25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
maandag 24 november 2014 om 12:36
Goedemiddag iedereen,
Ik sla het wegen ook even over deze week.
Ik ben zaterdag EN uiteten geweest bij een all you can eat wok EN wezen stappen.
Vrijdag tikte ik de 104.9 nog aan en vanochtend de 105.9, maarja ook heel zout gegeten dus hoop dat het meeste vocht is en dat iig weer weggaat vandaag of morgen.
Heb er wel van genoten, maar nu is het even klaar tot de kerstdagen.
voor iedereen die weer is afgevallen!
Ik sla het wegen ook even over deze week.
Ik ben zaterdag EN uiteten geweest bij een all you can eat wok EN wezen stappen.
Vrijdag tikte ik de 104.9 nog aan en vanochtend de 105.9, maarja ook heel zout gegeten dus hoop dat het meeste vocht is en dat iig weer weggaat vandaag of morgen.
Heb er wel van genoten, maar nu is het even klaar tot de kerstdagen.
voor iedereen die weer is afgevallen!
Don't know, don't care
maandag 24 november 2014 om 13:12
Hier ook een paar ons aangekomen, laat mijn gewicht maar in de tabel staan dan hoop ik er volgende week weer onder te zijn.
Ik heb me vandaag al een paar keer weerhouden van het eten van sinterklaasschuimpjes....gaat goed, de zak zit nog steeds dicht.
Ik moet ook echt weer eventjes pas op de plaats maken want zo wordt het hem niet.
Allemaal veel succes weer komende week.
Ik heb me vandaag al een paar keer weerhouden van het eten van sinterklaasschuimpjes....gaat goed, de zak zit nog steeds dicht.
Ik moet ook echt weer eventjes pas op de plaats maken want zo wordt het hem niet.
Allemaal veel succes weer komende week.
maandag 24 november 2014 om 14:40
En gefeliciteerd ook mlsc, s1981 en schorpioen, meer dan een halve kilo, mooi hoor! En Hans en Debjo ook! Ik voel me nogal opgeblazen, ben benieuwd of er iets af is deze week. Het was geen perfecte week, maar ook weer niet heel slecht dus het kan alle kanten op.
Morgen ga ik weer op de fiets naar mijn werk, want ik blijf een beetje hangen qua afvallen, dus extra beweging geeft misschien even een zetje.
Morgen ga ik weer op de fiets naar mijn werk, want ik blijf een beetje hangen qua afvallen, dus extra beweging geeft misschien even een zetje.
Tjezus, wat vals
maandag 24 november 2014 om 15:27
quote:lenepeen schreef op 24 november 2014 @ 15:18:
Oh ik zie dat ik niet de enige ben met sinterklaasperikelen en etentjes. Al is het natuurlijk eigenlijk geen excuus.
Geen excuus inderdaad, maar wel een beetje de tijd van het jaar.
Afvallen gaat over het algemeen een stuk makkelijker de overige 10,5 maanden van het jaar.
Dit jaar ook maar eens proberen de periode rond kerst niet als een vrijbrief te zien voor alles wat ongezond is. En ook geen ladingen oliebollen halen (want het is oud en nieuw...), en dan heel de week oliebollen eten
Oh ik zie dat ik niet de enige ben met sinterklaasperikelen en etentjes. Al is het natuurlijk eigenlijk geen excuus.
Geen excuus inderdaad, maar wel een beetje de tijd van het jaar.
Afvallen gaat over het algemeen een stuk makkelijker de overige 10,5 maanden van het jaar.
Dit jaar ook maar eens proberen de periode rond kerst niet als een vrijbrief te zien voor alles wat ongezond is. En ook geen ladingen oliebollen halen (want het is oud en nieuw...), en dan heel de week oliebollen eten
Don't know, don't care
maandag 24 november 2014 om 20:29
Wat een leuk groepje is dit! Fijn dat jullie elkaar steunen en denkbeeldige schoppen uitdelen, motiveert mij behoorlijk! Zet hem op allen!
Eetlijstje vandaag:
O : kom havermout met kaneel en stevia
T : 4 chocoladepepernoten, stond schaal op tafel op werk....
L : 3 grof volkoren boterhammen, 1 bacon ei salade, 1 30+ kaas en 1 pindakaas.
T : onderweg een muslireep
D : Stamppot rauwe andijvie met spekjes maar zonder worst.
T Bak magere yoghurt met toefje frambozenvla.
Nu nog trek wegens sporten, zo even kijken in de kast of op de fruitschaal. Beste keuze natuurlijk!
1 uur en een kwartier sporten.
Eetlijstje vandaag:
O : kom havermout met kaneel en stevia
T : 4 chocoladepepernoten, stond schaal op tafel op werk....
L : 3 grof volkoren boterhammen, 1 bacon ei salade, 1 30+ kaas en 1 pindakaas.
T : onderweg een muslireep
D : Stamppot rauwe andijvie met spekjes maar zonder worst.
T Bak magere yoghurt met toefje frambozenvla.
Nu nog trek wegens sporten, zo even kijken in de kast of op de fruitschaal. Beste keuze natuurlijk!
1 uur en een kwartier sporten.
Carpe diem
maandag 24 november 2014 om 20:45
Eetlijstje vandaag
O: 4 boterhammen met muisjes
T: banaan en mandarijn
L: bruine boterham met filet, bakje fruit, Chinese groentesoep
T: stuk chocolade
D: rode kool aardappel en boomstam
Ga zo kickit weer doen als mijn dochter tenminste in slaap valt.
Kijk tegenwoordig naar extreme weight löss en zie daar dat men vaak nog achterliggende issues heeft waarom ze zo dik zijn en zoveel eten. Geef mij wel motivatie sporten door te te zetten . Ze zijn vaak 100 kilo zwaarder en doen het ook dus dan moet ik het ook kunnen. Al ga ik niet 4 uur per dag sporten
O: 4 boterhammen met muisjes
T: banaan en mandarijn
L: bruine boterham met filet, bakje fruit, Chinese groentesoep
T: stuk chocolade
D: rode kool aardappel en boomstam
Ga zo kickit weer doen als mijn dochter tenminste in slaap valt.
Kijk tegenwoordig naar extreme weight löss en zie daar dat men vaak nog achterliggende issues heeft waarom ze zo dik zijn en zoveel eten. Geef mij wel motivatie sporten door te te zetten . Ze zijn vaak 100 kilo zwaarder en doen het ook dus dan moet ik het ook kunnen. Al ga ik niet 4 uur per dag sporten
maandag 24 november 2014 om 22:07