PB van de NRC

15-11-2014 16:32 772 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel niemand ooit naar mij roept " je hebt een PB " heb ik vandaag maar eens gezocht hoe de mailbox hier werkt.

Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.

Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )

Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En de slachtofferrol ('weggepest door Het Groepje') past haar als een jas.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Welnee, het is Iris. Met haar goede baan (maar wel tot 3 uur 's middags in je badjas zitten).
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 22 november 2014 @ 17:43:

Welnee, het is Iris. Met haar goede baan (maar wel tot 3 uur 's middags in je badjas zitten).Eén van die twee inderdaad.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Nee, Zoyla is het niet. Die is nog lang geen 30 en de rest klopt ook niet.
Am Yisrael Chai!
quote:hatsetats schreef op 22 november 2014 @ 17:42:

En de slachtofferrol ('weggepest door Het Groepje') past haar als een jas.

Die past Iris ook als gegoten.

Het lag nooit aan haar, iedereen is stom boehoeh.
quote:fashionvictim schreef op 22 november 2014 @ 17:46:

Nee, Zoyla is het niet. Die is nog lang geen 30 en de rest klopt ook niet.

Niet overdrijven hé.

Die loopt mooi richting 40
quote:ThunderassMan schreef op 22 november 2014 @ 14:43:

Zijn hier mannen vermomd als vrouw?

*wantrouwt iedereen vanaf nu*Ik weet van in ieder geval één forummer die zich voordoet als vrouw dat het een man is inderdaad.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Geweldig, dat terroriserende rotbeest in mijn huis heeft het NRC gehaald!

Hulde, nu maar hopen dat één van de NRC -lezers weet wat er hier in huis rondspookt
quote:Steinbeck schreef op 22 november 2014 @ 15:11:

[...]

Nee, ik ook niet.

Vind het artikel ook wel een beetje saai. En stokerig, alsof hier een "groepje" rondloopt dat de boel terroriseert en allerlei mods overspannen maakt.Dat is ook niet verzonnen.
Zoyla kan hier niet meer komen, dus die kan ook nooit benaderd zijn. De enige die hier nog ronddwaalt van forummers die berucht zijn op de redactie is Iris. En die is in de veertig, voelde zich altijd weggepest door het groepje, die heeft privetoestanden rond lopen mailen die ze via dat andere forum had gekregen, beweert een goede baan te hebben en die had idd last van geldingsdrang en wilde dolgraag ergens bij horen.
Am Yisrael Chai!
quote:Bieb2.0 schreef op 22 november 2014 @ 17:47:

[...]

Niet overdrijven hé.

Die loopt mooi richting 40Ik bedoelde ook 40, hahaha. Tikfout!
Am Yisrael Chai!
Ik vind het voor een NRC artikel ver beneden peil.

Meer iets voor een roddelblad zoals dit artikel nu topicjes aanhaalt.

Ook dit: "staffen = klikken bij de moderators".

Klikken?! Of is het gewoon melden dat een posting niet door de beugel kan?
quote:fashionvictim schreef op 22 november 2014 @ 17:50:

De enige die hier nog ronddwaalt van forummers die berucht zijn op de redactie is Iris. En die is in de veertig, Nou er is er nog eentje Hé Hats.
Ik proefde ook iets van een gegriefde blauwe bloem in het artikel.
Leuk! Staat het gewoon op de site van Nrc zelf?
quote:oldwood schreef op 22 november 2014 @ 15:01:

Nou ik had me daar toch een artikel bij verwacht, maar dit valt wel tegen.

Ze hadden het leuker kunnen maken.Inderdaad. Ik hoop niet dat dit de NRC-lezeressen aanzet om ook hier te komen. Als die net zo saai zijn als dat artikel...........
quote:fashionvictim schreef op 22 november 2014 @ 17:50:

Zoyla kan hier niet meer komen, dus die kan ook nooit benaderd zijn. De enige die hier nog ronddwaalt van forummers die berucht zijn op de redactie is Iris. En die is in de veertig, voelde zich altijd weggepest door het groepje, die heeft privetoestanden rond lopen mailen die ze via dat andere forum had gekregen, beweert een goede baan te hebben en die had idd last van geldingsdrang en wilde dolgraag ergens bij horen.

Je hebt een goed punt hoor. Maar ik verzet me nog steeds tegen het idee dat Zoyla hier niet meer kan komen, daar zijn namelijk weggetjes voor. En ze is ook vrij gemakkelijk te traceren voor de dames van het NRC, al is het dan niet hier.

In ieder geval: het is één van de twee .
"Het liep uit de hand. Mensen reageerden steeds negatiever op haar komst in een topic, merkte de vrouw. Ze voelde zich door een vaste kern bezoekers, ,,het groepje", weggepest. Er werd geklikt bij de moderatoren, er werden bans uitgedeeld. Er gingen onderling mails heen en weer met verhalen over andere forummers. Toen er ruzie kwam over het delen van échte namen en foto's van forummers en hun kinderen - een absolute doodzonde - grepen moderatoren uiteindelijk in."

Ik vind het dan wel weer mooi dat dit er ook in staat.

Voor wie nog twijfelde of het fictie was. Het gebeurt echt.

Heb je een te grote mond of steek je je hoofd boven het maaiveld uit, iets dat alleen zij mogen, dan wordt je daarvoor afgestraft.

En dat gaat heel subtiel, maar ook minder subtiel.
Jij hebt wel een hele hoge pet op van NRC redactrices. Die gaan heus niet een vivaforummer lopen zoeken joh, die hebben hier gewoon een zooitje PB's rondgestuurd en afgewacht wie mee wilde werken.
Am Yisrael Chai!
Wat ben ik toch weer lekker onschuldig, ik associeer iris met kattentopics.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:hatsetats schreef op 22 november 2014 @ 17:42:

En de slachtofferrol ('weggepest door Het Groepje') past haar als een jas.Ik heb geen idee wie zij is en wat het verhaal is, maar het is wel grappig dat iedereen hier negatief over haar spreekt en zijzelf nergens te bekennen is. Niet echt leuk voor haar, lijkt me.
quote:ThunderassMan schreef op 22 november 2014 @ 17:58:

[...]

Inderdaad. Ik hoop niet dat dit de NRC-lezeressen aanzet om ook hier te komen. Als die net zo saai zijn als dat artikel...........Het waren vast stagiaires. Dat kan niet anders.
quote:tonkje schreef op 22 november 2014 @ 17:42:

Ach wat leuk, ik ben een brandertje. Nu ja, ex-brandertje, die topics zijn al geruime tijd dood.

Het artikel lijkt daardoor wel ietwat gedateerd.

[...]

Inderdaad. Ik hoop niet dat dit de NRC-lezeressen aanzet om ook hier te komen. Als die net zo saai zijn als dat artikel...........Nou, het is niet zo'n uitnodigend artikel hoor. 😁

[...]

Inderdaad. Ik hoop niet dat dit de NRC-lezeressen aanzet om ook hier te komen. Als die net zo saai zijn als dat artikel...........Eensch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven