uitgerekend augustus 2015!!

17-11-2014 17:03 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en vindt het leuk om alvast te kletsen, hoe vroeg het ook nog is en natuurlijk is het nog afwachten of het allemaal wel echt is!
Even up. Iemand?
Misschien vandaag iemand die vroeg test en positieve test heeft?
Tweetje je weet t al vroeg! Spannend hoor! Hopelijk komen er snel dames bij!

Ik was uitgerekend op 4-8-14 maar testte pas 1-12 positief. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben ;)
Hoihoi ik schrijf lekker mee!

Vorige weer erachter gekomen dat ik zwanger ben! Weten alleen nog niet hoe ver ik ben. Zitten tussen de 5 en de 9 weken schatten we. 17 sept. Laatste menstruatie gehad, maand erop negatief gestrest maar werd niet ongesteld. 1.5 week geleden kreeg ik hele erge buikkrampen, net zoals ongesteld worden maar dan veel en veel erger! Dit bleef een paar dagen aanhouden, en werd zelfs zo erg dat ik de huisartsenpost heb gebeld. Daar onderzoek gehad en bleek niks aan de hand te zijn. Dokter had voor de zekerheid toch maar en test gedaan en hij was positief! Dit hadden we nooit verwacht, en al helemaal niet omdat ik 3 dagen daarvoor nog negatief gestrest had. Dokter denkt dat ik OF te weinig hcg aanmaak en daardoor laat positief test, OF ik heb een late eisprong gehad en ben nog vroeg zwanger. 28 november weten we het zeker dan hebben we de eerste echo!!

Tweetje ben je zelf ook zwanger of denk je zwanger te zijn?
Raafje wat een verhaal zeg! Lijkt me heel spannend voor je, zeker omdat je zo buikpijn had. Fijn dat de echo al snel is.

Ik heb inderdaad positief getest. (Heb mezelf eigenlijk vergist met de titel, volgens laatste menstruatiedatum is de uitgerekende datum nog net in juli. Maar dat weet je toch pas na de echo.)

Ik heb me vanmorgen aangemeld bij de verloskundige en krijg vandaag of morgen een datum voor de eerste echo, in elk geval nog voor de Kerstdagen beloofde ze.
Tweetje ja dat is wat hè met die verloskundige.. 2 weken vond ik eigenlijk al te lang! Haha maar ik ben dan ook ietwat ongeduldig met dit soort dingen hoop dat je al snel terecht kunt! Meestal is het inderdaad even wachten.

Hebben jullie al jullie ouders verteld dat je zwanger bent of ga je daar even mee wachten?
Wij hebben nog niets aan de ouders verteld en zouden het heel leuk vinden om dat met Kerst te doen. Bij mij heeft een echo nu nog geen zin, zal nog niks op te zien zijn, vind het wel zo leuk als er een kloppend hartje te zien zou zijn, ik vind dat nog heel eng allemaal en alle doemscenario's komen in mijn gedachten wel voorbij. Heb jij dat ook? Jij bent al wat verder, dat scheelt wel denk ik!
Nou die doemscenario's, ik weet er alles van! Denken dat het hartje niet klopt, als ik al even geen kramp meer heb gevoeld. Is er teveel kramp denk ik dat ik een miskraam krijg. Heb nota bene zelfs vanacht gedroomd dat ik naar de verloskundige ging voor de eerste echo en dat er gewoon niks zat! Pff maakt me ook wel bang hoor. Zat er maar een klein luikje om af en toe te kijken, of waren er maar van die mini-echo dingetjes die je zelf kunt aanschaffen om te kijken. Ik heb het idee dat dat die hormonen allemaal doen.

Wij hebben het vorige week aan onze ouders verteld, en aan mijn schoonzus en zwager. Mijn beste vriendin wist het al op het moment dat we erachter kwamen. Is natuurlijk leuk om te wachten met kerst, was eerst ook onze bedoeling. Maar wij hebben komend weekend een kookcursus met mijn ouders en dan kan het zijn dat we vlees rosé opgediend krijgen, wat ik dus niet mag eten. Moeders weet hoe smoor ik ben op biefstuk dus dan valt het nogal op als ik iets anders moet nemen. Daarom ook maar meteen de ouders van mijn vriend verteld, vonden we niet zo eerlijk dat die het anders veeeel later wisten, inclusief zijn zus en zwager. We hadden zoiets van tja.. Mocht het misgaan hadden we ze dat op den duur ook verteld. En misschien ook wel fijn om die steun van je familie dan te krijgen. De kinderen van mijn schoonzus (3 en 6) hebben we het nog even niet aan verteld. Daarmee wachten we ook tot kerst.

Al ondertussen een datum gekregen van de verloskundige?
Hoe reageerden ze op je nieuws? Heel leuk dat ze nu kunnen meegenieten en meeleven, is vast ook wel fijn om het te kunnen delen! Ik heb mijn vriendinnen het nieuws verteld, die zijn door het dolle heen. Echt fantastisch! En we hebben een datum hoor, helaas de echo niet meer voor de Kerst, maar op dinsdag 6 januari. Nog erg lang wachten vind ik het.
Zo! Dat is inderdaad wel heel lang!! Raar dat ze zo lang daarmee wachten, dan ben je al bijna 12 weken joh! Vind ik eigenlijk niet kunnen als ik eerlijk mag zijn. Is het soms druk bij de verloskundige of doen ze dat bewust pas zo laat?
gefeliciteerd dames met jullie zwangerschap

ik zie jammer alleen geen topic staan van: Uitgerekend Juli 2015..

ik ben bijna 5 weken zwanger van de 3e heb in mei dit jaar miskraam gehad

ik heb al 2 kids van 6 en 3 ik vin het zo spannend want ik was in het begin misselijk maar dat maakt me onzeker want de misselijkheid is over iemand tips om mij gerust te stellen?

geniet er van
Hoi meiden! Hier ook zwanger.. Zoals het nu lijkt morgen 7 weken en rond 10 juli uitgerekend.. Morgen onze eerste echo dus dan weten we vast meer :D
4-11 positief getest <3
Hee dames ik ben 22 juli uitgerekend maar wilde even zeggen dat het doemdenken echt door de hormonen komen. Dit zijn de moeder gevoelens die waarschijnlijk al opkomen ik heb het namelijk ook en ik droomde de raarste dingen zoals inderdaad dat er niks te zien was op de echo maar de kans dat dit gebeurd is zo klein! Dus geniet van je zwangerschap ben ik ook aan het doen al moet ik zeggen dat die twee weken die ik nog moet wachten wel twee jaar lijken.
Leuk leuk al meerdere die mee schrijven!

@tweetje ze waren allemaal heel blij! Schoonouders zijn al opa en oma van 2 kleindochters, voor mijn ouders nu de eerste keer. Vinden het heel spannend! Schoonzus was door het dolle heen hihi!

@jenny kan zijn dat dit even weggaat en straks weer terug komt. Had eerst elke dag om het uur zeker een keer last van krampen maar dat is nu ook voorbij. Het wat dat betreft helemaal geen symptomen behalve dat ik weet dat ik mezelf toch wat anders voel ivm diep hormonen en mijn borsten zijn wat gevoeliger. Maar verder ook nergens last van. Maak je geen zorgen. Dit komt (helaas) altijd terug als je wat verder bent rond de 8/9 weken.

@ le succes met je echo! Kan ook niet wachten tot wij de eerste echo hebben

@ambiebambie haha wel een geruststelling dat ik in ieder geval niet gek aan het worden ben! Heel raar allemaal die hormonen
Ik moest even zoeken waar ons bericht stond hoor!

Hoe voelen jullie je? Ik heb nog nergens last van (gelukkig, bij de eerste tot de bevalling misselijk geweest). Ik begin wel beetje jaloers te worden op alle vroege echo's.

Wil eigenlijk wel een geruststelling dat het goed zit want ik blijf het onwerkelijk en spannend vinden.
Schrijf inmiddels mee in een ander topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven