***APRIL 2007***
woensdag 12 september 2007 om 21:11
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
donderdag 24 juli 2008 om 13:00
donderdag 24 juli 2008 om 14:44
wij zijn ook weer terug (al een tijdje). Ik had me weer eens zorgen gemaakt om niks. Zijn keeltje is rood en er zit slijm vast, maar het is allemaal ok. Beetje hoestdrank en proberen de luchtvochtigheid in zijn kamer te verhogen.
Probleem is dat hij een kriebelkeel heeft, dan gaat hoesten, daardoor meer pijn heeft en gaat hoesten etc. Maar dus medisch goedgekeurd.
We moeten testen op salmonella tot het over is. Elke paar maanden testen.
Haha die Ruben, chauffeur in spe!
Probleem is dat hij een kriebelkeel heeft, dan gaat hoesten, daardoor meer pijn heeft en gaat hoesten etc. Maar dus medisch goedgekeurd.
We moeten testen op salmonella tot het over is. Elke paar maanden testen.
Haha die Ruben, chauffeur in spe!
donderdag 24 juli 2008 om 15:12
Spitsmuis, fijn dat de echo helemaal goed was! En inderdaad een jongen, leuk! Jongetjes zijn geweldig, daar kun je er niet genoeg van hebben toch? Heeeeeel benieuwd naar de naam, mijn lievelingsnaam stond namelijk tussen je jongensnamenlijstje op MSN.
Ik heb een uurtje rust! Ouders zijn met Lars en Morris naar de speeltuin, dus ik ga nu ook even een uurtje niks doen.
Later!
Ik heb een uurtje rust! Ouders zijn met Lars en Morris naar de speeltuin, dus ik ga nu ook even een uurtje niks doen.
Later!
donderdag 24 juli 2008 om 16:00
donderdag 24 juli 2008 om 16:53
Finn heeft zijn hoestaanvallen meestal midden in de nacht. Zo rond 2 uur ofzo. Idd heel zielig.
Hij ligt nu alweer 3 uur! te slapen. En vanmorgen ook al! Kleine grote slaapkop. Hij zal het wel nodig hebben. Bovendien is het wel leuk voor mijn zus en zwager vanavond, dan is hij dan tenminsten wakker. Alleen dus geen lange wandeling tot nu toe. Loop zodirect nog even naar de supermarkt. We gaan lekker BBQ-en vanavond.
Muis, zullen we dinsdag ook BBQ-en als het weer het toelaat? We kunnen 's middags wel naar het zwembad gaan.
Hij ligt nu alweer 3 uur! te slapen. En vanmorgen ook al! Kleine grote slaapkop. Hij zal het wel nodig hebben. Bovendien is het wel leuk voor mijn zus en zwager vanavond, dan is hij dan tenminsten wakker. Alleen dus geen lange wandeling tot nu toe. Loop zodirect nog even naar de supermarkt. We gaan lekker BBQ-en vanavond.
Muis, zullen we dinsdag ook BBQ-en als het weer het toelaat? We kunnen 's middags wel naar het zwembad gaan.
donderdag 24 juli 2008 om 17:08
En gaar!
Swis, een barbecue is leuk! Ook zijn we te porren voor het zwembad! (al krijg je me met mijn nijlpaardenlijfje met geen tien paarden het water of een badpak in) Ik heb vandaag een heel arsenaal aan zwemdingetjes gekocht, dus de knulletjes kunnen spetteren!
Fijn dat je je zorgen hebt gemaakt om niets! Beter zo dan andersom!
Ick, wij zagen heel duidelijk het balzakje en een piemeltje tussen de beentjes zitten, dus het lijkt me stug dat het een meisje wordt! Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou weten wat ik met een meisje moet...(ik zou ook zeggen dat ik niet zou weten wat ik met een jongen moet als ik drie meisjes zou hebben, maar goed)
Ruben is leuk! Ik moest zo om zijn autocapriolen lachen!
Ik ben met A. en de jongens naar de speeltuin geweest en ik heb vrienden gemaakt. Er was een vrouw van onze leeftijd met ook een tweeling! Ook dit waren twee jochies, maar dan vijf maanden ouder dan mijn bloedjes. We hebben afgesproken dat we na de vakantie bellen voor een playdate! Net als ik werkt ze niet en heeft ze alle tijd voor een afspraakje.
Steijn en Huug hebben hun allereerste hele waterijsje op! Ze kregen beiden de helft van zo'n dubbelding van de uitbaatster van de speeltuin omdat het zulk lekker weer was. Wij hebben ze maar verteld dat ze het kregen, omdat we nu zeker weten dat er in december een broertje voor ze bijkomt! Altijd goed, jokken tegen je kindjes.
En nu ga ik inpakken.
Swis, een barbecue is leuk! Ook zijn we te porren voor het zwembad! (al krijg je me met mijn nijlpaardenlijfje met geen tien paarden het water of een badpak in) Ik heb vandaag een heel arsenaal aan zwemdingetjes gekocht, dus de knulletjes kunnen spetteren!
Fijn dat je je zorgen hebt gemaakt om niets! Beter zo dan andersom!
Ick, wij zagen heel duidelijk het balzakje en een piemeltje tussen de beentjes zitten, dus het lijkt me stug dat het een meisje wordt! Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou weten wat ik met een meisje moet...(ik zou ook zeggen dat ik niet zou weten wat ik met een jongen moet als ik drie meisjes zou hebben, maar goed)
Ruben is leuk! Ik moest zo om zijn autocapriolen lachen!
Ik ben met A. en de jongens naar de speeltuin geweest en ik heb vrienden gemaakt. Er was een vrouw van onze leeftijd met ook een tweeling! Ook dit waren twee jochies, maar dan vijf maanden ouder dan mijn bloedjes. We hebben afgesproken dat we na de vakantie bellen voor een playdate! Net als ik werkt ze niet en heeft ze alle tijd voor een afspraakje.
Steijn en Huug hebben hun allereerste hele waterijsje op! Ze kregen beiden de helft van zo'n dubbelding van de uitbaatster van de speeltuin omdat het zulk lekker weer was. Wij hebben ze maar verteld dat ze het kregen, omdat we nu zeker weten dat er in december een broertje voor ze bijkomt! Altijd goed, jokken tegen je kindjes.
En nu ga ik inpakken.
donderdag 24 juli 2008 om 20:19
Spitsmuis, gefeliciteerd met je mooie echo en wat leuk dat het weer een jongetje wordt! Ik vind jou om 1 of andere reden ook echt een jongetjesmoeder, gek is dat hè. Ik zei ook al dat ik niet zou weten wat ik met een jongen zou moeten, jij hebt hetzelfde met een meisje hihihi. Ik denk dat dat zo is omdat al 2 knulletjes hebt, dan ben je daaraan gewend natuurlijk. Ik ga zo ff op msn kijken voor de naam, ben heel benieuwd. Als ik morgen geen tijd meer heb om te forummen wens ik je nu alvast een fijne vakantie!
Swissie, wat naar dat Finn van die hoestbuien heeft, gelukkig is het niet ernstig, maar vervelend is het wel, vooral midden in de nacht. Ik hoop dat je vakantiehuis nog niet verkocht is als jullie koopcontract definitief is.
Icke, wat grappig, Ruben die zelf uit zijn stoeltje kruipt en achter het stuur gaat zitten, een echte jongen hè.
Zahra heeft gelukkig vannacht doorgeslapen, maar ik heb toch nog wakker gelegen, want manlief lag te snurken grrrrrrr.
Ik hoop dat het vannacht weer goed gaat, ze had weer verhoging dus ik heb een paracetamol gegeven en haar om half 8 op bed gelegd, ze huilde maar een minuutje ofzo en viel gelukkig snel in slaap, dus ik heb goede hoop.
Ik ga ff bankhangen en tv kijken en op tijd naar bed.
Swissie, wat naar dat Finn van die hoestbuien heeft, gelukkig is het niet ernstig, maar vervelend is het wel, vooral midden in de nacht. Ik hoop dat je vakantiehuis nog niet verkocht is als jullie koopcontract definitief is.
Icke, wat grappig, Ruben die zelf uit zijn stoeltje kruipt en achter het stuur gaat zitten, een echte jongen hè.
Zahra heeft gelukkig vannacht doorgeslapen, maar ik heb toch nog wakker gelegen, want manlief lag te snurken grrrrrrr.
Ik hoop dat het vannacht weer goed gaat, ze had weer verhoging dus ik heb een paracetamol gegeven en haar om half 8 op bed gelegd, ze huilde maar een minuutje ofzo en viel gelukkig snel in slaap, dus ik heb goede hoop.
Ik ga ff bankhangen en tv kijken en op tijd naar bed.
vrijdag 25 juli 2008 om 08:21
vrijdag 25 juli 2008 om 08:54
Goedemorgen! Ik doe geen voorspellingen meer, vannacht werd ze weer om half 1 wakker en sliep pas weer om half 2. Vanmorgen om een uur of 5 uur werd ze huilend wakker maar heb ik haar laten liggen, ik kon mijn ogen gewoon niet open krijgen van de slaap, gelukkig viel ze gelijk weer in slaap.
BM, ik zal ook blij zijn als ik er 'snachts niet meer uit hoef om te plassen, maar ik denk dat we er dan voor de kleine weer uit moeten, dus voorlopig wordt het nachtbraken.
Voor de vakantiegangers: Fijne vakantie allemaal!
BM, ik zal ook blij zijn als ik er 'snachts niet meer uit hoef om te plassen, maar ik denk dat we er dan voor de kleine weer uit moeten, dus voorlopig wordt het nachtbraken.
Voor de vakantiegangers: Fijne vakantie allemaal!
vrijdag 25 juli 2008 om 09:59
vrijdag 25 juli 2008 om 10:09
Lara, helaas kan dat niet altijd, man heeft vaak nachtdienst. Deze week heeft hij middagdienst en is dan om 00.00 uur thuis en toen Zahra wakker werd stond hij net onder de douche. Hij staat 'smorgens wel tegelijk met mij op zodat hij Zahra uit bed kan halen en ontbijt maakt etc, dan kan ik een half uurtje langer blijven liggen.
Dat etentje klinkt wel gezellig, balen dat Puk dan weer zo vroeg wakker wordt als je kwart over 8 gewend bent.
Dat etentje klinkt wel gezellig, balen dat Puk dan weer zo vroeg wakker wordt als je kwart over 8 gewend bent.
vrijdag 25 juli 2008 om 14:16
hihi wat is een glijtijdsysteem Witchke. Klinkt grappig! Succes in ieder geval.
Hoe gaat het met Xander, kan je wel een beetje extra van hem genieten, of is hij veel bij Oma? Hoe gaat het met het werk van je vriend? Denk je dat hij misschien toch mag blijven?
Layla, wat vervelend zulke nachten. Kan je overdag een beetje bijslapen?
Lara wanneer gaan jullie weg? Is het nog gelukt met je creativiteit?
Micha, was het goed gisteren, even tijd voor jezelf?
Ha Finn ligt alweer 3 uur te slapen. We zijn vanmorgen al naar de speeltuin geweest, daar heeft hij zich lekker kunnen uitleven (en een tand door de lip vallen). Met schoenen aan van de glijbaan is geen goed idee. Als het schoentje de glijbaan raakt, draait hij zich om en valt hij.
Ik zit te dubben of we straks gaan zwemmen of gaan wandelen. Laat ik eerst maar eens afwachten wanneer meneer weer wakker wordt.
Hoe gaat het met Xander, kan je wel een beetje extra van hem genieten, of is hij veel bij Oma? Hoe gaat het met het werk van je vriend? Denk je dat hij misschien toch mag blijven?
Layla, wat vervelend zulke nachten. Kan je overdag een beetje bijslapen?
Lara wanneer gaan jullie weg? Is het nog gelukt met je creativiteit?
Micha, was het goed gisteren, even tijd voor jezelf?
Ha Finn ligt alweer 3 uur te slapen. We zijn vanmorgen al naar de speeltuin geweest, daar heeft hij zich lekker kunnen uitleven (en een tand door de lip vallen). Met schoenen aan van de glijbaan is geen goed idee. Als het schoentje de glijbaan raakt, draait hij zich om en valt hij.
Ik zit te dubben of we straks gaan zwemmen of gaan wandelen. Laat ik eerst maar eens afwachten wanneer meneer weer wakker wordt.
vrijdag 25 juli 2008 om 16:34
vrijdag 25 juli 2008 om 16:38
Dusssss...... dat we een klauterkabouter in huis hebben wist ik al, maar nu kan hij dus uit zijn eigen bedje klimmen.
Toen ik hem vanmiddag uit zijn bedje kwam halen had hij zelf zijn slaapzak al opengeritst (we wisten dat ie dat een beetje kon, maar niet dat ie het ECHT kon). Ik ben even naast hem gaan zitten om te kijken wat hij vervolgens zou doen, zonder zijn slaapzak aan. Uit zijn bedje klimmen dus....... Met veel moeite zijn korte pootje op de rand van het bedje manouvreren en dan optrekken met zijn armpjes. Zijn we mooi klaar mee. Hij weet namelijk ook al dat ie ergens op kan klimmen door zijn gewicht in de strijd te gooien (hoofdje en romp, zo klimt hij op stoelen, tafels en de bank)
Zijn slaapzak dichtmaken met een veiligheidsspeld zal dus geen oplossing zijn, vrees ik. Als hij eenmaal 'de vrijheid heeft geroken"voorzie ik klimpartijen met blauwe plekken en bulten als souvenir. Nu al in een peuterbedje vind ik ook nog wat vroeg.
Prikkeldraad gaat me te ver:)
Iemand hetzelfde al meegemaakt hier en tips voor ons?
Swiss, Mich, Fachat, Framboos? (ik verwacht het ook bij jullie amnentjes namelijk, omdat ze ook al lopen enzo)
Toen ik hem vanmiddag uit zijn bedje kwam halen had hij zelf zijn slaapzak al opengeritst (we wisten dat ie dat een beetje kon, maar niet dat ie het ECHT kon). Ik ben even naast hem gaan zitten om te kijken wat hij vervolgens zou doen, zonder zijn slaapzak aan. Uit zijn bedje klimmen dus....... Met veel moeite zijn korte pootje op de rand van het bedje manouvreren en dan optrekken met zijn armpjes. Zijn we mooi klaar mee. Hij weet namelijk ook al dat ie ergens op kan klimmen door zijn gewicht in de strijd te gooien (hoofdje en romp, zo klimt hij op stoelen, tafels en de bank)
Zijn slaapzak dichtmaken met een veiligheidsspeld zal dus geen oplossing zijn, vrees ik. Als hij eenmaal 'de vrijheid heeft geroken"voorzie ik klimpartijen met blauwe plekken en bulten als souvenir. Nu al in een peuterbedje vind ik ook nog wat vroeg.
Prikkeldraad gaat me te ver:)
Iemand hetzelfde al meegemaakt hier en tips voor ons?
Swiss, Mich, Fachat, Framboos? (ik verwacht het ook bij jullie amnentjes namelijk, omdat ze ook al lopen enzo)
vrijdag 25 juli 2008 om 16:59
vrijdag 25 juli 2008 om 17:11
WOW Icke, wat een klauteraar. Gelukkig krijgt Finn zijn slaapzak nog niet uit. Hij kan wel op veel dingen klimmen (triptrapp enzo), maar gelukkig niet uit zijn bedje. Heb ook het idee dat hij dat nooit red, zijn koppie komt wel boven de rand uit, maar daar krijgt hij (hoop ik) zijn pootje niet op.
Kan je het bedje niet nog lager maken? Of idd iets met de slaapzak doen?
Sorry geen hulp van mijn kant.
Witchke, dat klinkt wel handig, lekker zo flexibel werken.
Is het bij jullie ook zo warm? Hier geeft de termometer 31.4 graden voor buiten aan. Ga maar weer ff buiten puffen.
Kan je het bedje niet nog lager maken? Of idd iets met de slaapzak doen?
Sorry geen hulp van mijn kant.
Witchke, dat klinkt wel handig, lekker zo flexibel werken.
Is het bij jullie ook zo warm? Hier geeft de termometer 31.4 graden voor buiten aan. Ga maar weer ff buiten puffen.
vrijdag 25 juli 2008 om 17:23
Slaapzak omgekeerd "killt" hem, Laar, daar zijn die dingen niet op gebouwd, haha.
Campingbedje is optie. Deze vakantie maar eens proberen. Staat vast geweldig in de babykamer:)
Swiss, ik heb de laastste weken geen puf gehad voor potjestraining, dus hij is zo onzindelijk als het maar kan.
Heb geen haast, wilde het alleen eens proberen. Heb het uiteindelijk nooit geprobeerd:) We hebben een po voor de sier op het toilet staan. Doet het goed als "lege rollen depot":)
Laar, je hebt VAKANTIE!!!!!
Campingbedje is optie. Deze vakantie maar eens proberen. Staat vast geweldig in de babykamer:)
Swiss, ik heb de laastste weken geen puf gehad voor potjestraining, dus hij is zo onzindelijk als het maar kan.
Heb geen haast, wilde het alleen eens proberen. Heb het uiteindelijk nooit geprobeerd:) We hebben een po voor de sier op het toilet staan. Doet het goed als "lege rollen depot":)
Laar, je hebt VAKANTIE!!!!!