Vakantie....
zaterdag 26 juli 2008 om 16:43
zaterdag 26 juli 2008 om 16:50
Ligt eraan hoe lang je elkaar kent. Toen mijn vriend en ik een relatie kregen had ik net een week of 6 daarvoor een lange vakantie naar zuid-afrika geboekt en dus ging ik gelijk al weer een maand alleen op vakantie. De eerste dagen miste ik hem enorm, maar daarna eigelijk niet meer. Totdat ik weer thuis kwam en hem zag... de vonken vlogen eraf! Inmiddels zijn we 4 jaar samen en de zomervakanties gaan we altijd samen. Een weekendje weg doe ik wel eens alleen met een vriendin of hij met zijn werk ofzo.
zaterdag 26 juli 2008 om 16:51
Ik ken zelfs stellen die al erg lang bij elkaar zijn, maar die wel regelmatig apart op vakantie gaan, omdat de een van wat anders houdt dan de ander. De ene wil 2 keer per jaar gaan wintersporten bijv. de ander wil 'n verre rondreis. Of de een wil een strandvakantie en niks doen, de ander wil ergens actief gaan zijn. Je moet 't ook wel treffen dat je beiden van 't zelfde soort reizen houdt natuurlijk ook nog.
maandag 28 juli 2008 om 19:39
quote:mademoiselle schreef op 28 juli 2008 @ 19:34:
Ik begrijp het voordeel wel van apart op vakantie gaan....
Weleens de gedachte gehad dat vreemdgaan makkelijker is......
Het wordt namelijk extra aangedikt door programma's als temptation island bijvoorbeeld.....
Vergis je niet; meer mensen worden verliefd op het werk dan tijdens een vakantie. Ik zeg: zoek een werkloze.
(Of accepteer dat vreemdgaan niets te maken heeft met de plek waar iemand is maar met (gebrek aan) karakter en zelfbeheersing.)
En wat Temptation Island betreft: de meerderheid slaagde er zelfs onder die omstandigheden nog niet in om vreemd te gaan. Sneu.
Ik begrijp het voordeel wel van apart op vakantie gaan....
Weleens de gedachte gehad dat vreemdgaan makkelijker is......
Het wordt namelijk extra aangedikt door programma's als temptation island bijvoorbeeld.....
Vergis je niet; meer mensen worden verliefd op het werk dan tijdens een vakantie. Ik zeg: zoek een werkloze.
(Of accepteer dat vreemdgaan niets te maken heeft met de plek waar iemand is maar met (gebrek aan) karakter en zelfbeheersing.)
En wat Temptation Island betreft: de meerderheid slaagde er zelfs onder die omstandigheden nog niet in om vreemd te gaan. Sneu.