Philips wake up kreng
woensdag 19 november 2014 om 17:37
Na jaren twijfelen heb ik een Philips Wake Up Light gekocht. Type HF3520/01. Volgens recensies op internet een heel prettig ding, eenvoudig te bedienen. Nou weet ik niet wat mensen betaald krijgen om zulke recensies te krijgen, maar ik geloof er geen bal meer van dat ze eerlijk zijn.
Wat een kreng!
Helemaal niet eenvoudig te bedienen!
Ik snap er geen bal van, met al die knopjes!
En de gebruiksaanwijzing is helemaal een ramp, met al die talen door elkaar, totaal onoverzichtelijk.
Zo. Die frustratie moest ik echt even kwijt.
Heeft een van jullie misschien dezelfde? Ik ben benieuwd of ik de enige ben die er geen wijs uit kan worden.
Wat een kreng!
Helemaal niet eenvoudig te bedienen!
Ik snap er geen bal van, met al die knopjes!
En de gebruiksaanwijzing is helemaal een ramp, met al die talen door elkaar, totaal onoverzichtelijk.
Zo. Die frustratie moest ik echt even kwijt.
Heeft een van jullie misschien dezelfde? Ik ben benieuwd of ik de enige ben die er geen wijs uit kan worden.
woensdag 19 november 2014 om 20:17
Ik ken geen apparaat van Philips dat eenvoudig werkt. Ik koop dus geen Philips meer. Laatste aankoop was een huistelefoon met vier toestellen die niet naar elkaar konden doorverbinden. Terwijl dat nou net een van de voordelen van zo'n huistelefoon is..... die is dus weer teruggebracht.
leef, geniet en eet!
woensdag 19 november 2014 om 21:22
Ik heb de eerste al een paar jaar. Gebruik die knopjes alleen om m'n wekker op tijd in te stellen. Dus als het naar je zin is is dat toch het enige dat je elke dag nog hoeft te doen?
Ik vond het echt veel beter wakker worden in de winter. Daarvoor snoozede ik me rot zonder dat ik er erg in had en ik word chagrijnig wakker van herrie. Ik heb ook zo'n daglichtlamp van Philips voor thuis werken en dat vind ik ook prachtig. Hoop dat als je eraan gewend bent je het ook zo fijn vindt!
Ik vond het echt veel beter wakker worden in de winter. Daarvoor snoozede ik me rot zonder dat ik er erg in had en ik word chagrijnig wakker van herrie. Ik heb ook zo'n daglichtlamp van Philips voor thuis werken en dat vind ik ook prachtig. Hoop dat als je eraan gewend bent je het ook zo fijn vindt!