er super natuurlijk uit en het haar blijft lang mooi.

Ik ben 45 euro voor het haar betaal en ik geloof nog een euro of 20 voor alle toebehoren.
Ik heb ook extensions laten zetten van het merk labelx. Moet zeggen dat het mij prima bevalt! Had eerder socap en great hair, maar die waren droog en klitten vrij veel. Ik heb nu 125 stuks in van 55 cm, geen verschil met mijn eigen haar! De salon waar ik ben geweest is zeer professioneel met een resultaat wat ik nog nooit heb gehad, egt een aanrader! ww.proexten.nl
leef en geniet!
Ik zweer bij wavings, heb het al bijna 5 jaar.

Ik koop 1 of 2x per jaar (ligt eraan hoe goed ik ze verzorg) een nieuwe set haren van Bobbi Boss (prijs ligt rond de 150 euro) bij PAK in Arnhem.

Laat het er dan inzetten bij de kapper bij mij in de buurt, en hoef maar eens in de 8 weken weer terug om opnieuw te vlechten. Heb 2 wavings in voor lengte en volume.
Op treatwell kan je wel iemand vinden. Deze site is laatst verkocht voor 34 miljoen euro???!

De synthetische clip in extensions van bodybling.nl is lekker betaalbaar en kan je er zelf in zetten.

Als je dun haar heb neem dan niet teveel gewicht.

Je kan ook op marktplaats een adresje vinden waar ze het er thuis in zetten.
quote:verredevin schreef op 22 april 2010 @ 13:16:

Maar waar haal ik die dan in Amsterdam, en hoe weet ik of het de goede zijn?

En mijn haar moet ik elke 4-6 weken verven, anders heb ik grijze uitgroei. Kan dat dan wel?

Dank voor je reactie!!

Verven kan direct na het zetten. Hou er rekening mee dat je extensions ook uitgroeien.

Als je micro beads neemt kan je het haar makkelijk opnieuw plaatsen.

Winkels verkopen hun producten veel te duur maar de kwaliteit is beter te bepalen.

Een webshop waar ik het een keer Remy haar heb gekocht was goedkoop en kwalitatief wel goed. Ik deed ongeveer 6 maanden met mijn haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven