Napraattopic 11

30-11-2014 22:50 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken BantopicBantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
eerste!
Jaaaaaaa gelukt

Had wel een heel bericht getypt, die niet geplaatst kon worden. Was wel even paniek!
Tweeds!
Haantje de voorste. Tsssk
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 november 2014 @ 22:49:

[...]

Ik haal die quote zo ook weg, maar dat bedoel ik dus. Sommige ouders draaien echt helemaal door als hun kind Intelligent blijkt, maar daar kan dat arme kind ook niks aan doen. Ga dan die ouders lekker uit zitten schelden als je het echt niet laten kunt.

(Zo kwam ik laatst een ouder tegen van een kind van nog geen twee, die had ontdekt dat dat kind Slim was en zich serieus afvroeg of ze nou thuis de hele dag Klassieke Muziek moest gaan draaien en Latijn en Grieks moest gaan spreken. Nou jaaaa zeg, dan kun je toch niet meer verwachten dat zo'n kind helemaal zelf met beide benen op de grond blijft staan???)Dat spoort echt niet zeg! Maar ik merk wel (nu ik zelf een kind heb) hoe prestatiegericht alles is in vergelijking met 20 jaar terug. Ik kon dat ik 4 was lezen (mezelf blijkbaar aangeleerd en nee, ben getest en niet hoogbegaafd ), nu is het al bijna normaal dat je voor groep 3 woorden leest. Bij ons werd er in groep drie pas begonnen met letters leren .
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 november 2014 @ 22:55:

Haantje de voorste. Tsssk

Normaal gesproken kom ik er pas na uren achter dat er een nieuw topic geopend is

Dus dit was mijn kans
quote:Amaqanda schreef op 30 november 2014 @ 22:56:

[...]

Normaal gesproken kom ik er pas na uren achter dat er een nieuw topic geopend is

Dus dit was mijn kans Ik had het de vorige keer pas na een dag door.
Fuk topic dicht nu kan ik die post niet meer weghalen
Deel 11!
Kan je je eigen post niet meer aanpassen als een topic een slotje heeft?

Dan even in het modtopic vragen of ze hem willen wijzigen.
quote:Thordis2.0 schreef op 30 november 2014 @ 22:58:

[...]

Ik had het de vorige keer pas na een dag door. Huh 11? Na 9 komt toch 10?
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
En ja het kind is een product van haar ouders en kan daar in wezen niks aan doen maar echt ik wou dat ik een challenge kon organiseren waarbij iemand ook 4 uur rond die lui moest rondhangen. Ja het is heel zielig maar mèn wat deed ze irritant. En onsportief.
Mijn god, probeer ik juist te ontkrachten dat hulpverleners van die halfgare hippies zijn, kijk ik tegelijkertijd naar 'rondkomen in de Schilderswijk' waar een heftig knikkend exemplaar op de bank zit bij een alcoholverslaafde vrouw, gehuld in een paarse hippiejurk met regenboogaccenten....
quote:harry13 schreef op 30 november 2014 @ 22:59:

[...]

Huh 11? Na 9 komt toch 10?
quote:Thordis2.0 schreef op 30 november 2014 @ 23:00:

Mijn god, probeer ik juist te ontkrachten dat hulpverleners van die halfgare hippies zijn, kijk ik tegelijkertijd naar 'rondkomen in de Schilderswijk' waar een heftig knikkend exemplaar op de bank zit bij een alcoholverslaafde vrouw, gehuld in een paarse hippiejurk met regenboogaccenten.... Ik moest er ook al om gniffelen
quote:GrumpyCat1983 schreef op 30 november 2014 @ 22:58:

Fuk topic dicht nu kan ik die post niet meer weghalenEven gaan zeiken in het modtopic. Heb ik net ook gedaan .
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 november 2014 @ 23:04:

[...]

Even gaan zeiken in het modtopic. Heb ik net ook gedaan .Het zuur spatte van die reactie van jou af idd.
quote:Thordis2.0 schreef op 30 november 2014 @ 23:00:

Mijn god, probeer ik juist te ontkrachten dat hulpverleners van die halfgare hippies zijn, kijk ik tegelijkertijd naar 'rondkomen in de Schilderswijk' waar een heftig knikkend exemplaar op de bank zit bij een alcoholverslaafde vrouw, gehuld in een paarse hippiejurk met regenboogaccenten....

Nu geloof ik je nooit meer.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 november 2014 @ 23:06:

[...]

Nu geloof ik je nooit meer.Mijn man lag naast de bank van het lachen
~sputtert~ Waar is Stora gebleven die was het met me eens huilie huilie huilie!!!
Ik zit even op mijn handen
ik snap niet zo goed waarom een kind van 11 hier zo omlaag gehaald moet worden. ze had een dochter van ons allemaal kunnen zijn. neem dan de moeder om af te maken. al zou ik dat evenmin snappen hoor.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 30 november 2014 @ 23:08:

~sputtert~ Waar is Stora gebleven die was het met me eens huilie huilie huilie!!!Die zit onder een alias op het minnaarstopic.
quote:Amaqanda schreef op 30 november 2014 @ 22:56:

[...]

Dat spoort echt niet zeg! Maar ik merk wel (nu ik zelf een kind heb) hoe prestatiegericht alles is in vergelijking met 20 jaar terug. Ik kon dat ik 4 was lezen (mezelf blijkbaar aangeleerd en nee, ben getest en niet hoogbegaafd ), nu is het al bijna normaal dat je voor groep 3 woorden leest. Bij ons werd er in groep drie pas begonnen met letters leren .Op zich is het natuurlijk wel goed dat er nu in het onderwijs aandacht wordt besteed aan slimme kinderen en kinderen met een didactische voorsprong. Ik heb me tenminste zes jaar lang de tandjes verveeld op de Lagere School en ben helemaal doodgepest, zoiets wens ik echt niemand toe. Wat dat betreft ben ik dan ook heel blij dat HB op de kaart is komen te staan (ook al mbt mijn eigen kinderen die ook wat slimmer zijn dan gemiddeld en die aanpassingen echt wel konden gebruiken), maar je kunt als ouder ook overdrijven. Het zijn ook gewoon kinderen hoor, met al hun nukken en gedoe en die slimmigheid is nou ook weer niet de verdienste van de ouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven