welke kap hoofd?????
zaterdag 29 november 2014 om 20:24
Help...
Dames ik heb hulp nodig. Dochter (6 jaar) wil een kap hoofd
Nu heb ik deze http://www.intertoys.nl/s ... kap%2Bpop%2Fsearch_result
vandaag geleverd gekregen. Maar wat een lelijk ding. Een alleen haren aan de voorkant, voor de rest lijkt het wel kaal.
Deze gaat dus terug.
Maar welke is wel goed, en heeft voldoende haren. Welke hebben jullie kinderen? Want ik heb nog maar enkele dagen....
Dames ik heb hulp nodig. Dochter (6 jaar) wil een kap hoofd
Nu heb ik deze http://www.intertoys.nl/s ... kap%2Bpop%2Fsearch_result
vandaag geleverd gekregen. Maar wat een lelijk ding. Een alleen haren aan de voorkant, voor de rest lijkt het wel kaal.
Deze gaat dus terug.
Maar welke is wel goed, en heeft voldoende haren. Welke hebben jullie kinderen? Want ik heb nog maar enkele dagen....
zaterdag 29 november 2014 om 21:23
quote:Nouschi schreef op 29 november 2014 @ 20:58:
Volgens mij heeft dochter deze ook en die heeft echt veel haar. Je moet het wel zelf een beetje kammen eerst en 'los' maken.Op internet las ik in recensies ook dat deze veel haar heeft, vandaar dat ik toch wel teleurgesteld was....maar het komt dus goed???
Volgens mij heeft dochter deze ook en die heeft echt veel haar. Je moet het wel zelf een beetje kammen eerst en 'los' maken.Op internet las ik in recensies ook dat deze veel haar heeft, vandaar dat ik toch wel teleurgesteld was....maar het komt dus goed???
zaterdag 29 november 2014 om 21:39
zaterdag 29 november 2014 om 22:00
zaterdag 29 november 2014 om 22:15
zaterdag 29 november 2014 om 22:16
quote:deenje schreef op 29 november 2014 @ 21:23:
[...]
Op internet las ik in recensies ook dat deze veel haar heeft, vandaar dat ik toch wel teleurgesteld was....maar het komt dus goed???Ja komt goed. Probeer maar eens door elkaar te woelen en beetje te borstelen. Is het dan nog niks stuur je haar terug.
[...]
Op internet las ik in recensies ook dat deze veel haar heeft, vandaar dat ik toch wel teleurgesteld was....maar het komt dus goed???Ja komt goed. Probeer maar eens door elkaar te woelen en beetje te borstelen. Is het dan nog niks stuur je haar terug.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!