VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Mille, hoe was je date met hypotheekboer en daarna met je man?

Ely, truste meisje.
Fijn om te horen dat het goed is gegaan Vrolijk. Ik hoop dat ze nu ook achterhalen wat het veroorzaakt. Zou je vader baat kunnen hebben met een pacemaker ofzo?

Wij zijn net uit eten geweest met de kids. Lekker pannenkoekje gegeten. Zo relaxed: instant vakantiegevoel

Ik heb alle woonbladen via werk en de Red, Living en de Libelle en Apie heeft de Pippo en de Pompoen gehad. Aap heeft de VI en die mag Japie ook lezen als hij wil

Ben benieuwd of de tip gaat werken Athena. Zou wel fijn zijn!
Libelle???Nath, op 1 of andere manier associeer ik dat toch met oudere dames? Wij kunnen samen wel een Bieb beginnen :-)

Linda lijkt me ook leuk om te abonneren, misschien is dat in rijke periode overwegen waard.
Vrolijk: ik wist dat je zou reageren op de libelle, hahaha! Weet je waarvoor wij die gebruiken? Voor mooie sfeerplaatjes bij sfeercollages, daar zijn ze echt super goed in. Je weet wel een knappe vrouw met een dik gebreid vest en een warme kop chocolademelk in haar handen. Of een wit gedekte tafel in een prachtig groene tuin met helder glazend servies Snappie?

Ik hou van bladen! Linda lijkt me inderdaad ook leuk.
Ohhh ja, bladen.

Ik heb alleen de Viva . Los koop ik eigenlijk verschillende bladen regelmatig: Linda, Jan, Mind Magazine, Psychologie, Esta eh.... Happinez, Delicious. En soms gewoon waar mijn oog op valt.
Hier geen betaalde abonnementen, alleen Intermediair en Adformatie enzo. Op mijn werk neem ik vaak op vrijdag een stapel mee van de leestafel en die lever ik dan maandag weer in. Dus altijd wel opinie en blader-bladen in huis.

Kindjes hebben niets, weet toch dat dat binnen 3 seconden gescheurd is omdat ze alletwee tegelijk willen .
Ik word wel op mijn wenken bediend met het zomerweer!

Hoop dat het vanavond ook nog lekker weer is, lekker met wijntje in de tuin: een cava dit keer
Heb ik al meldplicht, of nog niet? Bij deze voor de zekerheid een meld, ga later even bijlezen, nu verder tour kijken en eten maken, ik heb namelijk honger!
Dank voor link Vrolijk, ik zet hem bij mijn favorieten!

Dropje, goed van je, die nieuwe afdeling. Hoef je dan ook niet meer dat avondwerk te doen wat je niet leuk vindt?

Athena, hoe kom je erbij dat Evans wel ff gaat winnen, Sastre heeft zich heel goed stand gehouden . Vond het wel spannend, deze tijdrit. Verder heeft de tour me minder beziggehouden dan ik vooraf gedacht had. Paar mooie ritten gezien maar vond het nou ook weer niet retespannend allemaal.

Volgens mij blijft het het beste om niet teveel aandacht aan poepen op de plee te schenken. Komt vanzelf wel denk ik, anders wordt het een 'trauma'. Maar wcpapiertje of luier in de plee/pot vind ik nog wel een heel goed idee!

Ely, wat leuk dat Zootje is logeren op de camping bij vriendinnetje. Hopen dat ze daar ook lekker weer hebben, net als hier. Al heeft het hier net wel een paar uurtjes geregend. (Lekker, verkoeling!)

Lien, zou leuk zijn, een 4e bij jou! Nu ik bijna niet meer zwanger ben denk ik over een 3e, terwijl die er zeker niet komt. Ik denk dat ik dan alleenstaande moeder wordt. Maar het idee van nooit meer zwanger spreekt me niet echt aan. Veel mensen vragen ook, vooral met dit weer, of ik het al zat ben en zijn dan verbaasd als ik zeg van niet. Ik weet gewoon dat dit mijn laatste dagen als zwangere zijn.

Vrolijk, wat fijn dat het goed is gegaan met je vader, hoe was het vandaag in het ziekenhuis bij hem?

Ik heb geen abonnement op bladen. Toch geen tijd om ze te lezen. Ik weet nog dat ik bij zwangerschap Schorrie een abonnement op de VIVA nam 'want dan had ik lekker wat te lezen tijdens mijn zwangerschapsverlof'. Nou, de stapel ongelezen VIVA's werd alsmaar hoger en hoger.

Wat dat betreft is een abonnement op een maandblad een beter idee. Maar de Linda. koop ik dan wel af en toe, ik vind ook niet elke maand het thema even boeiend.

Gisteren lekker naar het strand geweest, ik was gewoon in de war met de dagen, dacht dat het zaterdag was. Maar nee, dat was vandaag pas. En nu lekker morgen nog zondag en Harrie nog vrij, heerlijk! Vond het vandaag wel een beetje benauwd trouwens, hoop dat dat morgen wat minder is. Wij zijn een uur naar de Mac geweest, omdat ze daar airco hebben en we dan even op temperatuur konden komen .

Heb een waterdichte molton gehaald vandaag hoor, die ga ik zo op het bed doen. Hoop dat dat minder zweet dan zo'n ding uit het kraampakket (al heb ik die nog niet eens utigepakt, maar ik heb gewoon in mijn hoofd zitten dat dat een irritant ding is).
Sjezus, wat een lange rij, sorry
Ik heb helemaal geen abonnementen op tijdschriften. We hebben hier alleen de NCR Next en zelfs die lees ik niet eens altijd. Bladen vind ik al heel snel vervelen, heel soms koop ik een keer een exemplaar als ik met de trein reis, maar dat is het dan ook wel.

Morrie: je meldplicht begint wel te komen hoor. Viel me gisteren op dat je er even niet was en dacht meteen "hee, zou er iets aan de gang zijn?"

Tour nog gezien? Ik heb alleen het laatste uur gekeken. Had nog even hoop dat Kohl voor stunt ging zorgen, maar dat was toch te hoog gegrepen. Maar Sastre is ook leuk, die wint zo weinig en heeft het wel verdiend.

Nath: we hebben je tip geprobeerd, maar wat ik eigenlijk al vreesde: meneer wil er niks over horen en wil het dus niet eens proberen. Ook niet luier in pot. Het ding moet om de billen en nergens anders . Jammer. Ik ga het nog even aankijken en anders kom ik bij jou terug voor dat trapding lien!

Was het bij jullie zomerweer vandaag? Hier was het enorm klef en benauwd met als klapper net een enorme onweersbui met wolkbreuk. Nu is het gelukkig een stuk afgekoeld.
Ik dacht eigenlijk voornamelijk dat Evans vast wel zou winnen omdat iedereen het zo'n kl**tzak vindt. Maar gelukkig niet dus.
Oja en vrolijk: fijn dat het goed gaat met je vader, hopelijk bleef/blijft zijn ritme (na) vandaag ook stabiel!
Ik heb voor mezelf abonnement op viva en op psychologie.

Voor werk had ik abonnement op Klik en Markant, totdat ik er achter kwam dat ik die ook gewoon op het werk kon lezen

Morrie, het wordt wel echt spannend nu he... Leuk hoor.

Lien! bedacht me ineens dat ik gisteren op visite zou komen toch?

Helemaal vergeten, sorry! Wanneer komt jou, na volgende week het beste uit? Volgende week kan ik namelijk niet.

Verder heb ik vandaag gewerkt, moe!!! en is Zeefje ziek. Zielig hoor.
Als ik bevallen ben en ik kan niet op het forum, dan sms ik wel iemand hoor. Dus twee dagen niet op forum en geen sms betekent dat er geen baby is!

Wat heeft Zeefje Elyane?

Ik heb niet de hele tijdrit gekeken, vanaf dat het ging regenen en dat was denk ik half 4? Vond het wel leuk om te zien.

Ga zo filmpje kijken, Harrie is iets aan het halen, 't zal mij weer benieuwen waar hij mee thuiskomt.
Mwah, het kan beter met vader. Hij moet nog langer in het ziekenhuis blijven want het was toch nog niet helemaal ok met zijn hartritme. Er was sprake of hij heeeel misschien naar huis mocht vandaag, maar dat gaat het niet zijn. Cardioloog vond het geen goed idee en dat was maar goed ook aangezien net weer zijn hart op hol sloeg en abnormaal hoog ritme had. Allemaal niet zo leuk. Nu moet hij deze week nog blijven en krijgt hij verder onderzoeken waaronder een EFO (elektrofysiologisch onderzoek).

Ergens hoop ik dat het niet zo ernstig is als dat het lijkt, maar aan de andere kant is het misschien wel zo ernstig en vertoon ik struisvogelpolitiek praktijken. Ik wil er gewoon niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren aangezien ik dat gewoon niet trek. Sorry, ego post.

Morrie, je hebt zeker meldplicht. Ergens heb ik gewoon niet door dat je natuurlijk al ruim 37 weken bent! Sjee, dat schiet wel op, je kan ieder moment bevallen!

Nath, dat is zeker waar wat je zegt over de Libelle. Hij is wel helemaal gepimpt ook de laatste jaren en heeft wel minder oubollig imago. Het is waarschijnlijk meer de associatie voor mij. Maar alleen al dat kattenvrouwtje en Janneke Brinkman! Uch..

Ely, rust lekker uit met beide pootjes op de bank. Veel beterschap met je kleine meid.

Athena, balen zeg dat boefje niet wil! Hopelijk ziet hij snel het licht. NRC Next wel een leuke krant, zijn we ook een tijd lid van geweest.

Meave, hoe is het met jou de laatste tijd meid?

Hier is het warm en ben ik wel vandaag met mijn moeder en zussen lekker even naar de stad geweest tussen de bezoekuren. Wezen markten en heerlijk allemaal vers spul gekocht als bosbessen, watermeloen, perzikken etc. Lekker! Het scheelt ook zoveel. Daarna boodschapjes gedaan in mijn up zodat ik lekker door kon shoppen want Vrolijkerd is met beide kinderen naar BdB geweest. Leuk voor de kids en hij vond het stom. Was natuurlijk ook wel inherent aan kindervoorstelling van BdB duhh.. Alsof ik Dikkie Dik zo leuk vond tskk...
Schorrie gaat morgenochtend naar Bob de Bouwer met vriendje. 't Zal mij benieuwen. Wij hebben dus wel lekker kindloze ochtend!

Je vader klinkt nog niet best, dat ze hem nog een hele week willen houden zegt toch wel dat ze hem goed willen onderzoeken. Ik heb echt geen verstand van hartritmestoornissen e.d. maar zou dit niet betekenen dat hij een pacemaker oid kan krijgen?
Ik weet het niet Morrie over de pacemaker?

Schorrie zal BdB wel geweldig vinden, dat vond Mormel ook. Wel heel verantwoord over ecologisch dorp en recyclen!
Bob is altijd verantwoord, met z'n "bewaren, besparen, recyclen" en alles op zonne-, wind- en waterenergie.

Maar ik had er best naartoe willen gaan, helaas draait voorstelling volgens mij alleen in Den Haag en dat vind ik dan voor een uurtje theater net wat ver, aangezien ik al andere dingen in theater hier op de planning heb staan.

Tsk vrolijk, nou , wat een enorrume egopost zeg! Wel 1/6 van je bericht over jezelf/je vader, hoe durf je.

Vervelend te lezen dat het toch nog niet allemaal oke is. Maar dan is het wel maar goed dat ze hem echt in de gaten blijven houden he. Aangezien jullie nog steeds niet weten wat er nou precies aan scheelt kan ik me je struisvogelpolitiek heel goed voorstellen hoor meid, per slot kun je je altijd nog zorgen gaan maken als blijkt dat het nodig is (makkelijk gezegd vanaf hier natuurlijk, maar toch). Sterkte voor hem en jullie komende week. Als er dan maar meer duidelijk zou zijn, zou dat vast een hoop schelen. Dikke voor jou!

Zo, ik denk dat ik zo maar eens even snelle douche ga nemen, voel me klef.

O trouwens, filmtip: the brave one. Zitten wel heftige beelden in, dus misschien minder geschikt voor zwangeren (althans, ik kan normaal op filmgebied een hoop hebben, maar tijdens mijn zwangerschappen totaal niet, was ik echt megamietje). Met Jodie Foster, erg indrukwekkend.
Hoi meisjes! Hier was het superweer. Lekker in de tuin gerommeld en er liepen drie blote meiden in rond. Zo lief, Apie en haar vriendinnen, echt een lekker stel. En Japie rommelt er tussendoor en wordt zo nu en dan gekust. Cute!

Jeetje Vrolijk, wat een zorg. Gelukkig is je vader in goede handen. Ik denk dat ze nu hem sowieso wat langer houden omdat de artsen eens willen weten wat het veroorzaakt. En dat is fijn want dan gaan ze het gewoon maken en hoeft je vader niet meer naar het ziekenhuis, zo!

Ik zei gister trouwens ook al iets over een pacemaker. Ik zal zo eens googlen maar ik dacht altijd dat dat ding zorgt dat je hart netjes slaat maar dat doet jouw vaders hart, alleen veel te snel.

En Morrie al meldplicht, wat spannend! Ik begin alweer stiknieuwsgierig te worden naar jullie Knorrie! Leuk leuk!

Balen Athena dat de luier in de pot nog niet gewerkt heeft. Thanks voor de filmtip. Altijd leuk om te weten voor avondjes op de bank met vent.

En Ely, beterschap met de kleine meid. Gets ziek zijn met dit weer is helemaal niks. Jij met de beentjes omhoog zit er misschien dan ook niet in? Hoop dat ze snel opknapt!

Is Mini al weer opgeknapt Mille?

Zo, even nog naar buiten, misschien even fikkie stoken in de vuurkorf (= ook vakantiegevoel)
Ik las net op wikipedia over pacemakers en misschien zou je vader daar toch wel baat bij kunnen hebben. Hebben Morrie en ik samen even de oplossing bedacht
Collega van mij heeft pacemaker gekregen. Hij had ook hartritmestoornissen, kon op een gegeven moment niet eens meer werken. En nu hij dat ding heeft, is hij een ander mens. Hij heeft er veel baat bij. Maar wat hij nou precies had, weet ik ook niet...

Hier giet het ineens, echt keihard, binnen 1 minuut stond de straat blank. Ik houd altijd wel van dit soort dingen.

We hebben I am Legend gekeken. Goede film, maar eigenlijk ging het nergens over.

Ga zo maar eens naar bed, you never know .

Vind het trouwens opeens eng, die baby. We hebben het zo leuk met zijn 3-en nu, komt er een baby bij. Vraag me af waarom ik dat nou ook alweer wilde .
Goedemorgen! Gisteren tot half drie buiten gezeten samen met de buren en sinds 7 uur beneden met de kids, pfff best pittig.

Spannend Morrie die laatste dagen. Ik had precies hetzelfde de dagen voor Japie geboorte waren zo gezellig. Ik wist natuurlijk precies wanneer Japie geboren werd en heb ook vreselijk genoten dat Apie nog even mijn enige kleine meisje was. De seconde dat Japie geboren werd was het trouwens goed en kon me ons niet meer met zijn drieeen voorstellen. Rare gewaarwording.

Zou het vandaag weer zo'n mooie dag worden? Even kijken!
Goeiemorgen! Eerst even een voor Vrolijk, ik kan me voorstellen dat je je vreselijk veel zorgen maakt meid, gewoon schrijven, nix ego.

Morrie, spannend, de allerlaatste dagen met z'n drietjes! Komt helemaal goed, volgens mij vind je het alleen maar heel erg leuk om straks met z'n viertjes te zijn.

Mille, wat een gedoe joh, met die onderzoeken van Mini. Wat zielig voor haar. Sterkte ermee!

Nath jij zult wel brak zijn zeg! Poeh hee, om half 3 naar bed en om 7 uur weer op, da's een kort nachtje! ;Hier werd het rond kwart voor 9 echt stikdonker en krap 5 minuten later kwam er een wolkbreuk uit de lucht vallen, met onweer. Het heeft niet lang geregend, wel lang geonweerd, het heeft tot ongeveer 11 uut geweerlicht, het ging steeds verder weg. Gisteren heb ik met de kinderen gepicknickt in het bos, compleet met kleed, fles water, broodjes, kaasjes, koekjes enzovoort. Maar mijn zoon is een watje, bij ieder insekt dat hij zag begon hij te emmeren. Op een gegeven moment heb ik hem maar op schoot genomen, toen was het oke. En nog een memory spel voor de kinderen gekocht, ze zijn daar tegenwoordig helemaal idolaat van en kunnen het heel leuk samen spelen. Vond dat dat wel 'beloond' mocht worden met nog een memory spel.

Ik heb trouwens geen abonnementen op tijdschriften. Af en toe als ik zin heb, neem ik er een mee van de supermarkt, maar abonnementen gaan me snel vervelen, eerlijk gezegd, en ik vrees ook dat ze op een hoge stapel ongelezen bladen terecht komen. Moest wel grinniken om Nathjes Libelle, die leest mijn moeder ook . Maar als het om de styling op de foto's gaat, kan ik het me voorstellen.

Ffe posten, ik moet naar de wc.
quote:Morrie schreef op 26 juli 2008 @ 22:27:

Ga zo maar eens naar bed, you never know .

.

Nu zeker meldplicht!!!!!

Wij zijn tot 24.00 uur in de weer geweest met dochter die bang is voor onweer. Grrr, wat kan ik me opwinden over haar getrut. Ze is echrt bang hoor, het is geen aanstellerij, maar ik kan er echt niets mee. Ik ben zelf niet zo en ik word alleen maar kriegel waardoor zij nog dramatischer gaat doen "mamaaaa, ik word ook bang als je boos bent, mamaaaaa, je vindt me niet meer lief". Nah ja, gelukkig ook twee zonen die door het gebulder heensliepen.

Buurmeisje op bezoek, zo heerlijk hoe die meiden dan zelf spelen en wij gewoon kunnen koffie drinken in de tuin. Soms is het echt hoe meer kids hoe rustiger. Vaak trouwens niet .

Vrolijk, naar zeg, sterkte maar weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven