PB van de NRC

15-11-2014 16:32 772 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel niemand ooit naar mij roept " je hebt een PB " heb ik vandaag maar eens gezocht hoe de mailbox hier werkt.

Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.

Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )

Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Iones.

Pokkewijf

Rooss4.0

Stewardess

Gravinnetje
quote:Nouschi schreef op 22 november 2014 @ 23:19:

[...]

Pleurt op.Beetje onsportief hoor.
quote:*Ginger* schreef op 22 november 2014 @ 23:21:

Haha Stora, die kreeg ik gek genoeg niet getypt. Telefoon weigerde. Heeeel raar. Heel raar voor jou. Ik heb extra functies
quote:StoraHuntur schreef op 22 november 2014 @ 23:22:

GrannyWeatherWax?

Die mis ik.

Mogen nicks die er niet meer zijn ook?

Scamp
beetje jammer dat ik, die mede dit topic tot een succes gemaakt heeft, niet genoemd wordt als forumbewoner.

En nee, ik heb geen leven op zaterdagavond, want ik moest werken. Niet bepaald hip n happening hoor, een verzorgingstehuis op zaterdagavond. (ik heb wel harddrugs als oxycodon, temazepam en oxazepam rondgedeeld, maar dat zijn downers, geen uppers).

Anyway....ik vind het ook een beetje jammer dat in het artikel de indruk gewekt wordt dat de meeste forummers een beetje sneue mensen zijn zonder echt leven (vrouwen die in paniek raken als het forum offline is. Vrouwen die fulltime posten en hun leven om het forum vouwen, jarenlang). Ik heb gewoon vaak het forum openstaan (wat heel makkelijk is met een tablet of mobiel), lees in loze momenten gauw bij en reageer evt. Ik zit niet tot drie uur 's middags in een badjas achter de pc.
Pumps Italiaans

Sabeltandcavia

Himalaya
Wat jij zegt, Starshine.
quote:Starshine schreef op 22 november 2014 @ 23:24:

beetje jammer dat ik, die mede dit topic tot een succes gemaakt heeft, niet genoemd wordt als forumbewoner.

En nee, ik heb geen leven op zaterdagavond, want ik moest werken. Niet bepaald hip n happening hoor, een verzorgingstehuis op zaterdagavond. (ik heb wel harddrugs als oxycodon, temazepam en oxazepam rondgedeeld, maar dat zijn downers, geen uppers).

Anyway....ik vind het ook een beetje jammer dat in het artikel de indruk gewekt wordt dat de meeste forummers een beetje sneue mensen zijn zonder echt leven (vrouwen die in paniek raken als het forum offline is. Vrouwen die fulltime posten en hun leven om het forum vouwen, jarenlang). Ik heb gewoon vaak het forum openstaan (wat heel makkelijk is met een tablet of mobiel), lees in loze momenten gauw bij en reageer evt. Ik zit niet tot drie uur 's middags in een badjas achter de pc.BGB wel.
Starshine! Ik wist dat er nog iemand was. So Sorry!

En Star
Later is nu
Ben ik al genoemd?
Het forum is al jarenlang mijn leven op de zaterdagavond. Ik ga toch geen voetbal kijken.
Later is nu
Rasa al genoemd?
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 november 2014 @ 23:25:

[...]

BGB wel.ja die wel, maar die is eigenlijk een 14-jarige CEO van een bedrijf dat google-implantaten maakt.
quote:Dreamer schreef op 22 november 2014 @ 23:25:

Starshine! Ik wist dat er nog iemand was. So Sorry!

En Starha het is goed. Ik wordt zelden genoemd in lijstjes. Niet controversieel genoeg denk ik.
Rasa valt mij positief op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 november 2014 @ 23:25:

[...]

BGB wel.

Dat ik haar wel genoemd heb?

Of in mijn badjas?

quote:StoraHuntur schreef op 22 november 2014 @ 23:27:

Rasa al genoemd?Ja.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lekker ouderwetse pc heb je, BGB.

Past wel goed bij je.
quote:Starshine schreef op 22 november 2014 @ 23:28:

[...]

ha het is goed. Ik wordt zelden genoemd in lijstjes. Niet controversieel genoeg denk ik.Ik heb mezelf er ook op gezet .. 15 jaar forumster en nog geen indruk gemaakt
Later is nu
En ikke dan??
Huts!
Jeej, ik ben genoemd!
Bijzettafeltje

Mammavaneenwurm

Dingetjewathiernaastmestaat

EintrachtSanoma

Hetgebeurdegewoon

Radeloos12

Greppelsletteke

Echoooo
Ik had jou al genoemd, Bellatrix.. echt..

Is het trouwens bij dit soort lijstjes niet een goed ding, als je niet genoemd wordt?

(en klopt deze dubbele ontkenning?)
Later is nu
Viola
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven