Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Hairextensions?

22-04-2010 09:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag zou ik ervaringen horen over hairextensions. Mijn haar is nu halflang met een pony, (zwart) en ik heb het al jaren ongeveer hetzelfde. Ik knip het altijd weer anders, dan weer pony, dan weer lok, dan weer langer en dan weer korter, maar uiteindelijk heb ik altijd ongeveeeer hetzelfde. Nu wil ik het weer lang, maar die tussenlengte is irritant en het lijkt me ook zo leuk om een keer opeens lang haar te hebben, dmv extensions. Ik heb al een keer een hele berg vlechtjes gehad, dat stond superleuk, maar daar ben ik nu te oud voor vind ik haha.

Ik ga altijd naar de Kinki kapper en de vorige keer dat ik daar was, heeft zo'n meisje daar mij gezegd, dat extensions misschien een leuk idee was, vandaar dat ik erop kwam. Volgens haar kon ik strengen haar kopen ergens in Amsterdam en ze dan bij de Kinki erin laten vlechten. En dat blijft dan 3 maanden zitten en zijn dan nog een keer her te gebruiken.

Klopt dit? Is het leuk en mooi? Kan ik mijn haar dan nog wel verven ook? (Ben grijs anders ) Of heeft iemand een ander idee, voor een kapper die het doet, (Haarlem/Amsterdam) ofzo?

Mijn haar groeit trouwens onwijs snel.
Ik heb zelf een tijdje extensions gehad. Gehaald in Amsterdam (kwaliteit van het haar verschilt heel sterk dus daar moet je op letten) en het erin laten naaien door een vriendin. De extensions waren zo'n 80 euro en heb ik uiteindelijk een half jaar plezier van gehad.

Ik zou zeggen: zoek een adresje waar ze het er thuis in zetten, dat is vaak een paar tientjes en scheelt dus veel geld.

Je kunt het beste je haar verven en daar de extensions bij zoeken.

Succes!

Edit: moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat het wel veel werk is. Je moet het goed onderhouden (stijlen en verzorgen). Ik was dan ook bijna opgelucht toen ik weer mijn eigen haar terug had
Maar waar haal ik die dan in Amsterdam, en hoe weet ik of het de goede zijn?

En mijn haar moet ik elke 4-6 weken verven, anders heb ik grijze uitgroei. Kan dat dan wel?

Dank voor je reactie!!
Bij Realhair, Kinkerstraat 249 hebben ze goed haar. De meiden daar zijn niet al te aardig, maar hebben er wel verstand van. Weet niet of je in de buurt bent maar anders kan je kijken naar de kleurtonen die ze hebben.

Verven is geen probleem, het haar van je weave groeit niet uit en je eigen haar kun je dus gewoon kleuren.

Als je meer vragen hebt hoor ik het wel
Ha dank je weer. Ik heb al op de site gekeken net. Ik woon in Haarlem, dus dichtbij, dus ik kan een keer gaan kijken. Ik ga wel eerst nog aan de kapper vragen hoeveel ik dan moet hebben en hoe lang enzo.
Ik heb clip in extentions bestelt in Engeland, zo kan je nog meer afwisselen en zitten ze niet aan je haar te prutsen.

Ben nu al verliefd op ze, al zijn ze nog iets te lang voor mij en mijn eigen haarkleur is nog iets te licht.

Als je er voorzichtig mee om gaat kan je jaren met die extentions doen en heb je er langer plezier van dan de 3 maanden dat de ingezette extentions erin blijven zitten!:)
@ DLS, naar die clip-in extensions ben ik ook wel benieuwd!! Wat was je daar voor kwijt, en lukt het om ze mooi (& stevig) in te zetten?

Heb je misschien een site van waar je ze besteld hebt?

Zelf heb ik eens een verlenging gehad door middel van micro-rings en dan van die 'stroken' haar. Die stroken worden dan vastgemaakt met ringetjes die worden dichtgeknepen aan je eigen haar. Ik had echt een hele mooie dikke bos haar waar ik zelf bijna helemaal verliefd op was.

Qua onderhoud vond ik het wel meevallen, ik waste het eens in de week en dat was wel veel werk. Verder maakte ik het 's ochtends nat met een plantenspuit en kneep ik de krullen erin, meestal zat het dan al goed.

Wat ik fijn vond: een mooie volle bos haar, met relatief weinig werk (ok, behalve op wasdagen dus). Wat ik wat minder fijn vond: de prijs (ik geloof iets van 235), het voelt niet zo lekker zacht en soepel als je eigen haar. Ook kun je niet echt lekker door je haar woelen.

Ik heb ze trouwens één keer uit laten halen, en weer ophoog laten plaatsen, ik geloof na een maand of 2,5. Daarna heb ik ze zelf uitgehaald.
Ik zelf heb ook extensions, maar van die losse plukken.. tot nu toe valt het allemaal nog goed mee. Ik ben woensdag naar de kapper geweest om ze een beetje te laten knippen en nu zijn ze weer mooi zacht en zien ze er ook weer heel verzorgd uit.

Ik ben er nog altijd erg tevreden over, maar ik kijk wel een beetje op tegen de tijd dat ik ze eruit moe laten halen. Heb namelijk al verhalen gelezen over mensen die zeiden dat hun haar erg beschadigd was door de extensions en nu heb ik echt schrik dat dat bij mij ook het geval gaat zijn. Ik laat ze sowieso maar 3 maanden zitten omdat het anders nog veel meer schade aan je haar kan aanrichten. Ik ga nu dus gewoon ng ff genieten van de extensions en als ik ze eruit laat halen hoop ik echt dat de schade nog meevalt. Voor de rest wens ik je nog veel succes met het zoeken naar de beste methode voor jou.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-01-2011 19:48
Reden: reclame verwijderd
% gewijzigd
Das reklame. Damanniehiero.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 05 mei 2010 @ 13:30:

Das reklame. Damanniehiero.Psies!
Hoi Allemaal..

Ik heb een vraagje aan de mensen die eigenlijk al jaren of veel ervaringen hebben met losse extensions..

Welke merk is eigenlijk het beste volgens jullie..

En daar bedoel ik mee..

Blijft het glanzen en word het niet dof..

zijn de bondjes goed en vallen de extensions er niet snel uit..

Kunnen jullie me de ervaringen laten weten ?

Alvast Bedankt!
Hallo,

Ik ben mij ook aan het oriënteren op de mogelijkheden voor hair extensions en las op een oud topic dat Very Cherry al jaren extensions heeft en heel tevreden is.

Very Cherry; zou je mij kunnen vertellen welk type, merk en waar je dit laat zetten e.d.?

Heb al geprobeerd vrienden te maken maar vraag me sterk af of dat aankomt (of dat je denkt wat is dat voor creep )

Hoop dat je dit leest!
Hele goeie ervaringen met Great lenghts. Heb ze 4,5 maand in gehad. Ligt er aan of je ze goed verzorgt... ze kunnen dan echt wat langer mee. Iedere dag droog fohnen en goed borstelen.

Mijn haar is iedere keer absoluut niet beschadigd. Heb ze nu niet meer omdat mijn eigen haar nu lang is. Vond het IDEAAALLL
eenmaal waxextensions gehad en nooit meer, kan duidelijk niet als je zelf heel dun haar hebt. Na 4 maanden was de achterkant van mijn haar, waar de extentions in zaten bijna gehalveerd. Ben nog steeds bezig om mijn haarvolume weer daar te krijgen wat het was voordat ik extentions had en dat is bijna 3 kwart jaar later.

Ga binnenkort naar een salon die aan clip in extentions doet omdat dat je haar volgens mij niet zo beschadigd.

Als je dikker haar hebt, kunnen waxententions prima.
quote:Yukii schreef op 07 mei 2010 @ 16:27:

Ik ben mij ook aan het oriënteren op de mogelijkheden voor hair extensions en las op een oud topic dat Very Cherry extensions heeft en heel tevreden is.

Very Cherry; zou je mij kunnen vertellen welk type, merk en waar je dit laat zetten e.d.?

Heb al geprobeerd vrienden te maken maar vraag me sterk af of dat aankomt (of dat je denkt wat is dat voor creep )

Hoop dat je dit leest!Ha! Ik heb er 'n tijdje een aantal gehad, ter overbrugging (omdat ik op vakantie boven een kaars had gehangen en er 'n stuk haar weggeschroeid was ergens aan de onderkant) maar da's alweer een tijd geleden. "T was een tijdelijke noodoplossing, want ik heb van mezelf een enorme bos krullen dus ik heb 't niet nodig Ik heb in die tijd twee soorten geprobeerd, Great Lengths (fantastisch) en Indian Gold (ook heel goed, en goedkoper). Greath Lengths laten bestellen en zetten door Reflexe Hair in Rotterdam, was dure grap. Een vriendin bestelt ze zelf via Internet en ze gaat naar een goed adresje in Tilburg waar ze ze laat zetten, als je wil kan ik de naam wel vragen en mailen. Vriendenuitnodiging niet gehad, geloof ik
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ga naar khadie braids shop en haal daar een lange band menselijk haar. Vervolgens loop ik er ook clipjes bij en de speciale draad en naald daarvoor en maak zelf mn clip in extensions. Bij de 1e keer betaalde ik met draad en alles 78 euro bij de 2e keer maar 50 euro voor het haar omdat ik alle spullen al had. die man heeft er echt verstand van de kleur is echt mooi en match SUPER goed bij mijn eigen kleur. Ik zou zelf ECHT niet voor gewone extensions gaan want deze kun je aan en uit doen wanneer je wilt, wassen is geen ramp en verliest geen haar.daarnaast doe je er jaren mee en hoef je echt geen 250 euro te betalen voor e,d plezier. Succes
quote:Very Cherry schreef op 09 mei 2010 @ 09:37:

[...]

Ha! Ik heb er 'n tijdje een aantal gehad, ter overbrugging (omdat ik op vakantie boven een kaars had gehangen en er 'n stuk haar weggeschroeid was ergens aan de onderkant) maar da's alweer een tijd geleden. "T was een tijdelijke noodoplossing, want ik heb van mezelf een enorme bos krullen dus ik heb 't niet nodig Ik heb in die tijd twee soorten geprobeerd, Great Lengths (fantastisch) en Indian Gold (ook heel goed, en goedkoper). Greath Lengths laten bestellen en zetten door Reflexe Hair in Rotterdam, was dure grap. Een vriendin bestelt ze zelf via Internet en ze gaat naar een goed adresje in Tilburg waar ze ze laat zetten, als je wil kan ik de naam wel vragen en mailen. Vriendenuitnodiging niet gehad, geloof ik

Yes hebbes

Hmm dacht gelezen te hebben dat je het al jaaaren had, niet dus :p

Was vooral benieuwd naar Great Lengths, blij te horen dat dat goed bevallen is. Tilburg is voor mij aan de andere kant van het land, maar heb ook wel wat adresjes in mijn omgeving gevonden. Denk dat ik voor Great Lengths ga! Bedankt voor je antwoord.
quote:Biba72 schreef op 09 mei 2010 @ 09:26:

eenmaal waxextensions gehad en nooit meer, kan duidelijk niet als je zelf heel dun haar hebt. Na 4 maanden was de achterkant van mijn haar, waar de extentions in zaten bijna gehalveerd. Ben nog steeds bezig om mijn haarvolume weer daar te krijgen wat het was voordat ik extentions had en dat is bijna 3 kwart jaar later.

Ga binnenkort naar een salon die aan clip in extentions doet omdat dat je haar volgens mij niet zo beschadigd.

Als je dikker haar hebt, kunnen waxententions prima.Ik heb dus ook heel erg dun haar en ga mijn waxextensions er zaterdag uit laten halen. Ben nu dus heel bang dat mijn haar heel erg beschadigd zal zijn. De kans ik dus blijkbaar groot als ik de reactie van Biba72 hier lees want ik heb ook echt super dun haar. Heb wel extensions van great lengths en over de kwaliteit ben ik zeer tevrede, het haar is ng altijd mooi maar ik ga ze er toch uit laten halen in de hoop dat mn eigen haar nog gezond zal zijn. Als dat et geval is wil ik er mss ng een paar late zette voor volume maar geen volledige verlenging meer, ook weer van great lengths want het is echt super haar.
In principe kunnen wax extensions je haar niet beschadigen hoor. Ik hoop voor je dat het morgen meevalt. Niet schrikken als er haar met de extension mee gaat.. Normaal verlies je ook haar, maar nu blijft het natuurljk in de wax hangen.

Zelf heb ik al een tijd wax extensions voor volume (40 stuks) van het merk EuroSocap. Ben daar wel tevreden over. Voor volume vind ik het mooi haar.
Ja ik hoop dat het gaat meevallen maar ik moet pas zaterdag gaan.. ik zal wel iets laten weten dan ik heb er ook al aan gedacht om mss ng extensions voor volume te laten zetten maar alleen als mijn haar nog gezond is.. vind het ook niet leuk om altijd zoveel extensions op mijn hoofd te hebben want ik heb er 130, dat vind ik toch wat te veel, maar zo'n stuk of 40 voor volume zoals jij hebt dat zie ik ook ng wel zitten, het blijft toch mooier dan mijn eigen dunne haartjes
En Saartjuh hoe is het afgelopen?

Ik draag al jarenlang waxentensions (voor volume ca. 50). Ik zal wel moeten want ik heb een zeer lullig, dun en fijn bossie. Doordat het zo slap en dun is, is kort haar geen optie. (Misschien als ik geld had om iedere 2 weken naar de kapper te gaan...).

Mijn haar is echt (nog) slechter geworden door de extensions. En ik gebruik een goed merk (IG), laat het zetten door een prof., verzorg het goed etc. Daar ligt het niet aan. Het komt door mijn haarstructuur.

Ik probeer het nu ff noodgedwongen zonder te doen om mijn eigen haar even rust te geven. Maar dat gaat niet lang meer duren. Iedere keer als ik in de spiegel kijk denk ik ''tjemig wat zielug''.

Ik overweeg nu clip in extensions te kopen. Hopelijk is er iemand met ervaring hierin, die dat hier wil delen.
Hoi Mocy, ik ben nog niet geweest.. ik ga zaterdag pas dus ik kan je nog niks vertellen

Maar als ik jou zo hoor, heb ik net hetzelfde haar als jij mijn haar is ook echt verschrikkelijk dun en er is echt geen model in te krijgen en ook geen volume.. het valt altijd terug lekker plat op mijn hoofd.. ik was dit zo beu dat ik daarom extensions heb laten zetten.

Over die clip ins, die van foxylocksextensions leken mij wel mooi. Ze komen uit engeland. Ik heb er filmpjes van gezien en ze zagen er wel dik uit en glanzend en het is echt haar. Het nadeel is wel dat je ze alleen via internet kan bestellen en op die foto's kan je de kleuren niet zo goed zien dus als je ze dan bestelt, komt de kleur misschien niet overeen met je eigen haarkleur.
Succes zaterdag Saartjuh. Niet alleen foxylocketc. heeft ze. Ook Indian Gold, Euro Cap etc.
Sorry had geen internet, :(

ik heb ze ook van foxylocks, als je niet zeker bent over je de kleur neem dan eerder een lichtere dan een donkere, want de extentions zelf zijn ook te verven!..

Verder laat ze de kleuren wel aardig zien op een filmpje van youtube, zodat je het verschil goed kan zien!

Het heeft me ongeveer in totaal 90 euro gekost, kan wel iets meer zijn en ze zijn goed te verven en te stijlen etc.

Het enige nadeel is, bij mij dat er 1 knipje kapot is ( heb gewoon de rest van het stukje haar afgeknipt hou genoeg over) en dat de puntjes dunner zijn dan de rest. Ik heb zelf gewoon een stuk van de onderkant afgeknipt!

Kan ze op het moment helaas niet in, want me eigen haarkleur is door de zon een stuk lichter geworden ;). Even wachten todat ik me eigen haar weer kan verven!

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven