***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Hey Muis, wat grappig dat je nu weer online bent! Fijn dat de reis goed is gegaan met de 2 mannetjes, kan me voorstellen dat ze nu bekaf zijn. Hopelijk is Hugo snel over zijn angst voor de hond heen.

Dropneus, ik heb deze en de zwangerschap van Zahra ook niet meegedaan met MvM. Bij de 1e zwangerschap wel maar toen kreeg ik een miskraam, dus heb ik maar een week of 2 meegedaan en volgens mij heb ik het wel eens verteld dat ik na een paar maanden nog een pakje kreeg van MvM, een lijstje waar je je echo in kan doen. Ik vond het wel zo stom dat ze geen rekening hadden gehouden met die miskraam dat ik het daarna niet meer gedaan heb.

BM, ik heb vanmiddag ook lekker even geslapen hoor, Zahra heeft lekker van 2 tot 4 getukt en ik heb dus ook lekker even een uurtje geslapen, daarna kwamen er 2 vriendinnen die ook bleven bbq-en dus moest nog wat dingen voorbereiden.
Iedereen aan het uitslapen?

Ik heb dus juist die eerste zwangerschap met miskraam niet meegedaan met MVM. Dus dat scheelt waarschijnlijk. Ik denk dat ik me juist door die miskraam bewsut werd van het fiet dat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is om kinderen te krijgen. Ik zal nu ook blij zijn als ik de eerste echo heb gehad enhet er goed uitziet. maar ik zal nog veeeeeeel geduld moeten hebben.
Hier nu voor de 2e x mvm. Vind t lastig, maar toch, je helpt idd mensen voor wie het allemaal niet vanzelfsprekend is.

Vind t ook wel heel slordig van mvm layla, dat ze je een echo lijstje sturen. Dan zou ik er denk ik ook de balen van hebben.

Hier nu trouwens toch de balen, onze auto is stuk terwijl we morgen met vakantie zouden gaan. Dat wordt dus morgen eerst naar de garage en is het ook maar afwachten wanneer alles gemaakt is. Balen, balen, balen!!

Was hard aan het inpakken, maar laat de boel de boel en ga vanmiddag lekker met de kleine naar t Zand als t weer mooi blijft.

Stuur je wat geduld drop, duurt lang he? Fijn dat je katetr weer lekker levendig is. En graag gedaan!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
hallo, ben ik weer!

wij hebben het heerlijk gehad in brabant! En luna is gaan staan in haar bedje! Ik wilde haar uit bed halen n haar middag slaapje en toen stond ze! Ze doet het nu in haar bed en in de box mar het is een begin!

Wat betreft de slaapzak; was het niet een tip op dat andere topic om de rits met een veiligheidsspeld vast te zetten?

drop; gefeliciteerd! Super! en fijn dat het met je kat beter gaat.

Muis veel plezier in zwitserland.

Ik ga even slapen, het is laat geworden vanacht, tot later!
Leen, wat goed van Luna! Ik las laatst ergens dat je er van uit kan gaan dat kinderen zelf gaan lopen, als ze uit zichzelf leren staan.
muis ik hoop het! en ook dat het niet al te lang meer zal duren.....

hoe is het daar?
Onze kat heeft weer een nieuw probleem geloof ik

Onze vorige kater heeft een tijd last gehad van een knieschijf die steeds verkeerd schoot en ik herken het mank lopen van toen nu bij onze huidige kater. Hij loopt steeds eventjes heel slecht en dan gaat ineens weer goed. We houden hem dus maar binnen en zorgen dat ie niet teveel kan springen (nu is het zowieso niet zo'n klauterkat, dus erg moeilijk kan het met deze niet zijn.) We moeten over een dikke week onze katten allebei in laten enten, dan laat ik de dierenarts meteen maar even kijken.

Leen: Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en wat goed dat Luna nu staat. Nu gaat het allemaal heel rap. Voor je het weet loopt ze rond de tafel!!

Fleur heeft vanmiddag lekker in haar nijntje badje gepoedeld. Gisteren ook al bij opa en oma. Toen kroop ze in haar blote billen naar binnen (niet erg want het is een tegelvloer) Maar ze deed en plasje net boven de convectorput. Oeps!!!
Ff snel, moeten zo weg.

Muis, prima om naar Luzern te komen. Ik moest nog een nieuw aankoop in Luzern halen, waar we gisteren niet aan toegekomen zijn, dus kan ik dat dan mooi combineren.

laten we morgen maar ff iets afspreken, maar ik denk dat ik gewoon 's morgens al naar jullie toe kom. Zelf maar ff het campingbedje meenemen denk ik he!

Ik hoop alleen niet dat Finn te "aggressief" is, hij is nogal hardhandig namelijk.
Leen, ik denk dat je dikke kans hebt dat het nu heel snel kan gaan met Luna! Ze heeft nu door hoe ze moet gaan staan, dus het lijkt me stug dat het nog maanden zal duren eer dat ze loopt. Alhoewel, Steijn loopt ook nog niet (ja, wel aan twee handen) en dat gaat nog wel even duren met hem. Geeft niets!

Het is hier tof! We hebben gister Robbie nog even gezien en hij is echt een dotje! (alleen jammer dat Steijn en Hugo niet te genieten meer waren door vermoeidheid) Robbie is echt enorm veranderd en een enorme kletskous, zo schattig! Hij doet me denken aan Steijn, maar dan de donkere versie van Steijntje. Beiden zijn van die lieve, open en toegankelijke knulletjes om te zien!

Hondje Bo is echt een lieverd! Ze luistert enorm goed, Steijn is helemaal dol op haar en zegt "Boh Woooeeef" als hij haar ziet. Hugo moest gister en vanochtend elke keer enorm huilen als hij Bo'tje zag, maar we zijn samen gaan wennen en nu gaat het goed.

Verder is het best lekker weer en hebben we net een wandelingetje gemaakt. Al mijn mannen, op Ernie na, liggen te snurken! (lekker gezellig voor me) Ernie is retedruk en stuitert mijn buik bijna uit! Ik zou bijna denken dat hij op zijn moeder gaat lijken... A. heeft vanochtend voor het eerst de baby gevoeld! Nu gaf Ern ook wel een trap van jawelste, maar het was lief om A. zo blij te zien.

We hebben panne met de auto (we vielen letterlijk 100 meter voor het huis van Xaloy stil) en we gaan morgen dus maar met de bus naar Luzern. Ik hoop dat het lukt met de jongens en de wandelwagen, aangezien wij de buggy niet bij ons hebben. Sterker nog, ik heb er niet eens aan gedacht!

*Hoop dat er snel iemand wakker wordt hier. Bo ligt nu ook te slapen, dus ik ben nu echt de enige die wakker is*
Swis, gezellig! Ik kijk er naar uit!

Ah Drop, je arme kater! Hij is wel aan het kwakkelen zeg! Is ie al oud?
ah drop wat sneu! Net nu het weer wat beter leek te gaan. Ga je nu weer naar de dierenarts?

Muis is er al iemand wakker? Waarom ben je ook niet even gaan liggen? En wat een mooi moment he als je man/vriend voor het eerst de baby voelt trappen!

Ik ben ook alleen vandaag, mijn vriend is mijn broetje aan het helpen verhuizen in Groningen. Denk dat ik zo maar eens een stuk ga fietsen met Luna als ze wakker is.
Muis: Hoop voor je dat ze snel weer wakker zijn, maar heb je zelf gene behoefte om een tukkie te doen?

Onze kater is 5, dus veel te jong om allerlei kwaaltjes te krijgen. problemen met hun knieschijf kunnen ze krijgen doordat ze bijvoorbeeld ergens vanaf proberen te springen en dan met hun pootje blijven haken. Ik ben nu een beetje bang dat ik het mogelijk zelf heb veroorzaakt doordat ik hem acht in de houdgrep moest houden voor zijn pillen. We kijken het nog maar even rustig aan. Hij ligt nu alweer een hele tijd in zijn mandje te ronken.

Het is warm zeg!!! Ik heb net wat klusjes gedaan in de tuin en ik heb behoefte aan een zwembad. Helaas pas ik echt niet in het babyzwembadje
Drop, ook niet als je je opvouwt?

Vijf jaar is inderdaad wel erg jong voor een kat om allerlei problemen te krijgen. Wat zielig dat je denk dat jij het veroorzaakt hebt! Kan je de volgende keer geen theedoek over zijn snoet gooien? Mijn ouders hadden vroeger ook een pittige poes (vorig jaar omgewaaid) en met haar was het een ramp om naar de dierenarts te gaan. We gooiden altijd hup, een theedoek over haar hoofd en dan ging het enigzins.

Waarom ben ik zelf niet even gaan liggen? Dat weet ik ook niet! Eigenlijk had ik dat wel even moeten doen, sufferd die ik ben.

Ik ga zo maar even het zwembadje voor Steijn en Hugo klaarzetten; misschien worden ze dan wat eerder wakker!
Haha, muis.... Ik moest een paar pillen in zijn bekkie krijgen en dat gaat niet met een theedoek over zijn snoetje.... Tsjaa, ik weet gewoon niet zeker of ik hem niet een beetje ongelukkig vast heb gehouden. Maar eigenlijk lijkt dat me toch stug als ik er goed over nadenk. Zo sterk ben ik helemaal niet.

Hugo en Steijn gaan dus ook lekker poedelen zo. Fleur kruiot nu lekker in haar luier rond, maar heeft toch de voorkeur voor binnen ipv buiten waar het zwembadje staat.

Ooh ja, en als ik er vijfdubbel gevouwen inkruip staat het terras vervolgens blank
Halloooo! wij hebben hier ook Internet! Wilde even weten hoe het allemaal met de muizen en Bo gaat, we hadden nog niet gebeld omdat we hier geen telefoon hebben! Nogal afgesloten vakantieplekje dus :-)

Fijn om te horen dat alles goed gaat, als je iets wilt weten - ik ben hier! Dikke knuffel aan Bo!
Hee Xaloy! Wij maakten ons al bijna zorgen! (hebben jullie je gsm bij je?) Hier gaat dus alles goed, alleen ik kon de Swifferdoekjes niet vinden. (trivialiteit) De katten zien we bijna niet, op het donkere beestje na. Die grote, dikke grijs, is die ook van jullie? Er lopen hier aardig wat poezen rond, vandaar.

Bo is een schat van een hond! Ze luistert enorm goed, of had ik dat al gezegd? Ze is lief met de jongens, de jongens zijn lief met haar en ik heb dikke pret met onze wandelingetjes. A. geeft haar haar eten en knuffelt haar suf, dus ik denk niet dat Bo'tje ook maar iets te kort komt!

Getsie, ik ben net gestoken door een mug.
Haha, waar zitten jullie Xaloy, zonder telefoon maar met internet??? Hebben jullie een goede reis gehad? Blijven jullie een week weg?

Drop, beterschap voor je kat.

Muis, hopenlijk slaap je dan iig vanavond goed. Veel plezier in Luzern, succes met de busrit.

Ik ga op zoek naar een vakantie. Geen idee nog waar we heen willen (hoop eigenlijk op een super aanbieding)
Swis, ga naar Toscane! Of Griekenland! Is Scandinavie niet iets voor jullie?

Morgen gaat A. zijn auto hopelijk naar de BMW-dealer brengen. Ik hoop echt dat hij klaar is voor als we naar huis gaan, anders zitten we een beetje met een probleem.

Xaloy, ik vertelde net aan A. dat hij zich geen zorgen meer hoeft te maken om jullie, maar hij vroeg zich hetzelfde af als Swis: hoe kan je internetten zonder telefoon??? (overigens was hij wel blij dat alles goed is!)
Wij hebben vrienden hier, dat zijn onze buren (het huisje is ook nog een huwelijksgeschenk), zij hebbne telefoon en een laptop over, laptop draadloos. kan alleen maar op het balkon internetten. Daarnaast had ik de mobiele telefoons niet betaald en die zijn dus ook afgesloten. Zo kan dat dus :-)

Gaat alles goed met Bo? We missen haar getrippel :-)

Robbie heeft vanmiddag ook in het zwembadje gelegen, en heeft vanmiddag in zijn wagen lief geslapen terwijl wij uitgebreid in een restaurant gesmikkeld hebben.

Fijn dat Swissie morgen langskomt! Veel plezier!
Muis, we willen wel zon, dus Scandinavie in september valt af (lijkt me trouwens wel erg mooi hoor).

Toscane en Griekenland staan op de lijst.
Xaloy, dan moet je iedereen skype laten installeren, kan je toch nog bellen. Haha de rekeningen vergeten. Ik wordt GEK van rekeningen, bijna niks gaat automatisch in dit land. Ik krijg altijd een reminder per sms dat ik nog 5 dagen heb te betalen, super handy!
Swissiemissy, wij zijn met Robbelepopje in septemberd ook in Toscane!!! *hint enzo dus*
Xaloy, ach so! Wij snapten al niet hoe je kon internetten!

Met Bo is alles goed. Op het moment ligt A. met haar op de grond te knuffelen en dat vindt ze geloof ik wel prettig! Hugo is trouwens niet meer bang voor haar! Hij noemt haar nu wel standaard "Kika", maar dat komt meer omdat hij op het moment elk beestje een "Kika" noemt. Steijn noemt haar wel netjes bij de naam!

Wat heerlijk dat Robbie gewoon heeft liggen slapen terwijl jullie aan het eten waren!
Goedenmorgen. Is iedereen aan het uitslapen?

Succes met auto's iedereen. En fijne vakantie Draakje.

Vandaag hard werken, morgen lekker een vrije dag!

Vrijdag is zowiezo al een feestdag in CH, dus lekker korte week dit keer (2 dagen kantoor, 1/2 dag thuis).
Goedemorgen! Beetje grijs buiten, wel lekker koel na de afgelopen warme dagen. Gisteren naar de duinen geweest, lange wandeling gemaakt en daarna naar het pannenkoekenhuis met de mannen. Verder weinig te melden, heb een beetje last van tunnelvisie (figuurlijk dan), heb ik altijd de laatste weken voor de bevalling. En ik moet nog wel ruim een maand. Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven