Mzsteriax VIII 3e topic

15-04-2007 18:42 373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast een topic geopend waar we verder kunnen. Succes!
quote:

mijn hersens zijn ondertussen flink geklutst door deze mysteriax...

Ik ben met veel hulp bij 42 aangekomen, maar ik weet toch niet wat ik van dat letterkeer moet denken.. ik heb geen flauw idee.. wat ik dacht is het niet...

heel misschien nog een tipje? google eens op letterkeer, dan weet je iig wat je moet doen om het eerste woord te vinden dan mag jij me helpen met de 2e want ondanks de hints en de bevestiging dat het heel simpel is zie ik het niet :(
Nee, ik ben bij 44. Die van jou heb ik al.
Je moet een woord in de tekst "vertalen" in de taal die je gevonden hebt. Maar het is een woord wat wij ook goed kennen hier.
quote:Ik zou je graag helpen, maar ik kom niet uit 44. Ik heb de zin, maar weet niet wat de oplossing moet zijn. Kan je mij misschien een aanwijzing geven in wat voor richting ik moet zoeken ?mail maar even wat je hebt wit: [fgcolor=#ffffff]jah.debekker@chello.nl[/fgcolor]
O sorry, ik dacht dat je op mij reageerde Nienke.
Mail is onderweg.
quote:

quote: tinki reageerde

Ik ben met veel hulp bij 42 aangekomen, maar ik weet toch niet wat ik van dat letterkeer moet denken.. ik heb geen flauw idee.. wat ik dacht is het niet...

heel misschien nog een tipje?

google eens op letterkeer, dan weet je iig wat je moet doen om het eerste woord te vinden dan mag jij me helpen met de 2e want ondanks de hints en de bevestiging dat het heel simpel is zie ik het niet :(

De drie woorden heb ik wel al gevonden, maar wat er dan moet gebeuren....
Je moet met de laatste 2 letters van alledrie de woorden een woord proberen te maken.
quote:

quote: nienkepienke reageerde

quote: tinki reageerde

heel misschien nog een tipje?

google eens op letterkeer, dan weet je iig wat je moet doen om het eerste woord te vinden dan mag jij me helpen met de 2e want ondanks de hints en de bevestiging dat het heel simpel is zie ik het niet :(

oke, heb gegoogeld.. en nu ben ik bang dat mijn 2e woord niet goed is..  ik ga nog een kijken...
typ ik net dat ik het gevonden heb, bericht weg....

nu nog "even"  het tweede woord zien te vinden.. moet lukken met wat jullie net hier gezegd hebben... zo niet, dan roep ik weer

tine
@42

Als je het eerste woord hebt gevonden, dan is het tweede woord een

woord dat afkomstig is uit het eerste woord en wij gebruiken het ook in

onze taal.

Als we wat (uit)gevonden hebben.
thanks Groby,  ik ben eruit..
O MY GOD :$ hoe dom kan je zijn...gewoon de hele tijd met dat eerste woord in de weer tot ik tot bezinning kwam :) senkjoe senkjoe senkjoe
Heb je mijn mail niet gekregen Renee, of is er iets met mijn mail?
quote:Heb je mijn mail niet gekregen Renee, of is er iets met mijn mail?

Ik denk dat er iets is met jouw mail want ik heb  je een paar keer gemaild en ik denk dat jij die niet hebt ontvangen.

Ik ga nu slapen want ik moet morgen weer vroeg op puzzel ze nog allemaal

Ik dacht het al, want ik krijg helemaal niks.  Ik ga ook maar naar bed, misschien dat ik ze morgen binnenheb. Vervelend.
quote:Heb je mijn mail niet gekregen Renee, of is er iets met mijn mail?ik heb je meteen teruggemaild
Nou ja!  Ik hoop maar dat ik morgen dan alles binnenheb!
ik zet het spul ook uit. Dank je Groby, voor je mail... weer een illusie armer hahahahaha! morgen fris weer verder
Goes, al weer even aan het staren en proberen met 43, weet wat het voorstelt en ga er vanuit dat bepaalde combi's bepaalde waardes geven die ik om kan zetten alleen... waarom zijn er meer witte dan grijze stippen en hoe te combineren?
mss wit-wit en grijs-grijs in bepaalde combinaties en dan mn tante er bij...?
quote:Goes, al weer even aan het staren en proberen met 43, weet wat het voorstelt en ga er vanuit dat bepaalde combi's bepaalde waardes geven die ik om kan zetten alleen... waarom zijn er meer witte dan grijze stippen en hoe te combineren?

Ik ben net zover als jij.. weten wat het is.. maar hoe er mee te puzzelen...

ik ga maar weer eens proberen..( ooit zal het lukken, toch?)
quote:mss wit-wit en grijs-grijs in bepaalde combinaties en dan mn tante er bij...?Dat is een hele goede gedachte.
In de broncode staat ook iets belangrijks..  .:)
Voor deze heb je je tante niet nodig hoor. Je krijgt automatisch de juiste volgorde als je het goed doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven