On line of niet

20-07-2008 23:47 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als iemand status on line heeft en zegt dat hij niet daar is , is dat dan een leugen?

Waarom ben je dan in godsnaam on line ?

2 dagen achter elkaar hetzelfde verhaal. Volgens mij gewoon een leugen , denken jullie toch ook?

Zo moeilijk is het toch niet om je status op bezet of gewoon off line te gaan als je weg bent...of zoek ik nou eenmaal te veel achter?
quote:anemoon schreef op 23 juli 2008 @ 01:20:

Misschien is het dan handig om eens na te gaan denken over waarom dat je meestal overkomt.

Wat overkomt me? Mannen die ik niet wil? Geen idee,,,,Kieskeurig ofzo,,,,Heb nog een half jaar geleden een relatie gehad. ( nu iets meer dan een half jaar)

Afstand is de reden geweest dat het uit ging,,,Leuke vent
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 23 juli 2008 @ 01:20:

[...]

Een van de manieren, ja ,,,,Er is een verschil tussen "" Bitch zijn "" en een pittig gedrag vertonen. Als hij dit idd niet kan handelen dan zegt dat iets over de combinatie "" hij en ik "

en namelijk '' No Match "Okee, maar zoals ik het interpreteer ben jij hem aan het afzeiken in de mail die je hem gestuurd hebt. Ik zeg dus niet dat je een bitch bent, maar wel dat je bitcherig gedrag vertoont. Ik zou een kerel die dit pikt eigenlijk maar een mietje vinden. Je kan plagen, stootjes uitdelen, discussies met pit voeren. Dat is wat anders. Iemand met een weerwoord - zeer aantrekkelijk. Iemand die over zich heen laat lopen - niet aantrekkelijk. Ik kan me (maar dat is persoonlijk) geen enkele andere reactie voorstellen van deze meneer die voor mij acceptabel zou zijn dat ie je de rug toekeert. Als dat je doel is, prima. Maar als je doel was om de deur op een kier te laten, dan denk ik dat je hem toch per ongeluk dichtgegooid hebt. Tenzij je gaat voor iemand die voor je kruipt en hij er zo eentje is.
-
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 23 juli 2008 @ 01:24:

[...]

Wat overkomt me? Mannen die ik niet wil? Geen idee,,,,Kieskeurig ofzo,,,,Heb nog een half jaar geleden een relatie gehad. ( nu iets meer dan een half jaar)

Afstand is de reden geweest dat het uit ging,,,Leuke vent Het 'je overkomen' ging net over in de spotlights staan.
-
quote:anemoon schreef op 23 juli 2008 @ 01:25:

[...]

Okee, maar zoals ik het interpreteer ben jij hem aan het afzeiken in de mail die je hem gestuurd hebt. Ik zeg dus niet dat je een bitch bent, maar wel dat je bitcherig gedrag vertoont. Ik zou een kerel die dit pikt eigenlijk maar een mietje vinden. Je kan plagen, stootjes uitdelen, discussies met pit voeren. Dat is wat anders. Iemand met een weerwoord - zeer aantrekkelijk. Iemand die over zich heen laat lopen - niet aantrekkelijk. Ik kan me (maar dat is persoonlijk) geen enkele andere reactie voorstellen van deze meneer die voor mij acceptabel zou zijn dat ie je de rug toekeert. Als dat je doel is, prima. Maar als je doel was om de deur op een kier te laten, dan denk ik dat je hem toch per ongeluk dichtgegooid hebt. Tenzij je gaat voor iemand die voor je kruipt en hij er zo eentje is.

Ik heb deze reactie van jou zeer aandachtig geprobeerd te lezen. Maar ik snap hem niet helemaal, ook al wil ik hem snappen.

Nee, ik wil nie tiemand die voor me kruipt. Ik wil iemand die me tegengas kan geven en gewoon met humor kan reageren, want zo BITCHY is mijn reactie nou ook weer niet. Ik antwoord op zijn grap, waarin ik aangeef dat ik gewoon niet van getrouwde mannen hou. Das alles en dat ik hem geen voorstellen doe. Grappig of niet grappig...Hij moest eens weten hoe niet gemakkelijk ik ben.

Ik snap nu niet dat als hij hier op in gaat dat hijd an een mietje is?

Dus als hij mans genoeg is dan kapt ie met mij of hoe zit het?
Die link is dus heel interessant,,,

Als hij nu reageert , is hij dus een mietje

Als hij niet reageert dan is het dus een HELD , een echte vent?
Dames en heer: parels voor de zwijnen.....
Moet me er toch weer mee bemoeien, TV, je schrijft 1 pagina terug dat hij jou dus blijkbaar niet aankan.

Ik denk dat het omgekeerd is, jij kan hem niet aan

Je trekt zijn humor niet, je word boos als hij on line is maar niet dirtect antwoord, je vind het raar dat hij een drukke baan heeft

kortom, geen match.

En die mail die je hebt geschreven, sorry maar daar kan ik echt heel weinig mee.

Vond hem niet bitchy vond hem vooral onduidelijk en weinig zeggend.

Ik denk niet dat meneer NU denkt, oe...nu laat ik iets moois lopen zeg.

Ik denk eerder dat hij denkt..."whatever" en weer lekker verder gaat met zijn leven.

Misschien is het handig om jezelf eens af te vragen waardoor je steeds onbedoeld in de spotlights komt te staan.

Ik vermoed dat je dat een beetje over jezelf afroept namelijk

Kijk mij eens een stoere bitchy chick zijn

Je overschreeuwt jezelf een beetje waardoor iedereen echt welnaar je kijkt, maar niemand echt luistert...

Net als dat jij ook niet echt naar mensen luistert, tenminste das het gevoel wat ik hier op dit topic een beetje krijg

(en das niet lullig bedoeld, slechts mijn visie op het hele gebeuren)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nogmaals: Tjonge jonge....

En om maar even in de one-liners te blijven:

And it still goes on...

Unbe*fucking*lievable
quote:Summerdance schreef op 23 juli 2008 @ 08:27:

En die mail die je hebt geschreven, sorry maar daar kan ik echt heel weinig mee.

Vond hem niet bitchy vond hem vooral onduidelijk en weinig zeggend.

Ik denk niet dat meneer NU denkt, oe...nu laat ik iets moois lopen zeg.

Ik denk eerder dat hij denkt..."whatever" en weer lekker verder gaat met zijn leven.

)Ik denk eerder dat ie nu zeker weet dat Twijfelvrouw niet alles op orde heeft in haar bovenkamertje.
Ik vind je mail allesbehalve bitchy. Je geeft bijna kruipend antwoord op zijn vragen.. nee ik houd niet van schoenen (het waarom wil ik niet weten trouwens).

Ik houd niet van getrouwde mannen..

Waarom heb je aan hem gevraagd of hij getrouwd is? Als jullie een relatie hebben is dat een onnodige vraag lijkt me..

Als hij wel getrouwd zou zijn dan zou hij je toch niet eerlijk antwoord geven.

Over dat het je altijd overkomt (in de spotlights staan).

Door je gedrag val je vanzelf op en ik denk dat veel mensen daardoor ook een spelletje met je spelen.

Ik heb namelijk niet het idee dat je weet wanneer je voor lul wordt gezet..

Is dat zo?
quote:Goldielocks schreef op 23 juli 2008 @ 08:35:

Nogmaals: Tjonge jonge....

En om maar even in de one-liners te blijven:

And it still goes on...

Unbe*fucking*lievable
En TV? Al een reactie op je mail ontvangen?

Wat ga je nu verder doen? Hem nogmaals mailen? Of laat je hem nu verder met rust en ga je door met je leven?
quote:Chardonnay schreef op 23 juli 2008 @ 09:58:

En TV? Al een reactie op je mail ontvangen?

Wat ga je nu verder doen? Hem nogmaals mailen? Of laat je hem nu verder met rust en ga je door met je leven?

nee, voorlopig niks! niet gek , toch?

Tsja,,,De vraag is dus of deze man in kwestie niet te saai voor me zou zijn. Ik wil iemand die uitdaging aandurft. Een woordje klaar heeft. Maar goed, ik geef toe dat wanneer alles nog onduidelijk en pril is dat je op alles let en dat zulke pittige uitspattingen van mijn kant misschien niet op zijn plaats waren op dat moment.

Maar goed, i moved on, ja,,,Echt verdrietig ben ik niet, eerder opgelucht. Heb ook zeer productief geshopt vandaag ;) We zien wel of hij reageert en anders laat maar gaan. We hadden geen relatie ofzo dus zo goed ken ik hem nou ook weer niet.

Misschien was het een schat van een gozer !!!!!!! AAAAAAA

Het is voobrij ! het is voor bij! Weer meer tijd voor mij

Truste

Echt motiverend was mijn reactie in ieder gaval niet.
Heb jij eigenlijk wel vriendinnen?
quote:Jaschenca schreef op 25 juli 2008 @ 01:44:

Heb jij eigenlijk wel vriendinnen?

ja , eigenlijk wel ja , hoezo wil je mijn virtuele vriendin zijn haha ;)

Met mijn vriendinnen heb ik liever lol ;))
Jaja, het zal allemaal wel, sjongjonge, hoeveel bacootjes heb je nu achter de kiezen...hihi..haha...hoehoe!!

Probeer nu eens gewoon een leuk leven helemaal alleenig van jezelf je krijgen. En ik weet niet waar je momenteel mee bezig bent kwa studie, maar doe eens wat in de richting "algemene ontwikkeling", welgemeende tip!!
quote:Jaschenca schreef op 25 juli 2008 @ 02:21:

Jaja, het zal allemaal wel, sjongjonge, hoeveel bacootjes heb je nu achter de kiezen...hihi..haha...hoehoe!!

Probeer nu eens gewoon een leuk leven helemaal alleenig van jezelf je krijgen. En ik weet niet waar je momenteel mee bezig bent kwa studie, maar doe eens wat in de richting "algemene ontwikkeling", welgemeende tip!!ga slapen!
Nou, welterusten dan maar!!!! Slaap lekker he! Goh, slapen zeg, lekker toch? Slaap ze! Howdoe enzo!! Haha..hihi!
Tsja,,,De vraag is dus of deze man in kwestie niet te saai voor me zou zijn. Ik wil iemand die uitdaging aandurft.

....

Ik denk dat het er niet om gaat wat jij wil.

Als ik het zo allemaal lees,dan kan ik me nooooit voorstellen dat hij jou zou willen!!

Jeeeezús! Wat ben jij een apart iemand zeg!
'een apart iemand' ....

Als je de posts van TV leest...Eigenlijk is het heel triest...toch?
goh die vent is gewoon blij dat ie geen date met jou heeft gepland....

en mail doet hem ook niks.. hij lacht je gewoon vierkant uit...
quote:disney1 schreef op 25 juli 2008 @ 16:12:

goh die vent is gewoon blij dat ie geen date met jou heeft gepland....

en mail doet hem ook niks.. hij lacht je gewoon vierkant uit...Ik bedacht me net: het kan goed zijn dat die kerel die mail uit print en rond laat gaan in de kroeg dit weekend..."Kijk nou wat ik kreeg!"
quote:Goldielocks schreef op 25 juli 2008 @ 18:33:

[...]

Ik bedacht me net: het kan goed zijn dat die kerel die mail uit print en rond laat gaan in de kroeg dit weekend..."Kijk nou wat ik kreeg!"Wat zou ik dan graag in die kroeg willen zitten..
quote:superstar_2 schreef op 25 juli 2008 @ 18:43:

[...]

Wat zou ik dan graag in die kroeg willen zitten.. Wat jij zegt...
Ik denk dat dude een zucht van verlichting slaakt dat hij hier niet mee in zee is gegaan.

TV, het is echt een beetje bizar hoe jij je nu opstelt. Hiermee schrik je mensen af, dat weet je toch wel hoop ik? Relax een beetje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven