Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag iedereen,

Ik sla het wegen ook even over deze week.

Ik ben zaterdag EN uiteten geweest bij een all you can eat wok EN wezen stappen.

Vrijdag tikte ik de 104.9 nog aan en vanochtend de 105.9, maarja ook heel zout gegeten dus hoop dat het meeste vocht is en dat iig weer weggaat vandaag of morgen.

Heb er wel van genoten, maar nu is het even klaar tot de kerstdagen.

voor iedereen die weer is afgevallen!
Don't know, don't care
Hier ook een paar ons aangekomen, laat mijn gewicht maar in de tabel staan dan hoop ik er volgende week weer onder te zijn.

Ik heb me vandaag al een paar keer weerhouden van het eten van sinterklaasschuimpjes....gaat goed, de zak zit nog steeds dicht.

Ik moet ook echt weer eventjes pas op de plaats maken want zo wordt het hem niet.

Allemaal veel succes weer komende week.
Vanochtend vergeten te wegen, moet ook zo vroeg op voor mijn doen. Doe het morgen alsnog.

Vanochtend alleen yoghurt op met muesli en nog niet geluncht, hongerrrr dus!
Tjezus, wat vals
ga eens heel rap iets eten dan MvrJ
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Afgevallen deze week: 0.7

Huidig gewicht: 72.5

Totaal aafgevallen: 10.5

Yes, de eerste 10 kilo is eraf! Zooo fijn :D
Gefeliciteerd Apppie!

Jaja Rosanna, is geregeld inmiddels
Tjezus, wat vals
quote:apppie schreef op 24 november 2014 @ 13:59:

Afgevallen deze week: 0.7

Huidig gewicht: 72.5

Totaal aafgevallen: 10.5

Yes, de eerste 10 kilo is eraf! Zooo fijn :DDe smileys willen weer niet, maar; Goed bezig!
Don't know, don't care
En gefeliciteerd ook mlsc, s1981 en schorpioen, meer dan een halve kilo, mooi hoor! En Hans en Debjo ook! Ik voel me nogal opgeblazen, ben benieuwd of er iets af is deze week. Het was geen perfecte week, maar ook weer niet heel slecht dus het kan alle kanten op.

Morgen ga ik weer op de fiets naar mijn werk, want ik blijf een beetje hangen qua afvallen, dus extra beweging geeft misschien even een zetje.
Tjezus, wat vals
Blugh, niks van terecht gekomen de laatste tijd. Vanochtend een goede re minder dat het allemaal niet vanzelf gaat en dat ik even weer wat meer inzet moet tonen.

"Afgevallen"+0.5

Huidig 118.1

Toraal afgevallen -0.4
Oh ik zie dat ik niet de enige ben met sinterklaasperikelen en etentjes. Al is het natuurlijk eigenlijk geen excuus.
Apppie:
quote:lenepeen schreef op 24 november 2014 @ 15:18:

Oh ik zie dat ik niet de enige ben met sinterklaasperikelen en etentjes. Al is het natuurlijk eigenlijk geen excuus.

Geen excuus inderdaad, maar wel een beetje de tijd van het jaar.

Afvallen gaat over het algemeen een stuk makkelijker de overige 10,5 maanden van het jaar.

Dit jaar ook maar eens proberen de periode rond kerst niet als een vrijbrief te zien voor alles wat ongezond is. En ook geen ladingen oliebollen halen (want het is oud en nieuw...), en dan heel de week oliebollen eten
Don't know, don't care
ik hou gelukkig niet zo van oliebollen, appelbeignets daarentegen......
quote:rosanna08 schreef op 24 november 2014 @ 16:31:

ik hou gelukkig niet zo van oliebollen, appelbeignets daarentegen...... Ja ooooh aan die had ik nog geeneens gedacht haha
Don't know, don't care
Ik lust allebei, maar oliebollen vind ik lekkerder.
World of Warcraft: Legion
Alles tot nu is verwerkt, ik wacht even tot morgen met mensen uit de tabel halen

Roos
Sorry, ik ben een beetje aan het rommelen. Ik ben in totaal 3,8 kg afgevallen, niet 4 kg.

Aan mijn kant zal ik daarin wat nauwkeuriger zijn.
in de tabel stond je op 3,6 kg afgevallen, 0,4 erbij is 4 kg
Dat was mijn fout; dat had toen 3,4 moeten zijn, niet 3,6. 92,2 - 88,4 = 3,8 kg.
het is aangepast
Okido.
Gefeliciteerd voor degene die zijn afgevallen en voor degen die het moeilijk hebben zet em op
Wat een leuk groepje is dit! Fijn dat jullie elkaar steunen en denkbeeldige schoppen uitdelen, motiveert mij behoorlijk! Zet hem op allen!

Eetlijstje vandaag:

O : kom havermout met kaneel en stevia

T : 4 chocoladepepernoten, stond schaal op tafel op werk....

L : 3 grof volkoren boterhammen, 1 bacon ei salade, 1 30+ kaas en 1 pindakaas.

T : onderweg een muslireep

D : Stamppot rauwe andijvie met spekjes maar zonder worst.

T Bak magere yoghurt met toefje frambozenvla.

Nu nog trek wegens sporten, zo even kijken in de kast of op de fruitschaal. Beste keuze natuurlijk!

1 uur en een kwartier sporten.
Carpe diem
Eetlijstje vandaag

O: 4 boterhammen met muisjes

T: banaan en mandarijn

L: bruine boterham met filet, bakje fruit, Chinese groentesoep

T: stuk chocolade

D: rode kool aardappel en boomstam

Ga zo kickit weer doen als mijn dochter tenminste in slaap valt.

Kijk tegenwoordig naar extreme weight löss en zie daar dat men vaak nog achterliggende issues heeft waarom ze zo dik zijn en zoveel eten. Geef mij wel motivatie sporten door te te zetten . Ze zijn vaak 100 kilo zwaarder en doen het ook dus dan moet ik het ook kunnen. Al ga ik niet 4 uur per dag sporten
Veel succes aan iedereen met een dipje en een dikke knuf. Aan die dat een goede week had, veel succes.

Ik ga vr gewicht te behouden. Al zijn we vandaag naar de wok geweest. Hoop dat de schade gaat meevallen. Voor de rest van de week gaan we weer goed oppassen.

Iedereen veel moed en geef niet op!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven