Mode & Beauty alle pijlers

compressed deodorant

16-11-2014 22:21 19 berichten
Bij de drogist liggen nu nieuwe compressed deodorants van de grote merken. Gaan die echt even lang mee als de gewone bussen? Inhoud van een gewone spray is 150ml, compressed 75 ml. Die 75ml minder zou slechts minder drijfgas zijn. Wie heeft er ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel dat ik ze niet voor mijn puberdochter koop. Ze heeft wel 3 flessen tegelijk in omloop, en er wordt me toch gesproeid. Ben bang dat ze dat even hard doet met die compressed flesjes. Nog eerder leeg dan?
Ik heb die van dove in gebruik als tester voor Jumbo hij is erg prettig in gebruik en formaat, handig voor in je tas! Heb hem nu 2 weken in gebruik, elke dag, en er zit nog genoeg in. Maar weet dus nog niet hoe lang hij precies mee zal gaan. Normaal gebruik ik een roller, dus ik weet ook niet hoe lang een grote bus mee gaat eigenlijk
Ik ben te cynisch om het te geloven denk ik....

Enige manier om erachter te komen is uitproberen denk ik. Links onder je arm compressed deo en rechts onder je arm de gewone. En kijken of ze tegelijk op zijn.
Ik geloof er niet in. Lijkt mij een truc om minder product voor dezelfde prijs te verkopen. En wie weet nu echt hoe lang 'ie met een 'normale' bus doet? Misschien ga je onbewust wel minder royaal sprayen met zo'n klein busje en gaat 'ie daarom langer mee.
test het uit zou ik zeggen. Dan weet je het antw
Volgens de reclame gaan ze even lang mee, en als dat niet zo is krijg je je geld terug...
Maar een roller is ook kleiner en past ook in m'n handtas, èn m'n omgeving wordt niet vergast. Dus eh.. Wat is het en waarom?
Why own a room when you can build a house?
Ja, ze gaan echt evenlang mee

http://http://youtu.be/kN4oAq2ys_0
Wat wilde ik nou toch typen?
Het gaat hier om een deodorant van een paar euro. Gaat het zo slecht met de financiën dat je voor zoiets goedkoops eerst meningen op een forum nodig hebt?
quote:hashtagbrownie schreef op 16 november 2014 @ 22:36:

Maar een roller is ook kleiner en past ook in m'n handtas, èn m'n omgeving wordt niet vergast. Dus eh.. Wat is het en waarom?Niet iedereen vind een roller prettig. Ik trouwens ook niet voor onderweg, want die roller komt altijd tegen je kleding aan en dan zit dat spul op je kleren aan de binnenkant. Dan is een spray praktischer. En vergassen deden we in de oorlog...en niet met deo. Pfff, wat een woordkeus. Vergassen...de omgeving valt bij bosjes dood neer als jij een deo-spray gebruikt?
Ik heb zelf sterk de indruk dat die veel sneller op gaat. Normaal doen we er voor mijn gevoel weken langer mee. Vond het heel snel leeg. Zal het eens echt moeten bijhouden / vergelijken.
Ik heb het idee dat ik er zelfs langer mee doe en ik gebruik ze al de hele tijd. Er zit net zoveel gas in alleen nu meer samen gepakt. Niet zo wantrouwig, een grote naam gaat dat echt niet zomaar opgeven..
of hij langer meegaat.. ik heb de indruk van niet.

maar buiten dat, ik koop zo'n compressed deo niet meer!

Mij iets te compressed, slaat zwaar op mn adem bij het sprayen en toch weer witte vlekken!
In Duitsland zijn de compressed deo's al een tijd te koop. Heb er een half jaar geleden ongeveer één gekocht en toen dacht ik wel nu al op? Heb nu toevallig net een compressed gekocht, zal het eens in de gaten houden of t echt sneller op gaat
Ik heb er gisteren toevallig een gekocht, handig voor in mijn handtas. Geen idee of je er echt even lang mee doet.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Ik vind dat je wel duidelijk merkt dat je minder lucht spuit en meer deo. Ik spray dus minder lang. Maar er komt wel veel deo uit en heb dus inderdaad weer witte vlekken. Dat vind ik toch wat minder. Het spul is echt poederiger. Ik vind de oude fijner. Maar heb wel het idee dat beide evenlang meegaan.
Ook ik vind de oude deo fijner. Nu idd minder lucht en meer deo, spray nu minder lang.
Gekocht en ik deed er veel minder lang mee. Misschien moet je inderdaad minder sprayen voor dezelfde bescherming. Ik koop weer de oude vertrouwde grote bussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven