vriend wil nooit samenwonen
donderdag 27 november 2014 om 20:12
Hallo even een korte situatie schets..wij zijn beiden ruim de 50 gepasseerd. Latten nu 5 jaar..kids zijn uitgevlogen. Het maakt mij intens verdrietig dat hij heeft aangegeven nooit te willen samenwonen...zn bezwaren zijj dat hij zn appartementen niet wilt delen...en het zo wel lekker vind gaan we zien elkaar 2 x p week..merk dat ik steeds meer last van het weinige contact...wat voor hem voldoende is...krijg..wil mn leven met hem delen. Hoe ga ik hier nu mee om en vind ik mijn weg hier in..ben niet gelukkig met de situatie...
donderdag 27 november 2014 om 20:31
donderdag 27 november 2014 om 20:33
Nee, ik heb geen relatie, maar ik ben een einzelganger. Ik ben graag alleen, ik heb geen zin om altijd maar rekening te moeten houden met een ander en ik heb geen zin om voortdurend iemand in mijn ruimte te hebben. Daarom wil ik nooit meer samen wonen. Ik woon nu 12 jaar alleen, ik vind dat fijner dat met iemand samen.
donderdag 27 november 2014 om 20:33
Ik heb nu geen relatie, maar vraag me ook af of ik ooit wel weer zou willen samenwonen. Heeft me tot nu toe ook weinig goeds gebracht en ben erg gehecht aan mijn eigen huis. Daarnaast heb ik een minderjarig kind die nog wel een jaartje of wat hier zal wonen.
Maar TO: het is kiezen of delen, accepteren of niet. Meer keuzes heb je niet.
Maar TO: het is kiezen of delen, accepteren of niet. Meer keuzes heb je niet.
donderdag 27 november 2014 om 20:38
quote:memaria schreef op 27 november 2014 @ 20:33:
Jij zit aardig in de buurt.(parblue).maar er lijkt me niets prettiger om samen wakker te worden iov 5 dg alleen..mis gewoon het huiselijkeHerkenbaar. Ik hou er ook van. Samen gezellig aanmodderen. Elkaar dagelijks zien en spreken. Gedeeld huishouden en gedeelde verantwoordelijkheden hebben. Heerlijk.
Jij zit aardig in de buurt.(parblue).maar er lijkt me niets prettiger om samen wakker te worden iov 5 dg alleen..mis gewoon het huiselijkeHerkenbaar. Ik hou er ook van. Samen gezellig aanmodderen. Elkaar dagelijks zien en spreken. Gedeeld huishouden en gedeelde verantwoordelijkheden hebben. Heerlijk.
donderdag 27 november 2014 om 20:39
Memaria, heb jij daar zin in dan, om op jouw leeftijd nog helemaal te moeten wennen en aanpassen aan de gewoonten van iemand anders? Sokken naast de wasmand, deksel van de pindakaas niet vastdraaien, snurken, feestdagen verplicht bij zijn familie, overleggen of en wanneer je de deur uitgaat, zijn ouwehoerende vrienden over de vloer, zijn lelijke schilderijtjes aan de muur?
Het is natuurlijk ook gezellig, maar zie je niet op tegen het gedoe?
Het is natuurlijk ook gezellig, maar zie je niet op tegen het gedoe?
donderdag 27 november 2014 om 20:43
Ik vind het gewoon erg jammer...en bedenk ook wat als hij ziek word...mag het dan wel???..hij is de man van wie ik houd..en oud mee wil worden..hij heeft ontzettend veel ruimte nodig komt uit een zeer dominant huwelijk. ..en zei ook aan t begin van onze relatie. .ik laat nooit meer de baas over me spelen....ik ben zelf juist lief en een gever geen claimer