Entertainment alle pijlers

Anouk bij rtl late night

28-11-2014 23:22 203 berichten
Wie kijkt ook? Wat is het toch een aparte vrouw, heb ook gehoord dat ze borderline heeft. En altijd over seks praten. En die opmerking dat Trijntje niet mee moet doen met het songfestival omdat ze toch geen nummer 1 of 2 zou worden maar meedoen kon dan wel als ze het deed om het leuk. Ik vind Humberto Tan het ook niet goed doen, hij stelt niet de goede vragen en laat haar niet uitpraten.
quote:cochise schreef op 29 november 2014 @ 09:31:

Dat stomme gezanik van vrouwen over andervrouws gewicht vind ik zoooooo stom en verschrikkelijk irritant!Ja dat is gewoon zielig gezeik.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik lief van je!

En helemaal eens met je vwb Anouk. Ik vind haar een toffe vrouw die eigenlijk alleen maar mooier en beter wordt met de jaren. Ik vind het wel amusant om te zien hoeveel weerstand ze oproept; kennelijk zijn er veel mensen die het heel vervelend vinden om te zien dat iemand zichzelf is en zich daar niet voor verontschuldigt.
Am Yisrael Chai!
Anouk? Yeahhh! Top vrouw.
Tja, 5 kinderen, een zangcarrière....dan kun je toch best ook nog even 3x per week gaan sporten.

Doe ff normaal. Ja, ze was dik, nou en?

Adele is ook dik. Aretha Franklin ook. Lekker belangrijk als je zingt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:fashionvictim schreef op 29 november 2014 @ 09:15:

[...]

Zo zingt ze altijd als ze aan een tafel zit of als mensen dichtbij haar zitten. Ik heb het idee dat het een vorm van verlegenheid is, dat ze zich min of meer verschuilt achter haar haar.

Die conclusie trok ik ook.

Ze zingt ook met haar ogen dicht, zodat ze de reacties van mensen niet ziet.

Het viel me (gisteren maar eerder ook al op) dat ze soms vragen stelt waaruit blijkt dat ze onzeker is.

Maf eigenlijk he, dan ben je zo'n stoer en geslaagd wijf en dan nog heb je blijkbaar onzekerheden.

Gelukkig heeft ze ook een spontane en humoristische kant.

De grap is, zodra het over haar muziek gaat, of als ze zingt, dan verandert ze in een heel ander persoon, lijkt het wel.

Vorige keer bij Late Night werd ze pissig omdat mensen gingen meeklappen toen ze zong.
Anouk is geen 13 in een dozijn vrouw, moeder, artiest, zangeres en wat nog meer. Ik vind haar wel boeiend en vooral een hele goeie zangeres. Ze treedt niet vaak op de voorgrond, meestal als er wat concerten aankomen of zoals nu met het uitbrengen van een plaat.

Ik denk dat Humberto en RTL wel weer tevreden waren over de kijkcijfers van bijna 1½ miljoen.
quote:waranaka schreef op 29 november 2014 @ 09:29:

Ik vind Anouk met de jaren steeds beter worden. En een voorbeeld van hoe je én je talenten kunt benutten én tegelijkertijd kinderen kunt hebben én authentiek kunt blijven én onafhankelijk.Psies, dat geeft een mens hoop! En denk dat Trijntje en Anouk een hele leuke tijd gaan hebben met aansstaande songfestival, ongeacht de uitslag. Ik wil wel mee om jurken te strijken of koffie te zetten... kan dat?
Ik vod Anouk altijd arrogant, maar deze uitzending heeft me positief verrast.

Bes een leuk mens, alleen dat zingen aan de tafel was vreselijk (zingen was prachtig maar dat headbangen inderdaad)
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 november 2014 @ 09:44:

[...]

Die conclusie trok ik ook.

Ze zingt ook met haar ogen dicht, zodat ze de reacties van mensen niet ziet.

Het viel me (gisteren maar eerder ook al op) dat ze soms vragen stelt waaruit blijkt dat ze onzeker is.

Maf eigenlijk he, dan ben je zo'n stoer en geslaagd wijf en dan nog heb je blijkbaar onzekerheden.

Gelukkig heeft ze ook een spontane en humoristische kant.

He? Dus als je stoer en geslaagd bent kun je niet meer onzeker zijn? Het is een mens, net als wij.
Het wordt soms ook een beetje pijnlijk als ze net zo cool blijft doen als vroeger, dat rebelse paste heel goed bij een sexy jonge rockchick en iets minder bij een moeder van vijf kinderen die veel levenservaring heeft, dat werd een beetje sneu bij twan in college tour, ze bleef hem maar versieren en hij ging er amper op in, toch zal ik altijd fan blijven ze is een van de beste zangeressen en ik draai nog steeds geregeld een cd van haar.
quote:cochise schreef op 29 november 2014 @ 09:51:

[...]

He? Dus als je stoer en geslaagd bent kun je niet meer onzeker zijn? Het is een mens, net als wij.

Dat zeg ik niet. Ik verbaas me er alleen over.

Dus ontspan.
De eerste zwangerschap brengt de schade toe aan je lijf. Of je er dan 3 of 5 krijgt maakt niet meer uit. De schade is er dan al, door die eerste.

Ik vind haar zang echt geweldig. Maar hoe ze met dat haar zat te doen, was een beetje vreemd. Bij Anouk is het zo dat je haar of geweldig vindt, of helemaal niks.
Ik vind haar leuk. En een stuk echter en realistischer dan de al die chickies die op instagram doen alsof het moederschap één groot glamour- en fashionmoment is.
quote:Dubbus schreef op 29 november 2014 @ 10:06:

De eerste zwangerschap brengt de schade toe aan je lijf. Of je er dan 3 of 5 krijgt maakt niet meer uit. De schade is er dan al, door die eerste.

Ik vind haar zang echt geweldig. Maar hoe ze met dat haar zat te doen, was een beetje vreemd. Bij Anouk is het zo dat je haar of geweldig vindt, of helemaal niks.

Hoe kom je daar nu bij, van die schade ?

Nog nooit zó iets raars gelezen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 november 2014 @ 10:00:

[...]

Dat zeg ik niet. Ik verbaas me er alleen over.

Dus ontspan.Zo vervelend als iemand denkt je gemoedstoestand te kennen. Het was gewoon een vraag Miss.
quote:Dubbus schreef op 29 november 2014 @ 10:06:

Bij Anouk is het zo dat je haar of geweldig vindt, of helemaal niks.Wat een nietszeggende uitspraak. Zo ken ik er nog wel een paar. Bij Frans Bauer is het zo dat je hem of geweldig vindt, of helemaal nirts. Bij Jantje Smit is het zo dat je...
Ik ben geen fan van haar muziek. Maar dat ze een muzikaal talent is, is wel duidelijk.

En haar persoonlijkheid zoals ze die laat zien: ze is uitgesproken en zichzelf, dat maakt haar leuk en authentiek.

Het divagedrag als ze optreedt zou ze alleen achterwege moeten laten.
Zo effe spuit elf maarre...waarom dit topic? Snap er niks van. Heb net teruggekeken maar zie niks raars behalve een verlegen vrouw als ze in the spotlights staat en die in de loop der jaren steeds milder is geworden. Collegetour vond ik ook mooi met haar.

Net als Fv hoop ik dat ze samen met de zebrapadmeneer komt. Hij straalde steeds zo als hij naar haar keek. Wat mooi . Maar wat een naar verhaal.

En heel eerlijk gezegd stoorde ik me meer aan het feit dat Jarrab, helemaal overgekomen uit Amerika, zo weinig aandacht kreeg voor zijn afschuwelijke verhaal.
quote:Eindeloos schreef op 29 november 2014 @ 10:10:

[...]

Hoe kom je daar nu bij, van die schade ?

Nog nooit zó iets raars gelezen.

Nee? Nou, na mijn eerste kind had ik heel veel zwangerschapsstrepen op mijn buik, ontstaan door het snelle uitrekken van de huid, is mijn huid verslapt en mijn navel uitgerekt, mijn borsten idem dito (borstlift gehad). Dus ja, een zwangerschap zorgt bij de meeste vrouwen voor schade, welke dan ook. Sommigen krijgen last van incontinentie, slappe bekkenbodem, wijdere vagina, enz..

Bij de tweede, derde enz zwangerschap is die hui/spieren al uitgerekt etc, dus dat wordt dan meestal niet erger. Maar die eerste zwangerschap kan funest zijn.

Verder heb ik gewoon maat 36-38 en een prima figuur, maar die verslapte overtollige huid met strepen, dat is toch echt een aandenken van de zwangerschap.

Als je dat niet herkent en wel kinderen hebt gehad mag je jezelf echt enorm gelukkig prijzen.
quote:jippie55 schreef op 29 november 2014 @ 10:37:

Net als Fv hoop ik dat ze samen met de zebrapadmeneer komt. Hij straalde steeds zo als hij naar haar keek. Wat mooi . Maar wat een naar verhaal.

En heel eerlijk gezegd stoorde ik me meer aan het feit dat Jarrab, helemaal overgekomen uit Amerika, zo weinig aandacht kreeg voor zijn afschuwelijke verhaal.

Mee eens.

Dat zou toch een verhaal met een prachtig einde worden.

Ik geloof wel dat mensen niet voor niets op elkaars pad komen.
quote:prik schreef op 29 november 2014 @ 10:13:

[...]

Wat een nietszeggende uitspraak. Zo ken ik er nog wel een paar. Bij Frans Bauer is het zo dat je hem of geweldig vindt, of helemaal nirts. Bij Jantje Smit is het zo dat je...Ik vind de meeste mensen juist neutraal. Maar sommige mensen, hebben heel sterk, of leuk, of afschuwelijk.
Welke vragen zou jou dan hebben gesteld als je Humberto was? Ik vind Anouk leuk, ik hou van het rebelse wat ze heeft.
Je hebt gehoord dat ze borderline heeft? Van wie, de Story?
Dat gegiechel met die manager gister vond ik heel irritant. Volgens mij hartstikke stoned allebei.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:fashionvictim schreef op 29 november 2014 @ 09:36:

Dat vind ik lief van je!

En helemaal eens met je vwb Anouk. Ik vind haar een toffe vrouw die eigenlijk alleen maar mooier en beter wordt met de jaren. Ik vind het wel amusant om te zien hoeveel weerstand ze oproept; kennelijk zijn er veel mensen die het heel vervelend vinden om te zien dat iemand zichzelf is en zich daar niet voor verontschuldigt.+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven