Napraattopic 9

14-11-2014 09:22 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Enn schreef op 22 november 2014 @ 23:32:

[...]

Naja kan dat als iemand op Negeer staat? Geen idee want ik heb het nooit.Nee, kan niet. Hooguit zie je de quote ,maar een quote kun je niet staffen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
mail naar mods of melden in modtopic kan altijd hè, als je iets leest in een quote bijv.
quote:Yavanna schreef op 22 november 2014 @ 23:32:

Ik heb soms topics in mijn favorieten staan waar ik nog nooit van heb gehoord. En daar zou ik dan blijkbaar in gereageerd moeten hebben. Dus niet.

Ik dacht al.

Ik ben niet zo van de topics over luchtjes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 22 november 2014 @ 23:35:

[...]

[afbeelding]

Ik dacht al.

Ik ben niet zo van de topics over luchtjes.Heb je geen reactie van jezelf daar terug kunnen vinden?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:StoraHuntur schreef op 22 november 2014 @ 23:18:

Dat vislucht topic is haske oud! Wat denk je dan, zo ik ga 's even honderden vpagina's doorscrollen opzoek naar een vislucht? De zoekfunctie doet het toch nog niet?Die zoek functie werkt hier prima..
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Als ik op dat zoekblokje druk gebeurt er bij mij niks, dus wat mij betreft werkt het niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 november 2014 @ 23:36:

[...]

Heb je geen reactie van jezelf daar terug kunnen vinden?

Ik heb niet eens gekeken.

W8 doe ik even.

EDIT:

Enn in "vaginale (vis) lucht"
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:*Ginger* schreef op 22 november 2014 @ 23:25:

Laat het dan nu ook gewoon gaan, hats, klaar ermee is klaar ermee toch.Daar bedoelde ik mee dat ik klaar was met het gezuig en haar gestaft heb. Dan maar van mn principes af.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Enn schreef op 22 november 2014 @ 23:35:

[...]

[img]http://hfboards.hockeysfuture.com/image ... s/phew.gif[/img]

Ik dacht al.

Ik ben niet zo van de topics over luchtjes.Oké, ik ben d'r zoeen van leedvermaak. Dus toen ik hier over vislucht las dacht ik al " elke oen die daar iets schrijft of ooit geschreven heeft ziet voorlopig de vislucht groots en meeslepend in beeld"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
@Woef Mwráááuw: Lees even de Edit
quote:yasmijn schreef op 22 november 2014 @ 23:27:

dan is het voor mijnwel klaar.

Riek Balk.Leg niet te zeiken Arie!
quote:hatsetats schreef op 22 november 2014 @ 23:44:

[...]

Leg niet te zeiken Arie!

Wat leg daar achter je?

Juist, de Noordzee.
quote:Enn schreef op 22 november 2014 @ 23:38:

[...]

Ik heb niet eens gekeken.

W8 doe ik even.

EDIT:

Enn in "vaginale (vis) lucht"Daar gaat je deftige prinsessen imago.
Prinsessen Imago? Het gaat hier niet altijd over jou hè? Ik heb geen prinsessen imago hoor.
quote:Enn schreef op 22 november 2014 @ 23:48:

Prinsessen Imago? Het gaat hier niet altijd over jou hè? Ik heb geen prinsessen imago hoor.Grace Kelly ava.
Ow. Ja.

Nou daarna is het snel klaar hoor.
quote:hatsetats schreef op 22 november 2014 @ 23:40:

[...]

Daar bedoelde ik mee dat ik klaar was met het gezuig en haar gestaft heb. Dan maar van mn principes af.Goh, je kunt dus wel staffen als je iemand onder de negeer hebt?
quote:ketller schreef op 22 november 2014 @ 23:52:

[...]

Goh, je kunt dus wel staffen als je iemand onder de negeer hebt?

Geen idee.

Ik zal het even proberen.
quote:ketller schreef op 22 november 2014 @ 23:52:

[...]

Goh, je kunt dus wel staffen als je iemand onder de negeer hebt?

Je kunt iemand ontstaffen natuurlijk en dan zie je alles weer.

Waar ben jij op uit?
Je kan ook iemand die je onder de negeer hebt, van de negeer afhalen en dan staffen
O voor de duidelijkheid, de negeerknop staat weer aan. Voor meerderen

Ik kan het niet.
quote:Enn schreef op 22 november 2014 @ 23:42:

@Woef Mwráááuw: Lees even de Edit

Nah Nne,

Ik had al geklaagd op het buggtopic hoor.

Mijn leedvermaak komt ergens vandaan.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:hatsetats schreef op 22 november 2014 @ 23:55:

O voor de duidelijkheid, de negeerknop staat weer aan. Voor meerderenVoor wie nog meer
quote:feow schreef op 22 november 2014 @ 23:57:

[...]

Nah Nne,

Ik had al geklaagd op het buggtopic hoor.

Mijn leedvermaak komt ergens vandaan.

Mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven