Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu geen vragen, maar mocht ik vragen hebben en de diëtist vraagt mij op te schrijven wat ik zoal eet, kan ik meteen dat lijstje tonen. Ik twijfel aan het nut van een diëtist, maar anderen die daar anders over denken, zouden daar misschien toch gelijk in kunnen hebben.

Als ik mijn streefgewicht (81 kg) heb bereikt, wil ik gedeeltelijk weer teruggaan naar het oude patroon. Meer snoepen, maar ik wil het oude eetpatroon niet geheel hervatten, omdat ik dan weer aankom en al die moeite voor niks hebben gedaan. Maar het kan ook zijn dat de diëtist een beter idee heeft.

Ook zonder een diëtist zou ik een mooi overzicht kunnen hebben.
World of Warcraft: Legion
MevrouwJack,

Ik weet niet hoe het komt, maar ik denk steeds dat jij een man bent, omdat je het gezicht van een man op je avatar hebt.
Das MeneerJack
Tjezus, wat vals
Ik kan nooit meer terug zoals het was en zal zo ongeveer door moeten gaan. Misschien iets meer gezonde voeding erbij. Ben wel bang als ik terug ga dat ik dan weer ik oude patroon verval . Maarja voorlopig moet ik dit nog wel half jaar volhouden denk ik. We zullen zien.

Vandaag weer 40 min gelopen en half uur buikspieren en armspieren.

O: 4 speltboterhammen met muisjes

T: 2 mandarijnen

L: boterham met filet american en bakje fruit

D: aardappels, boontjes en bijna 2 cordon blue's

T: kom Turkse yoghurt voor de eiwitten 😄

Niet gesnoept dus goede dag. Morgen wel verjaardag dus misschien klein stukje taart. Maar weet dat nog niet. Nu zou ik het afwijzen. Geen trek in. Het is weer periode van de maand dus verwacht nog wel een moeilijke dag. Beter dat ik dan wat extra's kan nemen.

Vannochtend onder de 93. Dat was wel leuk om te zien.
Ik wil niet terug naar het oude patroon. Ik ben blij dat ik een manier gevonden heb om rustig af te vallen. Op een manier waarmee ik kan leven.

Deze week staat de Weegschaal stabiel op 87,8 a 7. Maar na zoveel afvallen op een week kon ik dat verwachten.

Graag had ik tegen volgende weekend 87,0 gewogen. Denk dat dat niet haalbaar is. Maar mentaal zou dat een enorme boost geven. Want op zaterdag 6 december ga ik mijn vriendin ( Ja we zijn 2 vrouwen) ten huwelijk vragen...

Pfff ben blij dat even te kunnen zeggen want al dat geheimdoenerij ...
Schorpioen dat doe je goed :-)
Goed bezig, Schorpioen!

En wat spannend, mlsc :D

Hier ook geen plannen om uiteindelijk weer meer te gaan snoepen. Ik ben dan ook niet echt aan het lijnen, maar probeer gewoon op een goede manier te eten en de ongezonde tussendoortjes zoveel mogelijk te schrappen. Is volgens mij ook de enige manier om je geboekte resultaat vast te houden
Misc: succes alvast. 87 zou moeten kunnen maar dan moet he wel streng doen en veel sporten
O: Boterham met kruidkaas, kop koffie;

T: 2 koppen koffie, trosje druiven;

L: Boterham met kruidkaas, kop koffie;

T: 2 bananen;

A: Bistro minikrieltjes, snijbonen, kipfilet Sweet Chili;

T: Kop koffie.

Beweging:

- 40 min. fietsen;

- 20 min. wandelen (met fiets aan de hand).
Hoe smaakt speltbrood eigenlijk?

Is het koolhydratenarmer dan andere soorten brood?
Wat leuk Mlsc! En spannend natuurlijk! Heb je iets spectaculairs in gedachten of ga je gewoon oldfashioned romantisch op je knieën?

Hier een goede start vandaag, yoghurt met muesli en er staat fruit te ontdooien voor een smoothie, dat vergeet ik steeds 's avonds te doen. Ondertussen met het huishouden bezig want volgende week een drukke week op mijn werk. Wasmachine draait, afgewassen, opgeruimd en nu moed verzamelen om het hele huis te stoffen en stofzuigen. En dan moet de wc/badkamer eigenlijk ook nog en de zon schijnt heel erg niet fijn op mijn vieze ramen, dus ramen zemen zou ook wel eens leuk zijn. Maar morgen ook nog een dag gelukkig
Tjezus, wat vals
succes Mlsc!

ik heb gisteren spijs gemaakt en speculaasdeeg om morgen gevulde speculaas te maken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lekker, Rosanna!
O yoghurt met muesli

T fruitsmoothie

L roggebroodje met magere kaas, 3 boterhammen met gekookt ei, beetje kaas en beetje mayo

D carpacciosalade met rucola, tomaat, komkommer, pijnboompitjes, pesto en parmezaanse kaas
Tjezus, wat vals
Heel slecht gegeten vandaag. Qua kcal valt denk ik wel mee want heb geen avondeten gehad.

O: 2 WAsa crackers met filet american

T: 3 happen sauzijzenbroodje

L: 4 WAsa crackers met filet

T: donut en 1 stukje bonbonbloc( ja het kan 😝), klein stukje taart, 2 plakjes leverworst, 5 stukjes komkommer, 2 mini sauzijenbroodjes, 3 handjes borrelnootjes, 1 droog toastje en 1 met garnalen salade, handje naturel chips.

Denk dat ik nog wel wat moet eten maar nog geen idee wat.

Mevrouwjack: die salade ziet er lekker uit
Ik heb ook slecht gegeten, als in weinig.

O: 2 geroosterde boterham met pasta

T: half stukje amandelstaaf

A: 2 pita's met shoarmavlees en andijvie met glaasje rode wijn

verder stuk of 4 thee met honing.

Is bij elkaar nog geen 1300 kcal, maar heb er deze week ook wat boven gezeten dus compenseert wel weer mooi. Maar niet te vaak van dit soort dagen.
Don't know, don't care
O: Boterham met kruidkaas, banaan;

T: 2 koppen koffie, glas magere melk, banaan;

L: Boterham met kruidkaas;

T: 2 koppen koffie, trosje druiven, kop koffie*, pindakoekje*;

A*: Tomatensoep, rösti met prei en champignons;

T*: Kop koffie, appelgebak met slagroom, 2 glazen bier, blokje kaas.

Beweging:

- keuken, woonkamer, computerkamer, gang en WC schoonmaken;

- 15 min. fietsen;

- 10 min. wandelen.

* = bij ouders.

Ik denk dat ik vaker melk en water moet drinken. Misschien ook vleeswaren op brood dan alleen maar kruidkaas en witte-chocoladevlokken. Ik eet ook weleens gewone (=naturel-)kaas, maar ik vind kruidkaas toch lekkerder.
Hans: ik eet bijna ook alleen gestampte muisjes of filet op brood. Ik vind het lekker en val ermee af. Soms kaas op rijstewafel omdat ik die combi lekker vind. Eet wat voor jou werkt en wat je lekker vind zolang je ermee afvalt

Ik moet nog opstaan en gaan ontbijten. Geen zin om op te staan want ben moe en moet straks nog boodschappen doen en naar Sinterklaas op werk en in beide geen zin. Dus al besloten om later naar Sinterklaas te gaan. Dochter wil toch al niet en hoop bijna dat ze zo aangeeft echt niet te willen en drama er van maakt.😝 Ze is bang van Sinterklaas .

Maarja boodschappen moet echt gedaan worden. Weer fruit in huis halen en gezond avond eten. En brood
Hey hey

Hier is gewicht nog beetje gezakt. Al is het veel minder dan vorige week.

Startgewicht: 94,5

Huidig gewicht: 87,3

Deze week afgevallen: 0,4 kg

Totaal afgevallen 7,2 kg

Veel succes!
Hier gaat t niet top.

82.8.

Ik denk erover om het gewicht proberen stabiel te houden en in januari fris verder te gaan.
O: Boterham met vruchtenhagel, boterham met kruidkaas, glas magere melk;

T: 3 koppen koffie;

L: Krentenbol; kop koffie;

T: 2 koppen koffie, 2 boterhammen met schouderham, glas magere melk, pindakoekje;

A: Bistro minikrieltjes, snijbonen, kipfilet Sweet Chili;

T: Banaan, glas magere melk, kop koffie.

Beweging:

- 1 uur 25 min. fietsen;

- 10 min. wandelen.
Afgevallen deze week: 1.2

Huidige gewicht: 87,2

Totaal afgevallen: 5,0
Woehoeeeeee, na precies een maand tobben (oke ik beken waarvan 2,5 week ook echt slecht opgelet) nu eindelijk weer wat eraf. Vorige week wel vrij goed opgelet en weer 2x gesport. Nu heb ik vanavond diner met mn werk maar ga gewoon bewuste keuzes maken. Heb nu ook wel weer de drive terug. Mijn doel is -15 voor eind van het jaar dus nu 1,6 kilo en ik ga ervoor.

Afgevallen deze week : -0.2

Totaal afgevallen: -13.4
Hoi, hier ook weer iets afgevallen.

Ten opzichte van de tabel niet zo veel maar had mijn gewicht vorige week niet laten aanpassen dus toch wel een halve kilo.

Ik ben blij.

Afgevallen deze week: -0,1

Huidige gewicht: 96,8

Totaal afgevallen: -5,2

Veel succes allemaal komende week!
Afgevallen deze week: 1.3

Huidig gewicht: 71.2

Totaal afgevallen: 11.8

Eetlijstje voor vandaag:

O: Magere yoghurt

T: Kakifruit

L: 2 boterhammen met light philadephia

D: Rijst, kip en groenten

En een uurtje spinnen + krachttraining

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven