Postcrossing deel 10

13-05-2014 21:12 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over postcrossing!

Hoe werkt het?

registreer je op de website en vul je profiel invraag op de website een adres aan van iemand ergens over de hele wereldstuur een ansichtkaart naar dat adresals de kaart ontvangen is krijg je een 'hurray!' in je mail en dan wordt jouw adres aan een willekeurige ander gegevenwacht tot je een kaart ontvangtregistreer de ontvangen ansichtkaart in het systeem

Dus regelmatig al dan niet tropisch verrassingen op je deurmat , leuke contacten met onbekenden over de hele wereld, mooie verhalen en mooie plaatjes!

Het vorige topic staat hier!
Ik zie geen plaatje Labellei
Later is nu
Gelukt:

Het gaat nog lastig worden om dat paard zo te vinden, laat staan jullie!
Oh dank je Snorhaar. (Had ruzie met mijn telefoon )

En als er teveel mensen omheen staan dan ga ik er wel boven op zitten hoor.

Ik heb vanmiddag 13 kaartjes gekocht! Voor 1,30 euro (totaalbedrag dus) bij de kringloop. Zal morgen wel wat meenemen om te showen.

Ik ga straks nog 2 adressen aanvragen. Jullie ook?
Ik ga morgenvroeg aanvragen, scheelt weer een dag
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 28 november 2014 @ 20:07:

Ik ga morgenvroeg aanvragen, scheelt weer een dag Ja dat doe ik ook vaak. Maar ik vind het altijd wel leuk om het 's avonds te doen. Kan ik er een nachtje over slapen.
Winters, gecondoleerd en heel veel sterkte....

Aan de rest van de dames; heel veel plezier morgen!!!! Maak er een leuke middag van .

Hier een kaartje binnen uit China
Ik heb ook maar adressen aangevraagd. 12, zodat ik het leukste profiel uit kon kiezen :-)

Heb een leeg profiel uit Amerika, 3 ontvangen kaarten. Dat lijkt me een goede. Maar ook een aantal meer over de 1200 kaarten.. Ik heb de adressen uitgeprint en kijk morgen verder naar geschikte profielen, ik zag al een paar leuke, waar ik in elk geval kaartjes voor wil kopen (mijn gebouwen uit Stad zijn op)

dus..

leuk

Later is nu
Oh het is al zaterdag! Maar toch moet ik zo nog 1 nachtje slapen.

Mijn tas heb ik al gepakt voor morgen: een stapel kaarten (ik schat 90% van mijn collectie), een jampot met washi tape, veel pennen (in vele kleuren) stickers.....

Ik heb inmiddels 4 adressen aangevraagd. 3 daarvan zijn mega-verzenders, één vrouw is net begonnen. Zij wil een City view. Ook een leeg profiel uit Belarus maar die heeft al wel zo'n 1600 kaarten verzonden.

Morgen wil ik ook nog 1 of 2 adressen aanvragen.

Ik heb trouwens al wel weer voetbal- en treinliefhebbers onder mijn profielen.

Hey ik zie jullie vanmiddag!
Damas: dank je wel!

(Lees je reactie nu pas)
Jeeej.. bijna.. ooh.. ik moet nog vanalles..
Later is nu
Dames heel veel plezier, ik zal aan jullie denken!!!

Ik heb continu ruzie met het forum, inloggen op mijn mobiel lukt niet meer en via de pc plaatst hij meestal mijn berichten niet...

Duimen dat deze wel lukt!
Bedankt Hertje!

Hopelijk tot gauw!
Bedankt Hertje! Ik voel me vereerd dat je voor ons deze moeite nog doet. Ik ben eigenlijk aan 't inpakken, moet de bus halen..
Later is nu
Mijn dochter lacht me uit "het lijkt wel of je een weekend weggaat in plaats van een paar uur"

Maar ik geloof dat ik alles heb. Adressen, pennen en postzegels waren het belangrijkste, toch?
Later is nu
Ja hoor Dreamer. Jij bent er klaar voor!

Ik ben nu onderweg!

(Had bijna al een weekendtas mee moeten nemen ).
Het was leuk en gezellig!

Heb bij Expo nog kaartjes van Stad gekocht voor 50 ct stuk. Nu eerst genoeg voorraad, denk ik
Later is nu
Ja absoluut!

Ik ben ook blij met mijn Nijntje kaart uit het museum en ik ga binnenkort nog terug naar De wijde Wereld voor o.a. de silly walks.

Ik ga morgen mijn andere kaartjes schrijven.

Moet nu o.a. nog nadenken over wat ik zal sturen naar het lege profiel in Belarus, de pc beginner in de USA en naar China.

Ik kreeg trouwens bij de Albert Heijn ook warme chocolademelk met slagroom aangeboden.
Ik heb vandaag een kaartje uit Oekraïne gekregen.
Later is nu
Aaargh, postcrossing.com is "under construction" en ik moet nog 3 kaartjes doen. Zucht
Later is nu
Zo, ben klaar.

Labellei ik kwam er achter dat die foto's van het goedkope setje met kaarten van Stad en omgeving (vooral veel groen) gemaakt zijn door collega's van mij in het kader van 'groenste stad 2013' Hadden ze mij ook wel kunnen vragen
Later is nu
@Dreamer: jouw molenfoto was al een waardevolle aanvulling geweest!

Wat goed dat je al klaar bent met je 12 kaarten (onvoorstelbaar).

Ik ga zo nog even een niet-Postcrossing kaartje schrijven die ik morgen bij iemand door de bus ga gooien.

@Snorhaar & Cocomo: al veilig thuisgekomen?
Dankje Labellei

Misschien moet ik me toch meer profileren als fotograaf op het werk. Hoewel ik denk dat deze mensen gewoon foto's tijdens het werk gemaakt hebben. Ik snap nu de schaapjes wel, dat is gewoon 'onze' kudde
Later is nu
Grappig, ik zie ineens de autootjes van Ikea verstuurd vanuit Singapore naar Nederland en vanuit Nederland verstuurd naar Rusland. En beide keren gefavoriet door meerdere personen. Ik moet maar weer eens naar Ikea (want ik heb nog geen kaartjes genoeg )

Later is nu
Ik vond die kleurige ikea kaarten van Cocomo zo leuk.

Misschien een volgende meeting bij de ikea? (Daar is ook meteen parkeergelegenheid, bushalte, restaurant, gratis koffie voor family....)
En tafels genoeg om lekker te schrijven

(ook in het restaurant )
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven