weer een tegenslag..

16-11-2014 21:41 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms Lijkt het niet mee te vallen...

Hoorde ik net van broer dat mijn nichtje van bijna 2 vanochtend in het ziekenhuis is geraakt omdat ze met geen mogelijkheid wakker was te krijgen... Was ze wakker viel ze om de 5 minuten weg.. Met sirenes naar het ziekenhuis... En nog geen duidelijkheid wat het kan zijn..

Ik kan mij dat heel erg aantrekken en hoop dat het niks betekent.. Omdat ik gevoelig ben voor dat soort dingen... En heb nu al een raar onderbuikgevoel... Hoop dat het meevalt...

Kan mij nu zo druk maken ook omdat ik een hechte band met ze heb... Ben gelijk klaarwakker...

Soms lijkt het dat er alleen maar tegenslagen komen... Eerst mijn opa op jonge leeftijd overleden aan een tumor... Toen een oom van mij 2 jaar geleden op jonge leeftijd aan kanker... En nu hoop ik dat er niks is met mijn nichtje..
Poeh...wat spannend joh! Heftig ook!

Logisch dat je van slag bent... Ik heb ook twee nichtjes en zou ook zwaar gestresst zijn als er zo iets spannends zou spelen...

Heel veel sterkte!
Niet mokken, maar knokken!
Tussen de tijd dat je opa overleed, je oom doodging en nu je nichtje ziek is zijn er vast wel leuke dingen gebeurd. Kop op hoor! En beterschap voor je nichtje!
Tuurlijk trek je je dit aan! Ik hoop dat ze snel beter is. Sterkte!
2 mensen gingen dood en een kindje is nu ziek. Dat is heel erg rot allemaal, maar het hoort wel bij het leven.

Maar de tekst "alleen maar tegenslagen" is echt ontzettend overdreven, vind je zelf ook niet?
quote:NummerZoveel schreef op 16 november 2014 @ 21:57:

2 mensen gingen dood en een kindje is nu ziek. Dat is heel erg rot allemaal, maar het hoort wel bij het leven.

Maar de tekst "alleen maar tegenslagen" is echt ontzettend overdreven, vind je zelf ook niet?

+1.

De meeste mensen boven de 20 hebben toch wel iemand in hun directe omgeving verloren. Hoe ouder je wordt, hoe meer doden in je omgeving, zeker onder de oudere generaties.

Hopelijk is je nichtje snel thuis en gezond!
Sterkte met je nichtje. Hopelijk hoor je snel iets.
Dat is allemaal erg naar en ik hoop dat het snel beter gaat met die kleine. Tegelijk, het hoort wel er wel bij. Niemand van ons houdt al zijn geliefden voor eeuwig gezond en gelukkig bij zich.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Sterkte in ieder geval. Wel proberen te relativeren. Opa's gaan dood. Anderen helaas ook. Iedereen maakt idd dit soort dingen mee, probeer jezelf niet TE veel in een uitzonderingspositie te zetten...
Ik voel me zo moedellooos
Nee, niet WEER een tegenslag. Gewoon, een tegenslag. Dit staat los van andere gebeurtenissen.

Het is allemaal heel rot, maar soms kun je het zwaarder maken dan het is. Niet doen alsof je de grootste pechvogel op aarde bent.
Mag TO wel eventjes van zich afschrijven? Wat een reacties weer zeg...

TO, sterkte en hopelijk komt het goed!
Als ik dit soort dingen lees kan ik alleen maar hopen dat je zelf nooit echt iets vervelends overkomt. Het kan nooit een lekker gevoel zijn om zo met tegenslag om te gaan over zo'n tijdsverloop, probeer te relativeren want anders zal je het leven al snel te zwaar vinden.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat het met je nichtje allemaal mee mag vallen.

Maar geloof me, door te zeggen dat het wéér een tegenslag is praat je jezelf totaal de verkeerde hoek in! Echt, hier schiet je niks mee op. Probeer te relativeren..... Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik. Maar iedereen krijgt tegenslagen te verwerken. De één net iets meer dan de ander, maar toch. Je kan nu precies 2 dingen doen: 1) in de slachtofferrol kruipen en ach en wee schreeuwen dat het allemaal zo erg is dat dat jou overkomt. En 2) Relativeren en doorgaan. Dat laatste betekent niet dat je er niet over na mag denken of er verdrietig over mag zijn, want dat zou niet gezond zijn. Maar recht je schouders en probeer er te zijn voor je familie.
quote:eend1993 schreef op 16 november 2014 @ 23:01:

Mag TO wel eventjes van zich afschrijven? +1
Het is misschien wel geen tegenslag... Maar ben benieuwd wat er is, omdat ik misschien bang ben...

Maar het gaat nu slechter met haar... Ze ligt nu aan de beademing.. Maar goed, ik hou idd mijn hoofd omhoog en we zien het vanzelf wel hoe het loopt..
Sterkte TO, dit is erg naar, dat kan ik goed begrijpen. Als er zoiets met een van mijn neefjes of nichtjes zou gebeuren zou ik me heel erge zorgen maken en zeker niet kunnen slapen.

Hopelijk is er snel beter nieuws.
Dat is erg schrikken! Hoe gaat het met haar ouders en evt broers en zussen?

Dit overkomt jou niet, maar jouw familie. Het lijkt me vreselijk machteloos toe te moeten kijken. Ik hoop dat je iets voor de familie kan betekenen, helpen met boodschappen, huishouden, koken, zodat de ouders bij hun zieke kind kunnen zijn.

Ik vrees dat je waar de ouders bij zijn gaat klagen hoe vreselijk het voor jou allemaal is.

Ik hoop dat je kan kiezen voor de constructieve weg.

Beterschap voor het nichtje!
quote:eend1993 schreef op 16 november 2014 @ 23:01:

Mag TO wel eventjes van zich afschrijven? Wat een reacties weer zeg...

TO, sterkte en hopelijk komt het goed! Natuurlijk mag TO van zich afpraten. Maar zowel zij zelf als haar familie hebben er niets aan als TO nu in slachtoffergedrag gaat zitten.
quote:my_little schreef op 17 november 2014 @ 05:56:

Het is misschien wel geen tegenslag... Maar ben benieuwd wat er is, omdat ik misschien bang ben...

Maar het gaat nu slechter met haar... Ze ligt nu aan de beademing.. Maar goed, ik hou idd mijn hoofd omhoog en we zien het vanzelf wel hoe het loopt..Wat verdrietig. Ik wens haar veel beterschap en jou en haar familie veel sterkte.
quote:NummerZoveel schreef op 16 november 2014 @ 21:57:

Maar de tekst "alleen maar tegenslagen" is echt ontzettend overdreven, vind je zelf ook niet?+1
Erg rot van je nichtje! Ik hoop dat het snel weer de goede kant op gaat. Ik zaal een kaarsje voor haar branden.

Wellicht voelt het beter om nu ondersteuning aan de ouders te bieden het is immers voor hun een nog grotere tegenslag dan voor jou.
Tja, dood en ziekte horen bij het leven, helaas. Het overkomt ons allemaal.

We krijgen allemaal met dit soort dingen te maken en daar moeten we helaas doorheen.

Wat niet wegneemt dat het vreselijk is wat er nu met je nichtje gebeurt.

Hopelijk komen ze er snel achter wat ze mankeert en kunnen ze haar beter maken
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Hoe is het nu met jouw nichtje?
Wat een reacties. Zo denken we bijna allemaal toch wel eens als er weer wat gebeurt in ons leven.

Hoe gaat het met je nichtje? Hopelijk gaat het beter. Sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven